AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:39 #21 Del Skrevet lørdag kl 22:39 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det gitt at han har ment å legge den der? Hvis han har samlet sammen jentungens skittentøy, så har kanskje en av bokserne hans sneket seg sammen med det andre tøyet. Man behøver ikke være uhygienisk fordi man får bremsespor. En del mennesker har mage og tarmproblemer som gjør at man har mye løs avføring. Da kan man dessverre få litt lekkasje uansett hvor godt man har tørket og/eller vasket seg etter dobesøk. Anonymkode: 0f22e...7df Herregud jo, hvis man konstant har avføring i undertøyet er man såklart uhygienisk. Hadde mannen hatt en sykdom så hadde TS visst om det, og han hadde jo tatt grep for å begrense problemet ved å feks bruke voksenbleier. Herregud hadde mannen min hatt en slik sykdom så hadde han jo heller aldri i livet latt meg vaske undertøyet sitt, han hadde garantert lagt undertøyet i en egen tett beholder og kokvasket det selv uten at jeg så det. Man lar jo ikke partneren sin håndtere sin egen dritt med mindre det er en helt sinnsyk akutt katastrofe. Anonymkode: 3a250...f91 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:42 #22 Del Skrevet lørdag kl 22:42 Dette tror jeg neppe er vanlig. Kan det skyldes avføringslekkasje/helsemessig årsak? Anonymkode: 45a38...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet lørdag kl 22:43 #23 Del Skrevet lørdag kl 22:43 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det verste er at det er ikke striper i bokserne hans. Men større områder med brunt på hele baksiden av bokseren. Jeg begynner virkelig å lure på nå hvor mye han faktisk skjerpet seg den gangen. Nei, hun er 2 år.. det er den sekken vi pakker med tingene hennes når vi f.eks skal besøke besteforeldre, dra på Lekeland osv. Pakker med mat, bleier, klær osv. Bokseren hans lå i den største lomma hvor alle klærne hennes ligger. Hva slags mann er det jeg har Anonymkode: d0886...286 Dette må være tøys , enten er du tøysete som orker å ha en så grisete person i nær relasjon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:44 #24 Del Skrevet lørdag kl 22:44 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det verste er at det er ikke striper i bokserne hans. Men større områder med brunt på hele baksiden av bokseren. Jeg begynner virkelig å lure på nå hvor mye han faktisk skjerpet seg den gangen. Nei, hun er 2 år.. det er den sekken vi pakker med tingene hennes når vi f.eks skal besøke besteforeldre, dra på Lekeland osv. Pakker med mat, bleier, klær osv. Bokseren hans lå i den største lomma hvor alle klærne hennes ligger. Hva slags mann er det jeg har Anonymkode: d0886...286 Er det for sent å ta aborter og flytte?! Anonymkode: 85921...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:46 #25 Del Skrevet lørdag kl 22:46 Det er ikke vanlig med bremsespor, nei. Jeg var sammen med en før jeg ble 20, og han hadde bremsespor til stadighet. Hans filiosofi var at å tørke seg etter nummer to mer en tre ganger var bortkastet tid 🤢 Han så ikke på papiret at det var rent, for det var visst ikke vits. Jævlig ekkelt, og en av grunnene til at han fort ble en eks. Anonymkode: 4d18a...7be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:46 #26 Del Skrevet lørdag kl 22:46 2/10 Anonymkode: ba132...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet lørdag kl 22:46 #27 Del Skrevet lørdag kl 22:46 Nei, det er ikke normalt å ha bremsespor i underbuksa. Jeg bruker stort sett hvitt undertøy, og finner kanskje svak antydning til det én gang annenhver måned. Da har jeg typisk hatt litt løs mage og prompet en del, så det er ikke så rart liksom. Tipper han enten tørker seg dårlig etter å ha hatt avføring, eller er en av de mannfolka jeg har lest om her før som «ikke vasker seg i rumpesprekken fordi det er ekkelt å ta hånda inni der» 🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:52 #28 Del Skrevet lørdag kl 22:52 Sånn går det når man spiser for mye grønnsaker. Be han holde seg til kjøtt. Anonymkode: 75ed4...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet lørdag kl 22:52 #29 Del Skrevet lørdag kl 22:52 Jeg har vaska mye klær. Vasket for eksene mine, vasker for mannen. Vasket en periode for to av brødrene til en eks som bodde hos oss. Jeg har faktisk aldri sett bremsespor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #30 Del Skrevet lørdag kl 22:53 Mann her. Konfronter han med ditt funn. Er han "normal" tar han dette til etterretning og sørger for at det ikke skjer igjen. Alle kan ha uhell. Anonymkode: 15022...17c 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #31 Del Skrevet lørdag kl 22:53 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Pleier du kun vaske dine egne klær når du vasker? Du hiver ikke i klærne til alle i familien? Anonymkode: 5c78e...0ab Vansker alt til heile familien. Eg trudde kanskje dei hadde 50:50 og at den hadde lurt seg med i sekk med skittentøy. Det er forsåvidt veldig skjelden min mann har bremsespor. 6 åringen derimot.. Anonymkode: 499a4...