AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:45 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:45 Jeg har kjøpt en brukt sofa som jeg går hjem til meg i morgen. De som jeg kjøper sofaen av har katt og den har nok ligget i sofaen. Jeg har også katt. Lurer på om det er sjanse for at katten min tisser i sofaen på grunn av at det har ligget en annen katt der, på grunn av lukten? Hvordan unngå det? Anonymkode: 2747d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:51 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Hvis det lukter kattetiss av sofaen så kommer nok katten din til å tisse i den også. For da lukter det jo kattedo. Anonymkode: fd761...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:01 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:01 Hiv oppi masse pledd som lukter deg og pusen din. Kjøp feliway spray og spark sofaen. Evt. Stikkontakt diffuser i tillegg. Kan og ha sitron liggende i sofaen, helst kuttet åpen. Begynn å mat katten din fra sofaen? De tisser ikke på matfatet sitt. Bare la den sofaen bli din katts territorie umiddelbart, på alle andre måter så slipper katten å føle behov for å markere Anonymkode: 9b0dd...c8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:54 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis det lukter kattetiss av sofaen så kommer nok katten din til å tisse i den også. For da lukter det jo kattedo. Anonymkode: fd761...03a Får ikke håpe det da 😸 Anonymkode: 2747d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:54 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hiv oppi masse pledd som lukter deg og pusen din. Kjøp feliway spray og spark sofaen. Evt. Stikkontakt diffuser i tillegg. Kan og ha sitron liggende i sofaen, helst kuttet åpen. Begynn å mat katten din fra sofaen? De tisser ikke på matfatet sitt. Bare la den sofaen bli din katts territorie umiddelbart, på alle andre måter så slipper katten å føle behov for å markere Anonymkode: 9b0dd...c8f Takk for tips 👍 Anonymkode: 2747d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:03 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:03 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har kjøpt en brukt sofa som jeg går hjem til meg i morgen. De som jeg kjøper sofaen av har katt og den har nok ligget i sofaen. Jeg har også katt. Lurer på om det er sjanse for at katten min tisser i sofaen på grunn av at det har ligget en annen katt der, på grunn av lukten? Hvordan unngå det? Anonymkode: 2747d...74a Så lenge den andre katten ikke har tisset i sofaen er det jo ingen logisk slutning i at din katt skal tisse i sofaen fordi det har ligget en annen katt der før. Anonymkode: 6425c...ce1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:32 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:32 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så lenge den andre katten ikke har tisset i sofaen er det jo ingen logisk slutning i at din katt skal tisse i sofaen fordi det har ligget en annen katt der før. Anonymkode: 6425c...ce1 Skjønner. Jeg tenkte bare at lukten av en annen katt gjør at den føler for å markere så det blir hans egen lukt der. Anonymkode: 2747d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet lørdag kl 22:38 #8 Del Skrevet lørdag kl 22:38 Katter kan markerer hvis det er fremmed lukt, eller lukt av fremmede katter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:13 #9 Del Skrevet i går, 00:13 Om katten er kastrert, er markeringsbehovet mindre. Anonymkode: f9970...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:02 #10 Del Skrevet i går, 01:02 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Om katten er kastrert, er markeringsbehovet mindre. Anonymkode: f9970...79d Det er han 🙂 Anonymkode: 2747d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå