Gå til innhold

Damer? Hva tenner dere mest på før sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenner dere damer på før evt sex? Noe typen gjør som gjør dere kåt som faen og vil bare pule han som faen? Gjerne del svarene deres :) Hilsen K 29

Anonymkode: d9187...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Buddeie uten bleie leken gjør meg så sykt tent. Da slikker han først føtterne, før han fortsetter i "grotta" som vi kaller det her jeg bor hehe, også er det gjerne litt mye slikk og små borring, det er så sykt deilig, før han fortsetter oppover i nipplene, før han går ned på meg og slikker meg til en orgasme! Om han gjør dette skal han få pule meg så mye han vil

Anonymkode: 35d54...b42

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal du tro damer her inne så blir de klam i hakket av at mannen gjør husarbeid. De er nok ikke noe sannhet i det, men mer bare at de ikke tenner på mannen i utgangspunktet og bruker husarbeidet som en unnskyldning. 

Det kvinner tenner på er fysisk mannlig attraktivt utseende og oppførsel. Så er det sånn at de som ikke kan få en slik man må late som de bryr seg om andre ting også.

Anonymkode: 75729...831

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal du tro damer her inne så blir de klam i hakket av at mannen gjør husarbeid. De er nok ikke noe sannhet i det, men mer bare at de ikke tenner på mannen i utgangspunktet og bruker husarbeidet som en unnskyldning. 

Det kvinner tenner på er fysisk mannlig attraktivt utseende og oppførsel. Så er det sånn at de som ikke kan få en slik man må late som de bryr seg om andre ting også.

Anonymkode: 75729...831

Altså… rett før jul kom jeg hjem fra jobb og fant mannen på kjøkkenet mens han tok oppvasken naken. Det var sinnsykt hot og humoristisk på en gang, det ble definitivt kos 😍

Anonymkode: 1180d...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenner på at han er oppmerksom på og flørter med meg.. og at jeg stryker litt og koser på han f.eks på armen eller i nakken når jeg går forbi han.. Vi tekster og forteller hverandre hva vi har lyst til å gjøre..eller snakker om noe som var så godt og som vi gjerne vil gjøre igjen..

Anonymkode: a9395...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...