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:58 #32 Del Skrevet lørdag kl 22:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mann her. Konfronter han med ditt funn. Er han "normal" tar han dette til etterretning og sørger for at det ikke skjer igjen. Alle kan ha uhell. Anonymkode: 15022...17c Uhell? Driter i sin egen bokser og legger den i sekken til ungen. Ja det må man kunne kalle maks uflaks. Anonymkode: 08a3c...112 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:02 #33 Del Skrevet lørdag kl 23:02 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Herregud jo, hvis man konstant har avføring i undertøyet er man såklart uhygienisk. Hadde mannen hatt en sykdom så hadde TS visst om det, og han hadde jo tatt grep for å begrense problemet ved å feks bruke voksenbleier. Herregud hadde mannen min hatt en slik sykdom så hadde han jo heller aldri i livet latt meg vaske undertøyet sitt, han hadde garantert lagt undertøyet i en egen tett beholder og kokvasket det selv uten at jeg så det. Man lar jo ikke partneren sin håndtere sin egen dritt med mindre det er en helt sinnsyk akutt katastrofe. Anonymkode: 3a250...f91 Egen beholder og kokvask for bremsespor? Med bremsespor tenker jeg at man får en liten strek/rest i bokseren, ofte så vidt synlig. Kan også være større problem for menn pga mer hår i rumpa. En partner bør tåle å se såpass. Akkurat som jeg ville forventet at en partner tåler å se en liten blodflekk i trusa hvis man har litt uhell ved menstruasjon. Men på KG er vel også det helt uvanlig. Anonymkode: 0f22e...7df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:03 #34 Del Skrevet lørdag kl 23:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uhell? Driter i sin egen bokser og legger den i sekken til ungen. Ja det må man kunne kalle maks uflaks. Anonymkode: 08a3c...112 True. Men å drite i bokser vs. etterlate bremsespor ved dårlig papirarbeid er vidt forskjellige ting. OP nevner ikke noe om mengde/størrelse. Nasty, ja. Anonymkode: 15022...17c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:04 #35 Del Skrevet lørdag kl 23:04 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det verste er at det er ikke striper i bokserne hans. Men større områder med brunt på hele baksiden av bokseren. Jeg begynner virkelig å lure på nå hvor mye han faktisk skjerpet seg den gangen. Nei, hun er 2 år.. det er den sekken vi pakker med tingene hennes når vi f.eks skal besøke besteforeldre, dra på Lekeland osv. Pakker med mat, bleier, klær osv. Bokseren hans lå i den største lomma hvor alle klærne hennes ligger. Hva slags mann er det jeg har Anonymkode: d0886...286 Jeg tipper han har hemoroider og klør seg i rompa pga dem. Anonymkode: 40c3c...0df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:08 #36 Del Skrevet lørdag kl 23:08 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): True. Men å drite i bokser vs. etterlate bremsespor ved dårlig papirarbeid er vidt forskjellige ting. OP nevner ikke noe om mengde/størrelse. Nasty, ja. Anonymkode: 15022...17c Kunsten er å ha orden på papirarbeidet. Det burde en voksen mann kunne. Anonymkode: 08a3c...112 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:10 #37 Del Skrevet lørdag kl 23:10 Dette er ikke normalt. Han må til legen. Jeg har mann og tre sønner. Har vasket alt av klær i alle år, aldri sett bremsespor. De dusjer daglig og tørker seg bak som normale folk. Anonymkode: 879d6...f76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:10 #38 Del Skrevet lørdag kl 23:10 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Egen beholder og kokvask for bremsespor? Med bremsespor tenker jeg at man får en liten strek/rest i bokseren, ofte så vidt synlig. Kan også være større problem for menn pga mer hår i rumpa. En partner bør tåle å se såpass. Akkurat som jeg ville forventet at en partner tåler å se en liten blodflekk i trusa hvis man har litt uhell ved menstruasjon. Men på KG er vel også det helt uvanlig. Anonymkode: 0f22e...7df Det er altså så stor forskjell på å lekke blod og å lekke AVFØRING!! Da er det noe galt med fiseringen. Anonymkode: 4d18a...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet lørdag kl 23:11 #39 Del Skrevet lørdag kl 23:11 Jeg tror mannen din har et eller annet problem med enten magen eller hemoroider og at dette er noe han bare prøver å ignorere med å legge de skitne bokserne sine i skittentøyet. Tipper den bokseren i sekken enten har hektet seg med fra skittentøyet eller at har hatt er uhell og lagt den der etterpå. Høres ut som dere må ta en prat og finne ut hvorfor han har så mye avføring i bokserne sine og uansett om det er pga sykdom eller ikke så må han nesten putte disse i en egen skittentøysbeholder slik at de kan vaskes skikkelig( og det kan han faktisk gjøre sjøl). Håper du får han i tale på en fornuftig måte så han får hjelp for det høres veldig unormalt ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:12 #40 Del Skrevet lørdag kl 23:12 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kjenner jeg blir skikkelig forbauset og sjokkert. Er det forresten vanlig at menn har bremsespor i bokserne sine? Han har alltid det når jeg skal vaske klærne hans. Har bare tenkt at det et er normalt for menn. Jeg hadde et problem med hygienen hans i begynnelsen av forholdet, men han tok seg kraftig sammen etter jeg …, Anonymkode: d0886...286 Her var det mye motsigelser gitt! ……. 🙃😅 Anonymkode: 875ed...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå