Gå til innhold

Onkel sin kone

randimu

Anbefalte innlegg

Hei er en 26 år gammel gutt, jeg er gift og har kone, men det er en dame jeg hat vært forelska i siden jeg var 15 år gammel, det er kona til onkel, altså på en måte tanta mi, men hun er ikke i blod relasjon med meg. Henne ee virkelig drømmedama mi og jeg var lyst til å knulle henne so hardt, da jeg var yngre pleide de å bo med oss, før de flytta ut pga uenigheter, den tiden pleide jeg alltid å snike meg inn i rommet hennes og cumme på alt av klærene hennes, truser bher, klær, og hun pleide til og med å ha på "swxy nattkjoler" i blant som jeg også cumma på. Jeg tror at hun føler det samme for meg som jeh føler for henne men jeg er ikke sikker så jeg vil ikke si til hun fordi det kan ødelegge mye, men problemet mitt er at jeg trodde der var en fase og at det ville gå over når jev blir eldre, men det er vust ikke sånt, jeg er besatt av henne, det deilgr ansiktet, de deilige titsa,den deilige rumpa og den deilige kroppen hennes, hun er hos oss nå og jeg klarer ikke å la vær å tenke på hvor deilig hun er, har allerede onanert 2 ganger ved å tenke på hun. Jeg vil dra henne med til senga og knulle henne så hard som jeg aldrl har knulla noen før, jeg skjønner ikke selv hvirfor jeg er då besatt av henne, jeg vil ikke men jeg klarer ikke la vær og vet ikke hva jeg skal gjøre fordi jeg sliter virkelig med å kontrollere meg, jeg holdt på å si det til hun her om dagen men holdt tilbake. Selv om jef har dame og knuller henne daglig nesten så er det ingen som kommer i nærheten av kona til onkel selv om hun er 39 og nesten 40 or gammel så der hun ikke ut som det med den kroppen hennes, kroppen hennes er 10 ganger så deilgere enn dama mi som er 24 og dama trener daglig og er i veldig bra form. Noen som har råd til hvs jeg kan gjøre, vet det ikke er riktig, så trenger ikke å skrive troll komentarer

Endret av randimu
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er syk. Søk hjelp!!

Anonymkode: 0daba...e16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (5 minutter siden):

Troll!

Nei? Jeg er forelska i den dama, hvorfor tror du dette er ett troll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (1 minutt siden):

Sant eller usant  - do nothing

Det er planen, men er ikke så lett når hun er rett foran meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er syk. Søk hjelp!!

Anonymkode: 0daba...e16

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

0/10

Anonymkode: d8c83...106

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du kan skille deg fra kona di. 

2. Glemme "tanta" di. 

Uansett så må du ta et valg. Går du for valg nr 2 så tror jeg det kan være lurt å snakke med noen om det. Snakke det ut av systemet på en måte. 

Lykke til! Tvi tvi 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du har rett i at det kan ødelegge mye. Men samtidig, tenk om det faktisk hadde funket mellom dere? Det kan jo være hun har de samme tankene om deg?

Syntes du ordlegger deg bra i innlegget ditt her. Du skriver veldig direkte, men uten at det blir ekkelt eller vulgært. Du skriver på en måte mange kvinner syntes er sexy.

Så du kan jo prøve sende samme melding til henne?? Og hvis hun klikker på deg, du kan enten svare beklager og at du var full, eller at den egentlig var ment til kona di?

Lykke til! 😊❤️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (4 minutter siden):

Det er ganske enkelt. Fokusere på din egen kone. Så kan du tenke på alle de negative redaksjonene du vil kunne få. 

Har prøvd men jeg for ikke den samme følelsen fra henne, hun er ikke det samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (1 minutt siden):

Altså, du har rett i at det kan ødelegge mye. Men samtidig, tenk om det faktisk hadde funket mellom dere? Det kan jo være hun har de samme tankene om deg?

Syntes du ordlegger deg bra i innlegget ditt her. Du skriver veldig direkte, men uten at det blir ekkelt eller vulgært. Du skriver på en måte mange kvinner syntes er sexy.

Så du kan jo prøve sende samme melding til henne?? Og hvis hun klikker på deg, du kan enten svare beklager og at du var full, eller at den egentlig var ment til kona di?

Lykke til! 😊❤️

Det er 50/50 og har mer og tape enn å vinne i den situasjonen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

randimu skrev (12 minutter siden):

Nei? Jeg er forelska i den dama, hvorfor tror du dette er ett troll da?

Troll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke normalt å være forelska i tanta si. 

Anonymkode: d50fb...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
randimu skrev (6 minutter siden):

Det er 50/50 og har mer og tape enn å vinne i den situasjonen her

Det er ikke 50/50. Du tenker kun på tanta si som et knulleobjekt, ikke som en partner. Det er dømt til å gå til helvete.

Anonymkode: 82c4b...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (4 minutter siden):

Er desverre ikke sikkert det er "troll". Det må du ta høyde for. 

Problemstillingen alene kunne jeg ha tatt seriøst, det er nå han føler behovet for å skrive en erotisk novelle for å fortelle om sine "følelser" at jeg gjenkjenner et troll  🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

randimu skrev (26 minutter siden):

pleide de å bo med oss, før de flytta ut pga uenigheter, den tiden pleide jeg alltid å snike meg inn i rommet hennes og cumme på alt av klærene hennes, truser bher, klær, og hun pleide til og med å ha på "swxy nattkjoler" i blant som jeg også cumma på. 

De aller fleste kvinner vil nok tenke at det der er disgusting. Og det er vanskelig å tenke seg at hun ikke har oppdaget hva du gjorde den gangen. Så jeg tipper hun var glad da hun kom seg vekk fra deg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har du tenkt på at grunnen til at hun flytta ut sikkert var at klærne hennes ble grisa til? Æsjjjjj

Anonymkode: 5574d...385

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (Akkurat nå):

🤣 mulig mulig... 

Hva synes du om novellen da? 

Den imponerte meg ikke... Jeg mistenker at forfatteren er 13 år 🙂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså. Jeg forstår fantasien. Sikkert deilig å knulle. Men det vil vel ikke fungere i lengden. Et samliv er så mye mer enn knulling. For du beskriver henne kun som et objekt. Det går ikke på noe av det hun står for. 

Anonymkode: f3678...4b6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (2 minutter siden):

Nei.. litt eldre tror jeg vi må. 

Historien mistet sin troverdighet når han sprutet på klærne hennes. Lukte og ronke hadde jeg kunne kjøpe. 

Historien mistet sin troverdighet da han (du?) skrev at han var "26 or" 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...