AnonymBruker Skrevet 6. januar #21 Del Skrevet 6. januar Jeg sleiter med å forstå det du skriver, du sa ja til sex uten å ville det? Og trodde han skulle være fornøyd med å ha sex bare en gang? eller? Det er vanlig å ha lyst på mye sex i starten av et forhold også. Eller er problemet at han ikke vil være med om du foreslår andre aktiviteter? Hva har du gjort for å prøve å dra relasjonen den veien du ønsker her? Jeg sliter med å forstå språket/setningene dine, kan det ligge en del misforståelser der også tro? For dere begge? Jeg tror ellers de fleste unge er mer klar over hva de kan møte på via Tinder enn det du var. Synd at du fikk en ubehagelig opplevelse, men da har du lært til senere. Anonymkode: 68e5f...098 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #22 Del Skrevet 6. januar 000VF000 skrev (På 5.1.2025 den 2.41): Det virker som om ni av ti tråder om Tinder er negative erfaringer. Tinder er kjent som en tøm og røm platform, allikevel blir det brukt av folk som vil ha kjæreste 🤷♂️ Elleve av ti som finner seg kjæreste på Tinder, ser ingen grunn til å lage innlegg på KG om det. Anonymkode: 6e48d...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 6. januar #23 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Elleve av ti som finner seg kjæreste på Tinder, ser ingen grunn til å lage innlegg på KG om det. Anonymkode: 6e48d...49a Det er fordi alle bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. januar #24 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 18.45): Jepp! Ikke ha sex med noen før mange mnd.! Anonymkode: 36425...c8f Det er ikke nødvendigvis tiden det kommer an på. Gjensidig forståelse, ærlighet og respekt betyr alt. Tiden man bruker på å oppnå det er uvesentlig... Klart man kan luke ut mange useriøse med tålmodighet. De som er utålmodige vil nok melde pass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå