Tutti123 Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Skal man prøve å finne noen? Eller skal man bare la livet gå sin gang? vært singel i flere år nå… kjenner på savnet. Men er ikke noe tinder fan. Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Formidle hva du vil ha der du er og de omgivelsene du er i og lever iblant. Markante menn kommer som regel deg i oppløpet. Selvtilliten du utstråler er det som definer signal punkter til motsatte kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet 4. januar Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar Egenskap skrev (24 minutter siden): Formidle hva du vil ha der du er og de omgivelsene du er i og lever iblant. Markante menn kommer som regel deg i oppløpet. Selvtilliten du utstråler er det som definer signal punkter til motsatte kjønn. Føler kanskje jeg har for mye «jeg klarer meg selv» utstråling? Kanskje ikke så veldig attraktivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar Tutti123 skrev (10 minutter siden): Føler kanskje jeg har for mye «jeg klarer meg selv» utstråling? Kanskje ikke så veldig attraktivt? familie og søsken er gode bidragsytere til å skape din identitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar Tutti123 skrev (23 minutter siden): Føler kanskje jeg har for mye «jeg klarer meg selv» utstråling? Kanskje ikke så veldig attraktivt? Jeg beskrev meg selv som uavhengig og selvstendig i bio på dating app. Utstråler høy selvtillit og selvbilde og har godt selvbilde. Jeg er vant med å klare meg selv og er dønn ærlig, rett frem og sjalusi eller kontrollerende atferd er uaktuelt med meg. Fikk masse oppmerksomhet og manglet ikke på interesse og dater. Tok meg 7 mnd å finne drømmemannen♥️ Anonymkode: 09e8c...b0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg beskrev meg selv som uavhengig og selvstendig i bio på dating app. Utstråler høy selvtillit og selvbilde og har godt selvbilde. Jeg er vant med å klare meg selv og er dønn ærlig, rett frem og sjalusi eller kontrollerende atferd er uaktuelt med meg. Fikk masse oppmerksomhet og manglet ikke på interesse og dater. Tok meg 7 mnd å finne drømmemannen♥️ Anonymkode: 09e8c...b0a Lol. Dobbelt opp med selvbilde. Skulle stå selvtillit og selvbilde😬😅 Anonymkode: 09e8c...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar Jeg ramlet mer eller mindre tilfeldig over en fyr for en måneds tid siden, etter flere år alene - og dét var jeg tilfreds med. Har allerede bestemt meg for å forsøke å finne en fyr om dette ikke går (det håper jeg!), for det er utrolig trivelig. Både å bli bekreftet, og å vise omsorg. Det skal jeg ikke glemme igjen. Anonymkode: 35365...cf4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Del Skrevet 4. januar Så nettop en tilfeldig video som sa at mennesker med åpent kroppspråk, som har føttene rettet mot hvor det er mest folk i rommet(? 😅) er dem som blir oppsøkt, ikke dem som holder hender i kryss, sitter på mobilen, eller virker uinteressert i å bli møtt. Vet ikke om det er relevant for deg eller nyttig heller. Anonymkode: f2d11...ba1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet 9. januar Forfatter #9 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 23.24): Så nettop en tilfeldig video som sa at mennesker med åpent kroppspråk, som har føttene rettet mot hvor det er mest folk i rommet(? 😅) er dem som blir oppsøkt, ikke dem som holder hender i kryss, sitter på mobilen, eller virker uinteressert i å bli møtt. Vet ikke om det er relevant for deg eller nyttig heller. Anonymkode: f2d11...ba1 takk, jeg kan ha perioder når jeg er litt avvisende, sikkert noe jeg bør endre på. Men det er mest fordi jeg blir litt innelukket. Skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Tutti123 skrev (På 4.1.2025 den 22.51): Føler kanskje jeg har for mye «jeg klarer meg selv» utstråling? Kanskje ikke så veldig attraktivt? Nei, det er vel og bra å klare seg selv. De fleste av oss gjør det, så man tar det som en selvfølge. Utstråler du selvstendighet og jeg klarer meg selv, vel da får du klare deg selv. Selvstendighet er noe vi ønsker å lære barn så de er klar for voksenlivet og flytter ut av redet, og finne kjærligheten. Selvstendighet er alene - tosomhet er ikke selvstendighet Anonymkode: 5f64a...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet 9. januar Forfatter #11 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er vel og bra å klare seg selv. De fleste av oss gjør det, så man tar det som en selvfølge. Utstråler du selvstendighet og jeg klarer meg selv, vel da får du klare deg selv. Selvstendighet er noe vi ønsker å lære barn så de er klar for voksenlivet og flytter ut av redet, og finne kjærligheten. Selvstendighet er alene - tosomhet er ikke selvstendighet Anonymkode: 5f64a...d36 Ja jeg tenker jo også det. Jeg ønsker jo en partner som også er selvstendig og slikt. Og jeg er en veldig solo person. Er jo ikke det att man trenger noen, men det hadde vært hyggelig å ha en kjæreste igjen så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar Altså, det finnes sikkert mange menn og kvinner som gjerne vil ha en kjæreste de ser en gang i blant, eksempler på også, eks Lars monsen og Trine rein, og ellers andre med store selvrealiseringsdrømmer. Nå vet jeg ikke hvordan står er der. Men for min egen del så er et forhold noe man satser på like mye som et selvrealiseringsprosjekt som andre former for selvrealisering. Så om andre ting skulle være viktigere enn forholdet jeg er i, som for eksempel egen selvstendighet. Vel da melder jeg meg ut - for selvstendig klarer jeg også å være, alene Anonymkode: 5f64a...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet 9. januar Forfatter #13 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, det finnes sikkert mange menn og kvinner som gjerne vil ha en kjæreste de ser en gang i blant, eksempler på også, eks Lars monsen og Trine rein, og ellers andre med store selvrealiseringsdrømmer. Nå vet jeg ikke hvordan står er der. Men for min egen del så er et forhold noe man satser på like mye som et selvrealiseringsprosjekt som andre former for selvrealisering. Så om andre ting skulle være viktigere enn forholdet jeg er i, som for eksempel egen selvstendighet. Vel da melder jeg meg ut - for selvstendig klarer jeg også å være, alene Anonymkode: 5f64a...d36 Ja jeg mente de ikke slik men skjønner hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar Hvis man skal kunne møte noen så er det et minimum at man kommer seg ut av huset, og er imøtekommende. Hvor mye man vil jobbe for det ellers må man bare vurdere. Men det skjer lite hvis man bare sitter hjemme og ellers går rundt med en avvisende holdning, som svært mange nordmenn gjør til vanlig. Å oppsøke arenaer der men kan møte på andre single kan være et lurt steg. Anonymkode: 5f8dc...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå