AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:36 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:36 Venninna mi har bursdag og alle gratulasjonene hun får fra folk kommer opp his meg. Hvorfor det? Det har ikke skjedd før så skjønner ikke hva det kommer av? Anonymkode: bae79...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:04 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:04 Varsel eller i feeden? Jeg har siste måneden fått feeden full av gamle bursdagsgratulasjoner til mine venner. Noe så uinteressant skal du lete lenger etter, men det er vel Facebooks måte å gi deg oppdateringer på i en tid folk nesten kun bruker Facebook til bursdagsgratulasjoner... Anonymkode: 6ed19...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:19 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Varsel eller i feeden? Jeg har siste måneden fått feeden full av gamle bursdagsgratulasjoner til mine venner. Noe så uinteressant skal du lete lenger etter, men det er vel Facebooks måte å gi deg oppdateringer på i en tid folk nesten kun bruker Facebook til bursdagsgratulasjoner... Anonymkode: 6ed19...95c Det kommer opp på feeden, og selv om jeg velger at jeg ikke vil se det så kommer det allikevel opp igjen neste bursdagshilsen 🙄 Siden du også får opp bursdag hilsener så er jeg vel ikke eneste🤪 Anonymkode: bae79...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:36 #4 Del Skrevet søndag kl 17:36 Jeg har til og med plutselig nå fått opp gratulasjoner på en venn jeg skjulte for fem år siden og skjult han fra mitt innhold. Noe så jævlig irriterende. Anonymkode: cbea0...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå