AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Hvor mye oppgaver ligger og venter, andre som kjenner på det? Anonymkode: 6f1d4...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Kjenner egentlig ikke på det. Jobbet igjennom julen/nyttpr, så alt «mitt» er oppdatert. Anonymkode: 2b081...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Nei, måtte jobbe både lille julaften og 2./3. januar, så har ganske god kontroll. Anonymkode: 94842...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar alltid mye etter nyttår, men jobba torsdag og fredag så straks ajour Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar Har hatt fritt til nå. Gruer meg! Anonymkode: 90f5d...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar Jeg jobber kun som tilkallingsvikar så jeg har ikke stort annet ansvar enn å møte opp og hjelpe til der det trengs👏 Kan være bra givende å bidra med at andres arbeidshverdag blir bedre i det minste👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor mye oppgaver ligger og venter, andre som kjenner på det? Anonymkode: 6f1d4...60d Ikke egentlig. Dersom du har en jobb der du noensinne får gjort *alt* du burde gjøre så har du for få oppgaver, dere er for mange ansatte eller det ligger oppgaver til jobben din som du ennå ikke har oppdaget. I det moderne arbeidsliv skal starten på en uke, måned eller år være en prioritering. 10-40% av alle oppgaver du strengt tatt burde ha fått gjort hører til i kategorien «nedprioritert». Dersom jeg satt på jobb og var à jour, derimot? Da ville jeg uroet meg for årets nedskjæringer. Anonymkode: d0dab...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar Jeg styrer i stor grad når jeg gjør oppgaver, så passet på å være helt ajour inn mot jul. Og julen er en veldig stille tid i min bransje. Så dette blir en rolig uke. Men ett eller annet er det alltid når jeg ikke har fulgt opp mailboksen på to uker, er ingen andre som gjør min jobb for meg. Anonymkode: 6c884...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Del Skrevet 5. januar Uff ja. Blir kvalm på tanken om hva som ligger å venter på meg når jeg åpner pc'en i morgen. Det blir en ganske grusom uke tenker jeg. Håper jeg har fått oversikt og lagt en prioriteringsplan i løpet av uken. Men siden det også kan komme inn hastesaker så er jeg ikke så sikker på det. Anonymkode: 45afd...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå