Gå til innhold

Nabo som viser interesse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det gjør det, det er forferdelig å avvise en som er litt tilbakestående på den måten, det hadde vært lettere med en som var oppegående nok til å forstå. 

Anonymkode: 24396...b5d

Skjønner det, men her må du bare kjøre hardt mot hardt. Du har jo avvist hundrevis av ganger. Et sted må grensa gå.

Har hatt noen sånne oppigjennom selv og, nesten føltes som stalking. Meldinger sent og tidlig om alt mulig. «Har du det bra?» «ja.» «se film?» «nei!» «ok, du er pen» 🙄 var rimelig skarp en gang og skrev etter et års tid med sånn plaging at jeg ikke var interessert og aldri kom til å bli der. At han måtte gi seg og at jeg ikke ville ha flere meldinger. Da fikk jeg «oki :)« tilbake. Dagen etter kom «hva gjør du søta?» DA blokkerte jeg.

Enkelte vil bare ikke gi seg. Er han litt kort i tillegg er det jo en bjørnetjeneste av deg å forlede han til å tro han har sjans. Så lenge du svarer har han et svakt håp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg vet jeg må gjøre det, må bare finne ordene som er klare nok men samtidig ikke sårer mer enn nødvendig.

Hvorfor er du så redd for å såre en som er pågående og hensynsløs ? Du hjelper han jo i å være forvirret ang deres relasjon . Enkelt og greit bare skrive : min kjæreste liker ikke at jeg får meldinger med andre menn , så nå sletter jeg deg. Farvel .

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er du så redd for å såre en som er pågående og hensynsløs ? Du hjelper han jo i å være forvirret ang deres relasjon . Enkelt og greit bare skrive : min kjæreste liker ikke at jeg får meldinger med andre menn , så nå sletter jeg deg. Farvel .

Han mener jo ikke å være pågående og hensynsløs, han skjønner jo ikke selv at han tråkker over grenser. Han har aldri skrevet noe slemt eller aggressivt. Han har heller aldri bedt meg på date, eller bedt om å treffes, han skriver bare «hvordan går det?», «Er du alene hjemme?», «God helg», «Hva gjør du på?», «Jeg liker deg», og alltid masse hjerter. Han mener ikke noe vondt med det. Han skjønner ikke at det er plagsomt. Derfor vil jeg ikke være skarp og irritert, men heller tydelig på en mer vennlig måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han mener jo ikke å være pågående og hensynsløs, han skjønner jo ikke selv at han tråkker over grenser. Han har aldri skrevet noe slemt eller aggressivt. Han har heller aldri bedt meg på date, eller bedt om å treffes, han skriver bare «hvordan går det?», «Er du alene hjemme?», «God helg», «Hva gjør du på?», «Jeg liker deg», og alltid masse hjerter. Han mener ikke noe vondt med det. Han skjønner ikke at det er plagsomt. Derfor vil jeg ikke være skarp og irritert, men heller tydelig på en mer vennlig måte.

What You allow will continue . Noen trenger en tydelig beskjed . Sånne som han spesielt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anononyma skrev (7 minutter siden):

Skjønner det, men her må du bare kjøre hardt mot hardt. Du har jo avvist hundrevis av ganger. Et sted må grensa gå.

Har hatt noen sånne oppigjennom selv og, nesten føltes som stalking. Meldinger sent og tidlig om alt mulig. «Har du det bra?» «ja.» «se film?» «nei!» «ok, du er pen» 🙄 var rimelig skarp en gang og skrev etter et års tid med sånn plaging at jeg ikke var interessert og aldri kom til å bli der. At han måtte gi seg og at jeg ikke ville ha flere meldinger. Da fikk jeg «oki :)« tilbake. Dagen etter kom «hva gjør du søta?» DA blokkerte jeg.

Enkelte vil bare ikke gi seg. Er han litt kort i tillegg er det jo en bjørnetjeneste av deg å forlede han til å tro han har sjans. Så lenge du svarer har han et svakt håp. 

Ja da har du også opplevd lignende, veldig frustrerende! Bra du kom deg ut av det. Jeg syns ikke jeg har forledet han til å tro han har sjans, jeg har jo nevnt kjæresten mange ganger, så han vet jeg ikke er tilgjengelig. Har heller aldri gitt han noen komplimenter, har svart kort og lett avvisende på en vennlig måte hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

What You allow will continue . Noen trenger en tydelig beskjed . Sånne som han spesielt . 

Du har nok rett. Jeg må nok litt out of character for å klare å komme meg ut av dette, skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes du har lagt opp til dette selv, du viser deg fra en god side, gir han nummer og navn (hvorfor gi det i hele og store)?. Tror du liker å få meldinger fra han og at det øker selvtilliten din slik at du kan trakke ned menn en post her. Er så lei av dette med at alle menn er skurken og dere kvinner helten

Anonymkode: 26408...eff

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes du har lagt opp til dette selv, du viser deg fra en god side, gir han nummer og navn (hvorfor gi det i hele og store)?. Tror du liker å få meldinger fra han og at det øker selvtilliten din slik at du kan trakke ned menn en post her. Er så lei av dette med at alle menn er skurken og dere kvinner helten

Det er absolutt ikke sånn det er. Jeg har forklart hvordan det gikk til og hvordan jeg tenkte, så da får det bli opp til deg om du forstår eller bare ikke vil forstå. Jeg har heller ikke rakket ned på han, men jeg ser etter beste mulige løsning på å komme ut av dette. Her er det nok dine egne erfaringer i livet som påvirker hvordan du leser dette. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en nabo (ikke nærmeste nabo vegg i vegg, men i sameiet), som viser interesse for meg. Han er nok litt tilbakestående, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det er. Det hele begynte med at jeg ville være hyggelig, og smilte og sa hei når jeg gikk forbi han. Som jeg forsåvidt gjør til alle naboer jeg går forbi. Har aldri hilst på han tidligere, han var helt ukjent for meg. Han ble mer og mer ivrig på å si hei og vinke når han så meg. En dag stoppet han meg når jeg gikk forbi og ville ha tlf.nr mitt. Jeg fant en måte å komme meg unna på, sa jeg hadde dårlig tid. Ikke lenge etter kom han mot meg og spurte om det samme, denne gangen med tlf klar til å taste inn navn og nr. Jeg klarte ikke vri meg unna, og selv om hele meg strittet imot, fikk han altså navnet og nr mitt den dagen. Siden da har han jevnt og trutt sendt meldinger, spør hva jeg driver med, om jeg er alene, at han liker meg osv. jeg svarer at jeg er hos kjæresten, eller at kjæresten er hos meg. Tenker at han kanskje tar hintet, men han fortsetter å skrive at han liker meg, og sender mange hjerter. Nå har jeg fått helt hetta av hele greia, og er nervøs for å møte på han utenfor i nabolaget. Er det dette som er prisen for å være hyggelig mot folk og si hei? Hvordan skal jeg komme meg ut av dette? Ønsker ikke vennskapelig kontakt eller noe som helst kontakt, syns hele greia er creepy😕

Hvorfor svarer du på meldingene? 🙄🤦‍♀️

Anonymkode: 95703...eea

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor svarer du på meldingene? 🙄🤦‍♀️

Anonymkode: 95703...eea

Fordi det er normal høflighet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det har jeg prøvd siste måneden, men han fortsetter å sende meldinger likevel. Jeg bør kanskje sende en siste sms, og si at kjæresten min ikke liker at jeg har kontakt med andre menn? For så å bare slutte helt å svare? Men samtidig vet han jo sikkert selv at han ikke er en trussel mot min kjæreste, så det ville kanskje vært rart å skrive det også. Uff..

Du virker ikke å være så sterk, siden du bruker så masse energi på dette. Har du ikke dine egne oppgaver du er fokusert på, hvorfor i alle dager ta dette med deg. 

Anonymkode: d6d9c...e51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SLUTT og svar på meldinger (hvorfor i huleste ga du han nr ditt i første omgang?), si fra TYDELIG til han når dere møtes neste gang at dette må ta slutt og at det ikke er greit.

Anonymkode: 37780...921

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du virker ikke å være så sterk, siden du bruker så masse energi på dette. Har du ikke dine egne oppgaver du er fokusert på, hvorfor i alle dager ta dette med deg. 

Har du ikke noen andre oppgaver å fokusere på enn å skrive idiotiske innlegg på kvinneguiden?

Anonymkode: 4de77...9ed

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

herregud, du er så usympatisk. dette må være kødd. 

Anonymkode: 8dc87...4e2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har en nabo (ikke nærmeste nabo vegg i vegg, men i sameiet), som viser interesse for meg. Han er nok litt tilbakestående, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det er. Det hele begynte med at jeg ville være hyggelig, og smilte og sa hei når jeg gikk forbi han. Som jeg forsåvidt gjør til alle naboer jeg går forbi. Har aldri hilst på han tidligere, han var helt ukjent for meg. Han ble mer og mer ivrig på å si hei og vinke når han så meg. En dag stoppet han meg når jeg gikk forbi og ville ha tlf.nr mitt. Jeg fant en måte å komme meg unna på, sa jeg hadde dårlig tid. Ikke lenge etter kom han mot meg og spurte om det samme, denne gangen med tlf klar til å taste inn navn og nr. Jeg klarte ikke vri meg unna, og selv om hele meg strittet imot, fikk han altså navnet og nr mitt den dagen. Siden da har han jevnt og trutt sendt meldinger, spør hva jeg driver med, om jeg er alene, at han liker meg osv. jeg svarer at jeg er hos kjæresten, eller at kjæresten er hos meg. Tenker at han kanskje tar hintet, men han fortsetter å skrive at han liker meg, og sender mange hjerter. Nå har jeg fått helt hetta av hele greia, og er nervøs for å møte på han utenfor i nabolaget. Er det dette som er prisen for å være hyggelig mot folk og si hei? Hvordan skal jeg komme meg ut av dette? Ønsker ikke vennskapelig kontakt eller noe som helst kontakt, syns hele greia er creepy😕

Godt mulig du er den eneste kvinnen han har møtt i sitt liv? åpenbart skriver man flørte meldinger til en god og snill kvinne da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Godt mulig du er den eneste kvinnen han har møtt i sitt liv? åpenbart skriver man flørte meldinger til en god og snill kvinne da. 

Han må jo ha møtt flere kvinner i sitt liv. Og han har jo egentlig ikke «møtt» meg i den forstand, vi har aldri hatt en skikkelig samtale, bare «hei» når vi passerer hverandre ute, og disse meldingene han sender da. Han kjenner meg jo ikke i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er sterk på mange måter, men også sympatisk og vil andre vel. Derfor smiler jeg og sier hei til en fremmed nabo i forbifarten. Derfor svarer jeg hyggelig men avvisende på meldinger han sender. Jeg vil ikke såre, men vil få en slutt på disse meldingene på best mulig måte. Tenk litt større før du svarer folk😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han må jo ha møtt flere kvinner i sitt liv. Og han har jo egentlig ikke «møtt» meg i den forstand, vi har aldri hatt en skikkelig samtale, bare «hei» når vi passerer hverandre ute, og disse meldingene han sender da. Han kjenner meg jo ikke i det hele tatt. 

Du får ringe tilbake til han, så får du se tøff han er. Det er da ikke meningen du skal bombardert med meldinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sterk på mange måter, men også sympatisk og vil andre vel. Derfor smiler jeg og sier hei til en fremmed nabo i forbifarten. Derfor svarer jeg hyggelig men avvisende på meldinger han sender. Jeg vil ikke såre, men vil få en slutt på disse meldingene på best mulig måte. Tenk litt større før du svarer folk😉

Hvor lenge har du bodd der? Eier du bolig? Er du i arbeidslivet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvor lenge har du bodd der? Eier du bolig? Er du i arbeidslivet? 

Hva i huleste har det med saken å gjøre? Jeg er i arbeidslivet og eier bolig, ja😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...