Gå til innhold

Onkel sin kone

randimu

Anbefalte innlegg

Cor Cubiculum skrev (5 minutter siden):

De aller fleste kvinner vil nok tenke at det der er disgusting. Og det er vanskelig å tenke seg at hun ikke har oppdaget hva du gjorde den gangen. Så jeg tipper hun var glad da hun kom seg vekk fra deg. 

Grunnen til at jeg sa jeg tror hun kanskje føler det samme er fordi jeg har sett noen hint som for meg til å tro det, som den ene gangen hu var på ferie så cumma jeg i maaannge av trusene og bhene hun ikke hadde tatt med, og da hin var tilbake så kasta hun alle disse i vaske kurven, men hun så på meg og lo, fordi jeg skulle spørre henne om noe så gikk til rommet hennes, hun sto der med en av trusene jeg huska godt og man kunne se hvitt på dem, hun så på meg, lo og kasta den i vaskekurven så spurte hun meg hva jeg lurte på, det vat ingen andre der da dette skjedde fordi alle var i øvre etasjen og rommet hennes var nede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mezzosoprena skrev (4 minutter siden):

Historien mistet sin troverdighet da han (du?) skrev at han var "26 or" 🤣 

Ee noe som heter tastefeil da, men ja ja, du får tro det du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (8 minutter siden):

Nei.. litt eldre tror jeg vi må. 

Historien mistet sin troverdighet når han sprutet på klærne hennes. Lukte og ronke hadde jeg kunne kjøpe. 

Det er ganske vanlig å gjøre på klærene til de du tenner på faktisk, men som jeg svarte en annen her, ble jeg tatt den ene gangen hun var på ferie, lærte leksa og begynte å være mer forsiktig etter det og vaska vekk bevis før jeg dro, slapp ikke alt cummet på klærene hennes etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du tenkt på at grunnen til at hun flytta ut sikkert var at klærne hennes ble grisa til? Æsjjjjj

Anonymkode: 5574d...385

Nei ikke derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
randimu skrev (1 minutt siden):

Det er ganske vanlig å gjøre på klærene til de du tenner på faktisk, men som jeg svarte en annen her, ble jeg tatt den ene gangen hun var på ferie, lærte leksa og begynte å være mer forsiktig etter det og vaska vekk bevis før jeg dro, slapp ikke alt cummet på klærene hennes etter det. 

Nei. Det er faktisk ikke det. 

Anonymkode: 83cc3...848

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
randimu skrev (1 time siden):

Er det en form for markering da?

Anonymkode: bedea...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

randimu skrev (1 time siden):

Jeg tror nok ikke dette er så vanlig egentlig. Har ikke hørt om mannfolk som spruter på klæra til damene dem er kåte på. Ihvertfall så snakker dem ikke åpent om det, og jeg har hørt mannfolk lire av seg mye...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
randimu skrev (18 timer siden):

Hei er en 26 år gammel gutt, jeg er gift og har kone, men det er en dame jeg hat vært forelska i siden jeg var 15 år gammel, det er kona til onkel, altså på en måte tanta mi, men hun er ikke i blod relasjon med meg. Henne ee virkelig drømmedama mi og jeg var lyst til å knulle henne so hardt, da jeg var yngre pleide de å bo med oss, før de flytta ut pga uenigheter, den tiden pleide jeg alltid å snike meg inn i rommet hennes og cumme på alt av klærene hennes, truser bher, klær, og hun pleide til og med å ha på "swxy nattkjoler" i blant som jeg også cumma på. Jeg tror at hun føler det samme for meg som jeh føler for henne men jeg er ikke sikker så jeg vil ikke si til hun fordi det kan ødelegge mye, men problemet mitt er at jeg trodde der var en fase og at det ville gå over når jev blir eldre, men det er vust ikke sånt, jeg er besatt av henne, det deilgr ansiktet, de deilige titsa,den deilige rumpa og den deilige kroppen hennes, hun er hos oss nå og jeg klarer ikke å la vær å tenke på hvor deilig hun er, har allerede onanert 2 ganger ved å tenke på hun. Jeg vil dra henne med til senga og knulle henne så hard som jeg aldrl har knulla noen før, jeg skjønner ikke selv hvirfor jeg er då besatt av henne, jeg vil ikke men jeg klarer ikke la vær og vet ikke hva jeg skal gjøre fordi jeg sliter virkelig med å kontrollere meg, jeg holdt på å si det til hun her om dagen men holdt tilbake. Selv om jef har dame og knuller henne daglig nesten så er det ingen som kommer i nærheten av kona til onkel selv om hun er 39 og nesten 40 or gammel så der hun ikke ut som det med den kroppen hennes, kroppen hennes er 10 ganger så deilgere enn dama mi som er 24 og dama trener daglig og er i veldig bra form. Noen som har råd til hvs jeg kan gjøre, vet det ikke er riktig, så trenger ikke å skrive troll komentarer

Deilig.

Anonymkode: b80c6...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok tanta di, @randimu:

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Deilig.

Anonymkode: b80c6...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts bør konsentrere seg om å bli voksen fortest mulig, for slik stalkeroppførsel er motbydelig, selv om han selv tror det er midt i blinken. Å grise til folks klær burde anmeldes. Det er bare nasty oppførsel og vet han ikke det selv, så bør han ikke slippes løs i samfunnet. Gudene vet hva ellers han holder på med etter sine egne forskrudde idèer og regler. Æsj. 

Anonymkode: 7a83e...89f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt sex med min onkels mye yngre importkone flere ganger.  Han er blitt så gammel at han ikke "funker" noe særlig lenger, hun er fortsatt ung og fyrrig.

Anonymkode: 61a16...637

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mezzosoprena skrev (21 timer siden):

Historien mistet sin troverdighet da han (du?) skrev at han var "26 or" 🤣 

Jeg falt av ved "blod relasjon".

Anonymkode: d98c8...dee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (19 timer siden):

Jeg tror nok ikke dette er så vanlig egentlig. Har ikke hørt om mannfolk som spruter på klæra til damene dem er kåte på. Ihvertfall så snakker dem ikke åpent om det, og jeg har hørt mannfolk lire av seg mye...

Jo, man gjør det. Er som hunder som marker på stolper osv. Menn står å onanerer på klær til folk dem liker. Ta deg en tur i sentrum, damer tror det er fuglebæsj, men er menn som markerer. 

Anonymkode: 19305...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, man gjør det. Er som hunder som marker på stolper osv. Menn står å onanerer på klær til folk dem liker. Ta deg en tur i sentrum, damer tror det er fuglebæsj, men er menn som markerer. 

Javel ja...Dette var nytt for meg 😆😆😆

Og merkelig nok så går verden fortsatt framover 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (22 timer siden):

Altså, du har rett i at det kan ødelegge mye. Men samtidig, tenk om det faktisk hadde funket mellom dere? Det kan jo være hun har de samme tankene om deg?

Syntes du ordlegger deg bra i innlegget ditt her. Du skriver veldig direkte, men uten at det blir ekkelt eller vulgært. Du skriver på en måte mange kvinner syntes er sexy.

Så du kan jo prøve sende samme melding til henne?? Og hvis hun klikker på deg, du kan enten svare beklager og at du var full, eller at den egentlig var ment til kona di?

Lykke til! 😊❤️

Unnskyld meg, men han skriver ikke pent når han snakker om å "knulle damene hardt". Han ser på kvinner som sexobjekter i sin helhet. Han er besatt av denne inngiftede dama og spruter på klærne henne, altså WHAT 😲

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
randimu skrev (På 4.1.2025 den 13.24):

Selv om jef har dame og knuller henne daglig nesten så er det ingen som kommer i nærheten av kona til onkel selv om hun er 39 og nesten 40 or gammel så der hun ikke ut som det med den kroppen hennes, kroppen hennes er 10 ganger så deilgere enn dama mi som er 24 og dama trener daglig og er i veldig bra form. Noen som har råd til hvs jeg kan gjøre, vet det ikke er riktig, så trenger ikke å skrive troll komentarer

Hivlket land er du fra ? OM å knulle onkel sin kone? du kan gjøre hvis du vil... da er du utro.

Og onkel sin kona må også være med på leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
randimu skrev (På 4.1.2025 den 13.33):

Nei? Jeg er forelska i den dama, hvorfor tror du dette er ett troll da?

Du er ikke forelska, du er kåt. Det står ikke et eneste ord i innlegget ditt om hvor glad du er i henne, at du har lyst til å være sammen med henne og ha henne som kjæreste. Det eneste du er opptatt av er å "knulle henne hardt", runke og grise til klærne hennes. Greit at sex og lyst er en del av kjærlighet, men du er jo tydelig bare opptatt av henne som en kropp du kan bruke for å "cumme" i. Hun kunne like gjerne vært en fin knulledukke, for personligheten hennes er du ikke mye opptatt av.
Hvis du ikke troller, så trenger du å lære deg å oppføre deg som en voksen og oppegående mann.

randimu skrev (På 4.1.2025 den 14.05):

Grunnen til at jeg sa jeg tror hun kanskje føler det samme er fordi jeg har sett noen hint som for meg til å tro det, som den ene gangen hu var på ferie så cumma jeg i maaannge av trusene og bhene hun ikke hadde tatt med, og da hin var tilbake så kasta hun alle disse i vaske kurven, men hun så på meg og lo, fordi jeg skulle spørre henne om noe så gikk til rommet hennes, hun sto der med en av trusene jeg huska godt og man kunne se hvitt på dem, hun så på meg, lo og kasta den i vaskekurven så spurte hun meg hva jeg lurte på, det vat ingen andre der da dette skjedde fordi alle var i øvre etasjen og rommet hennes var nede

Hva skulle hun gjøre da? Det er jo ikke stort annet å gjøre enn å le nervøst når nevøen til kjæresten har snoket rundt i klesskapet og griset til klærne dine. Hvis du er halvvoksen kan det til og med føles litt truende og stalkeraktig, nesten som er overgrep, og da er det ikke sikkert hun tør stort annet enn å le det bort. Alternativet er å eksplodere i sinne over at du finner på noe sånt.

randimu skrev (På 4.1.2025 den 14.10):

Nei det er det faktisk ikke! Noen kan kanskje gjøre det som en del av seksuell lek i et forhold, men det er overhodet ikke vanlig eller normalt å gå inn på andres rom og grise sperm klærne deres. Hvor i alle dager har du lært at dette er greit eller normalt?

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slutt nå. Dette er ikke gøy i det hele tatt.
Selvsagt ser man forskjell på spermflekker og fuglebæsj. Hvis spermen din ser ut som fuglebæsj burde du oppsøke lege.

Anonymkode: f34e2...fea

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er ikke forelska, du er kåt. Det står ikke et eneste ord i innlegget ditt om hvor glad du er i henne, at du har lyst til å være sammen med henne og ha henne som kjæreste. Det eneste du er opptatt av er å "knulle henne hardt", runke og grise til klærne hennes. Greit at sex og lyst er en del av kjærlighet, men du er jo tydelig bare opptatt av henne som en kropp du kan bruke for å "cumme" i. Hun kunne like gjerne vært en fin knulledukke, for personligheten hennes er du ikke mye opptatt av.
Hvis du ikke troller, så trenger du å lære deg å oppføre deg som en voksen og oppegående mann.

Hva skulle hun gjøre da? Det er jo ikke stort annet å gjøre enn å le nervøst når nevøen til kjæresten har snoket rundt i klesskapet og griset til klærne dine. Hvis du er halvvoksen kan det til og med føles litt truende og stalkeraktig, nesten som er overgrep, og da er det ikke sikkert hun tør stort annet enn å le det bort. Alternativet er å eksplodere i sinne over at du finner på noe sånt.

Nei det er det faktisk ikke! Noen kan kanskje gjøre det som en del av seksuell lek i et forhold, men det er overhodet ikke vanlig eller normalt å gå inn på andres rom og grise sperm klærne deres. Hvor i alle dager har du lært at dette er greit eller normalt?

Slutt nå. Dette er ikke gøy i det hele tatt.
Selvsagt ser man forskjell på spermflekker og fuglebæsj. Hvis spermen din ser ut som fuglebæsj burde du oppsøke lege.

Anonymkode: f34e2...fea

Du vet at jeg ikke skrev det seriøst? Litt vett i hodet må da være mulig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresset blir grønnest der du vanner det.

Med andre ord: Jo mer du tillater deg å fantasere om tanta di, jo mer fristende blir hun. Trikset er å slutte å fantasere om henne. Hver gang hun dukker opp i tankene dine, skyver du det vekk. Og så begynner du å tenke varme, deilige, sexy tanker om den kjæresten du faktisk har i stedet.

Som andre har nevnt: slik som du beskriver det er du ikke forelsket i tanta di, du er bare kåt på henne. Og, litt food for thought her: det er høyst usannsynlig at hun faktisk er slik i senga som du driver og fantaserer om. Kanskje er hun knusktørr. Ligger der som en død fisk. Er elendig til å kline. Kanskje liker hun ikke å bli tatt hardt. Puppene som ser så deilige ut med klær på, ser kanskje bare triste ut når klærne kommer av. Kanskje lukter underlivet død og fordervelse. Kanskje lager hun de mest usexy lydene i verden når hun har sex. De tankene du har i hodet om hvordan det ville være å ligge med henne er kun fantasi, de henger neppe sammen med virkeligheten.

Og historien du kom med som "bevis" på at hun har de samme følelsene for deg, beviser ingenting. Det å le av at en guttunge griser til trusene dine betyr ikke at hun har lyst på deg.

Hadde du hatt et snev av logisk sans, ville du allerede visst alle disse tingene, og fantasien ville vært død for lengst. Men siden du har levd deg sånn inn i fantasiverdenen din, og neppe kommer til å ta til deg rådene fra alle her som mener du bare driver med tullball, så får du vel bare følge hjertet ditt, da. Gjør det slutt med kjæresten, prøv deg på tanta di, og så får sannheten bare eksplodere i trynet ditt. Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...