AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:37 #21 Del Skrevet lørdag kl 21:37 Blått skrev (4 minutter siden): Ikke at jeg har sett akkurat det som du skriver her, men det er generelt sett mye bitterhet på forumet og mange tar seg nær av ting som ikke har noe med dem å gjøre. Samtidig så syns jeg det er mange flotte, omsorgsfulle og gode mennesker her inne som virkelig er støttende og fine! ❤️ Ja, absolutt, mener ikke at alle her er sånn. Er bare noen som ødelegger en del med dette. Har fått mye god hjelp selv her så er veldig enig i det altså. Men virker som folk ikke kan nevne eller ønske å fremheve at de har det godt i forholdet uten at noen skal komme med slikt. Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet lørdag kl 21:59 #22 Del Skrevet lørdag kl 21:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å ligge i skje med kona er noe av det diggeste jeg gjør. Hudorgasme. Hilsen femi-mann, 44. Anonymkode: 4c720...edd ❤️ Om slikt kvalifiserer til å være femi må det være bra å være det. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet lørdag kl 22:03 #23 Del Skrevet lørdag kl 22:03 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, absolutt, mener ikke at alle her er sånn. Er bare noen som ødelegger en del med dette. Har fått mye god hjelp selv her så er veldig enig i det altså. Men virker som folk ikke kan nevne eller ønske å fremheve at de har det godt i forholdet uten at noen skal komme med slikt. Anonymkode: ab0da...78a Det er mye bitterhet, men jeg prøver å si til meg selv at det er noe som handler om de og ikke meg. 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:42 #24 Del Skrevet søndag kl 08:42 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du har ikke sett dette i det hele tatt? Kan godt linke til flere tråder jeg har lest nylig om så! Anonymkode: ab0da...78a Please link Anonymkode: 23069...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:57 #25 Del Skrevet søndag kl 08:57 Joda, det er vanlig her inne, mye bitterhet. Skulle fått en hundrelapp for hver gang jeg har fått høre at han kommer til å være utro før eller senere, at jeg har det ryddig og rent hjemme fordi jeg er opptatt av hvordan ting fremstår på IG (og at noe da sikkert også er veldig feil bak fasaden), at jeg lyver om jeg deler inntekt eller boligens verdi, og så videre. Anonymkode: a73d7...f8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet søndag kl 09:09 #26 Del Skrevet søndag kl 09:09 Jeg tror bare det er en form for KG sin jantelov. Det er altid noen som skal ta TS, spør du om hjelp til og forlate mannen er du dum som ikke har gått før og skriver du at du er fornøyd med mannen så er du dum som tror han er bra. Det samm gjelder på andre type tråder om du skriver du er fornøyd med jobben, utsene eller live dit så provoserer det KG veldig. Jeg synes det er være i tråder som beskriver overgrep og alvorlige situasjoner da, en der TS har det greit. Uanset dumt det er sånn, men TS skal altid tass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:05 #27 Del Skrevet søndag kl 10:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Please link Anonymkode: 23069...81e Har gjort det, les tråden Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:23 #28 Del Skrevet søndag kl 10:23 Pippi Lotta skrev (1 time siden): Jeg tror bare det er en form for KG sin jantelov. Det er altid noen som skal ta TS, spør du om hjelp til og forlate mannen er du dum som ikke har gått før og skriver du at du er fornøyd med mannen så er du dum som tror han er bra. Det er mest kvinner her inne og det synes som om mange av dem er sinte og bitre over eget kjærlighetsliv. Og/eller det er en slags fellesskapsfølelse mellom kvinner hvor man tror at det å oppfordre andre kvinner til å forlate mannen, å ikke gå videre med daten, og å forbli singel er å gjøre dem en tjeneste. Jeg opplever ikke noe lignende mellom «mainstream» menn. Hvis jeg beskriver i et mannsdominert forum de utfordringene vi har i samlivet så kommer det ikke en skokk av menn som oppfordrer meg til å «dumpe kjerringa og løpe» «fordi jeg er verdt det»? Anonymkode: 92ceb...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:35 #29 Del Skrevet søndag kl 10:35 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis jeg beskriver i et mannsdominert forum de utfordringene vi har i samlivet så kommer det ikke en skokk av menn som oppfordrer meg til å «dumpe kjerringa og løpe» «fordi jeg er verdt det»? Anonymkode: 92ceb...255 Menn oppfordrer til mer snikete ting, som å være utro eller ha et forhold på si. Anonymkode: 8c31f...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet søndag kl 10:40 #30 Del Skrevet søndag kl 10:40 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er mest kvinner her inne og det synes som om mange av dem er sinte og bitre over eget kjærlighetsliv. Og/eller det er en slags fellesskapsfølelse mellom kvinner hvor man tror at det å oppfordre andre kvinner til å forlate mannen, å ikke gå videre med daten, og å forbli singel er å gjøre dem en tjeneste. Jeg opplever ikke noe lignende mellom «mainstream» menn. Hvis jeg beskriver i et mannsdominert forum de utfordringene vi har i samlivet så kommer det ikke en skokk av menn som oppfordrer meg til å «dumpe kjerringa og løpe» «fordi jeg er verdt det»? Anonymkode: 92ceb...255 Jeg synes ikke det er noe klar forskjel på menn og kvinner på KG i samlivstråder. For meg fremstår de like bitre og likke opptatt av å ta TS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:50 #31 Del Skrevet søndag kl 10:50 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Menn oppfordrer til mer snikete ting, som å være utro eller ha et forhold på si. Anonymkode: 8c31f...897 Ja, jeg kan være enig i at menn i større grad oppfordret til utroskap. Anonymkode: 92ceb...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #32 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 9.42): Please link Anonymkode: 23069...81e Hvis dere var så opptatt av at jeg skulle linke her, hvorfor svarer dere ikke på innlegget mitt der jeg linket til flere tråder? Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 11 timer siden #33 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har ikke sett noe til det som nevnes i hovedinnlegget. De fleste som skriver inn her om forholdene sine, er jo folk i dårlige forhold. Sjelden jeg ser noen skriver om gode forhold. Hovedgrunnen til at folk skriver her, er jo at de har problemer/trenger råd av noe slag, og hvis forholdet er godt, har man jo gjerne ikke behov for det. Det er jo derfor det kan bli mye negativitet på forumet - fordi de fleste som skriver inn har en eller annen form for problem (være seg lite eller stort). Ingen grunn til å skrive på forumet at "hei, jeg har det bra og er glad", liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden Uanonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett noe til det som nevnes i hovedinnlegget. De fleste som skriver inn her om forholdene sine, er jo folk i dårlige forhold. Sjelden jeg ser noen skriver om gode forhold. Hovedgrunnen til at folk skriver her, er jo at de har problemer/trenger råd av noe slag, og hvis forholdet er godt, har man jo gjerne ikke behov for det. Det er jo derfor det kan bli mye negativitet på forumet - fordi de fleste som skriver inn har en eller annen form for problem (være seg lite eller stort). Ingen grunn til å skrive på forumet at "hei, jeg har det bra og er glad", liksom. Hvorfor er det liksom ikke lov til å skrive om og dele at man har det bra? Mange av de som skriver her om at de er i et godt forhold, har jo gjerne en vond historie bak seg. Hvorfor skal man ikke kunne dele glede også? Hvorfor kan ikke andre motiveres av det i stedet for å bare forvente at alle skal ha det like dritt som dem selv? Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #35 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 22.02): Jeg beklager hvis du ble krenket av at jeg skrev det. Jeg søker kun svar på hvorfor folk velger å skrive som de gjør, og kan ikke finne annen forklaring enn at de ikke har det bra med seg selv. Og nei jeg har ikke rakket ned på noen, jeg søker forklaringer. Interessant at du mener det er å kaste stein i glasshus, for jeg ser ikke helt den koblingen for å være ærlig. Anonymkode: ab0da...78a Så fordi jeg er ufør unner jeg ikke folk et lykkelig forhold? Og jeg må da være bitter og hatefull? Ærlig talt er du den som virker ikke har det bra med deg selv. Når det er sagt har jeg hatt seriøse forhold og vært gift. Grunnene til at de forholdene røk var fordi jeg vokste fra dem og aldri kjente på den dype kjærligheten til dem. Og han jeg giftet meg giftet jeg meg med for ung og visste ikke helt hvem jeg var og hva jeg ville. Forskjellene ble så store da jeg vokste og utviklet meg i en helt annen retning enn han. Jeg ble syk. Det er ingen sin feil. Og jeg gjør det beste ut av kortene jeg fikk tildelt. Jeg sørger for at barnet mitt som jeg ble alene med, får alt han trenger av kjærlighet, trygghet og oppfølging. Jeg unner andre alt det beste. Møtte så, nettopp, Drømmemannen♥️ Han er den fineste, varmeste og mest empatiske mannen jeg vet om. Da vi møttes forsto jeg øyeblikkelig hva jeg alltid hadde søkt etter, men ikke fant. Vi er perfekt for hverandre, men ingen av oss er perfekte. Men vi bare forstår hverandre og hva den andre trenger. I han fant jeg bestevennen min, kjæresten, elskeren og partneren min. Kan vi garantere at det varer livet ut? Selvfølgelig ikke. Men vi velger hverandre hver dag, og båndet og kjærligheten vi føler for hverandre, har gjort at folk rundt oss reagerer på hvordan vi lyser opp når vi er sammen. Vi gjør hverandre bedre. Nå er vi på husjakt sammen og jeg har aldri vært lykkeligere ♥️ Anonymkode: 27a06...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 10 timer siden #36 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor er det liksom ikke lov til å skrive om og dele at man har det bra? Mange av de som skriver her om at de er i et godt forhold, har jo gjerne en vond historie bak seg. Hvorfor skal man ikke kunne dele glede også? Hvorfor kan ikke andre motiveres av det i stedet for å bare forvente at alle skal ha det like dritt som dem selv? Anonymkode: ab0da...78a Så klart det er lov, men de færreste føler vel behov for det? Hvis jeg starter en tråd på forumet, er det for å få råd om et eller annet, ikke for å fortelle folk at jeg har det bra... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #37 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 22.04): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1816703-skal-jeg-gidde-å-kalle-dem-ekser-useriøse-drittsekker-hva-er-de-verdt/page/2/#comment-35448422 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1787233-jeg-har-drømmemannen/#comment-34698279 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1789149-jeg-er-av-de-heldige-som-har-funnet-drømmemannen/#comment-34746999 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1816615-flyttet-inn-til-ny-samboer-som-bruker-hundre-år-på-å-fikse-handy-ting/#comments Anonymkode: ab0da...78a Dette skjønner jeg ikke. I de tre øverste trådene (to av dem er helt tilbake til august) så er et overveiende flertall positive. Om du henger deg opp i de få negative svarene, så er det du som er problemfokusert når du skriver at "mange" her ikke takler at andre har gode forhold. I den siste tråden skriver TS om det hun opplever som et problem. Da er det ikke så rart om mange svarer ut i fra at det er et problem i forholdet, som jo er TS' poeng. Hvis du er i et godt forhold så er det virkelig ikke noen grunn til å lete med lupe etter sure mennesker på KG tilbake til august. Anonymkode: 1fbb6...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #38 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så fordi jeg er ufør unner jeg ikke folk et lykkelig forhold? Og jeg må da være bitter og hatefull? Ærlig talt er du den som virker ikke har det bra med deg selv. Når det er sagt har jeg hatt seriøse forhold og vært gift. Grunnene til at de forholdene røk var fordi jeg vokste fra dem og aldri kjente på den dype kjærligheten til dem. Og han jeg giftet meg giftet jeg meg med for ung og visste ikke helt hvem jeg var og hva jeg ville. Forskjellene ble så store da jeg vokste og utviklet meg i en helt annen retning enn han. Jeg ble syk. Det er ingen sin feil. Og jeg gjør det beste ut av kortene jeg fikk tildelt. Jeg sørger for at barnet mitt som jeg ble alene med, får alt han trenger av kjærlighet, trygghet og oppfølging. Jeg unner andre alt det beste. Møtte så, nettopp, Drømmemannen♥️ Han er den fineste, varmeste og mest empatiske mannen jeg vet om. Da vi møttes forsto jeg øyeblikkelig hva jeg alltid hadde søkt etter, men ikke fant. Vi er perfekt for hverandre, men ingen av oss er perfekte. Men vi bare forstår hverandre og hva den andre trenger. I han fant jeg bestevennen min, kjæresten, elskeren og partneren min. Kan vi garantere at det varer livet ut? Selvfølgelig ikke. Men vi velger hverandre hver dag, og båndet og kjærligheten vi føler for hverandre, har gjort at folk rundt oss reagerer på hvordan vi lyser opp når vi er sammen. Vi gjør hverandre bedre. Nå er vi på husjakt sammen og jeg har aldri vært lykkeligere ♥️ Anonymkode: 27a06...432 Igjen, det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at jeg søkte forklaringer på hvorfor folk har det så vondt med seg selv at de må skrive slikt. Men interessant at du må kaste på meg at det virker som jeg ikke har det bra selv fordi jeg søker forklaringer. Det får meg til å lure på om du er bitter fordi du er ufør. Det andre du skriver derimot, kan jeg skrive under på at jeg har nøyaktig samme historie som deg og det gjør meg glad å høre at andre har samme opplevelse. Jeg unner alle å ha det sånn. Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #39 Del Skrevet 9 timer siden Uanonym bruker skrev (35 minutter siden): Så klart det er lov, men de færreste føler vel behov for det? Hvis jeg starter en tråd på forumet, er det for å få råd om et eller annet, ikke for å fortelle folk at jeg har det bra... Det er da like naturlig å føle behov for å dele at man har det bra, som at man ikke har det bra. Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #40 Del Skrevet 8 timer siden Uansett tråd, Uansett forum. Uansett gruppe. Noen mener alltid noe annet. Det må være helt greit. Anonymkode: 71930...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå