AnonymBruker Skrevet 6. januar #61 Del Skrevet 6. januar Jeg opplever ikke at det er mange aktuelle kandidater. K 49 år og normal vekt 🥴🤔😁 Anonymkode: 79baa...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 6. januar #62 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og min erfaring er at mange menn anser normalvektige kvinner med BMI 22-25 som overvektige. Det er også bevist av forskning. Anonymkode: 42801...d6d Foretrekker selv kvinner med BMI mellom 22-28. Så da er jeg kanskje ikke gjennomsnittlig da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. januar #63 Del Skrevet 6. januar Merkelig innlegg. Hvor har du det fra at ingen normalvektige kvinner sjekker opp menn, eller at alle menn har normalvektig som eneste krav til kvinner? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #64 Del Skrevet 6. januar Merkelig innlegg, ja. Jeg er overvektig og aldri hatt problemer med å få menn til å bli interessert i meg. Ikke vært singel på over 30 år snart. Men jeg hadde aldri sjekket opp en mann som deler kvinnene i normalvektige og ikke-normalvektige. Beklager, ts, men du fremstår som overfladisk og…. Hm… dum?? og ingen kvinner liker en dum mann, sorry Anonymkode: b5760...c17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #65 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan ikke bli ekte kjærlighet fordi han likte kroppen din da du snakket til han? Hva er logikken? Anonymkode: a26f3...177 Ts sin formidling fikk det til å høres ut som at å være normalvektig og prøve seg er nok for forhold med mange menn, bufeen står klar og venter på mitt initiativ. Det høres kjedelig og tomt ut og er ikke i det hele tatt nok for meg. Anonymkode: a2da3...af1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #66 Del Skrevet 6. januar Det viktigste er å være ansiktspen og ha timeglassfigur da gjør det ingenting om man har noen kilo for mye. Jeg snakker av egen erfaring. Anonymkode: 8032d...298 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #67 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det viktigste er å være ansiktspen og ha timeglassfigur da gjør det ingenting om man har noen kilo for mye. Jeg snakker av egen erfaring. Anonymkode: 8032d...298 Du er ikke alene om å ha en mann Berta. Anonymkode: a2da3...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #68 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ikke alene om å ha en mann Berta. Anonymkode: a2da3...af1 Og hvor har jeg hevdet det? Anonymkode: 8032d...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #69 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 0.04): En ting jeg som mann lurer på er hvorfor dere kvinner som er normalvektige ikke prøver dere på menn? Jeg vil tro at deres odds er veldig store for å få et ja. Dere gjør dere selv en bjørnetjeneste ved å tro at det kun er mannen som skal legge an på dere. Dere har en kjempefordel sammenlignet med menn på markedet. I dagens datingverden har kvinner ofte muligheten til å tiltrekke seg menn ganske enkelt ved å vise interesse, og dere får som regel det dere ønsker, så lenge dere ikke er overvektige. Det eneste jeg ser spesielt på forumet her, er at menn har et krav om at dama ikke må være feit, for det synes de fleste her ikke er noe kjærestemateriale. Og det er jo et krav som er opp til dere selv å gjøre noe med. Kvinnene her er veldig opptatt av at menn ikke skal være lave, ikke ha for stor eller for liten penis, ikke ha barn med flere kvinner, ikke være uføre, og ikke drive med hobbyer som dreper dyr som jakt og fiske osv. Kvinner har ofte ikke behovet for å jakte etter en mann, fordi de allerede er i en posisjon hvor de kan velge blant mange potensielle partnere. Dette gir dere en unik mulighet til å ta det første steget og initiere kontakter med menn dere er interessert i. Ved å gjøre dette, kan dere ikke bare øke sjansene for at menn finner kjærlighet, men også åpne for muligheten til å møte menn dere ellers kanskje ikke ville hatt anledning til. Anonymkode: 01c35...4ba Hæ.. Hva har du røyka.. Anonymkode: c68fe...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #70 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvor har jeg hevdet det? Anonymkode: 8032d...298 Det som fungerer er å se ut akkurat som meg. Kilde, min opplevelse. Anonymkode: a2da3...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #71 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det som fungerer er å se ut akkurat som meg. Kilde, min opplevelse. Anonymkode: a2da3...af1 Jeg sier at det fungerer utmerket, ikke at det er det ENESTE som fungerer. Nå må du slutte å kverulere. Anonymkode: 8032d...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #72 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg sier at det fungerer utmerket, ikke at det er det ENESTE som fungerer. Nå må du slutte å kverulere. Anonymkode: 8032d...298 Du skal ikke sitte her å spre usikkerhet av manglende logikk. Det er bitchy. Anonymkode: a2da3...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #73 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du skal ikke sitte her å spre usikkerhet av manglende logikk. Det er bitchy. Anonymkode: a2da3...af1 🤣 Anonymkode: 8032d...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå