AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Hvilken fuktighetskrem for tørr og sensitiv hud vil du anbefale? Anonymkode: d7cfe...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Nå har jeg hatt atopisk eksem hele livet. Og har brukt locobase i alle år. Har prøvd veldig mye annet og, men går tilbake til locobase. Bruker den gule. Anonymkode: 41093...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Er det snakk om ansikt, kropp eller begge? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar Roci skrev (Akkurat nå): Er det snakk om ansikt, kropp eller begge? 🙂 Ansikt 🙂 Anonymkode: d7cfe...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilken fuktighetskrem for tørr og sensitiv hud vil du anbefale? Anonymkode: d7cfe...e69 Du må prøve deg frem for å finne den kremen som passer nettopp din hud best. Posay og Avène er gode produkter. Anonymkode: e7939...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar Bruker canoderm høst, vinter og et stykke uti våren. Anonymkode: ac502...008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar Har samme hudtype, og har prøvd mye. Ville testet Cetaphil. Denne ble jeg anbefalt av hudlege. Nå bytter jeg på lotion og krem. Tror nesten det er den første som ikke svir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Del Skrevet 4. januar Den blå krukka til Ole Henriksen er helt fantastisk på min tørre og supersensitive atopikerhud. Trekker godt inn i huden, og gir masse fukt 😊 Har prøvd alskens kremer opp igjennom årene, og denne utmerker seg virkelig. Anonymkode: 89025...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Del Skrevet 4. januar Bruker du serum? Hvis ikke ville jeg ha startet der. Anonymkode: 24c55...8e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #10 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker du serum? Hvis ikke ville jeg ha startet der. Anonymkode: 24c55...8e9 Nei, det gjør jeg ikke. Har du noen konkrete anbefalinger til serum? Anonymkode: d7cfe...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #11 Del Skrevet 4. januar Jeg brukte et fantastisk serum fra La Roche Posay, men så gikk det ut av produksjon nylig… sliter fortsatt med å finne noe tilsvarende. Elsker produktene deres, en ansiktskrem jeg anbefaler er Toleriane Dermallergo creme. Serum er også et must. Nå bruker jeg Decubal Hydrating serum, den funker greit og er for sensitiv hud, uten parfyme osv. Anonymkode: 9d910...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #12 Del Skrevet 4. januar Har atopisk hud og reagerer på omtrent alt, men Decubal sin ansiktskrem har vært fantastisk. Om du liker koreansk kosmetikk er Cosrx et fint merke å sjekke ut. Anonymkode: 54c55...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #13 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker canoderm høst, vinter og et stykke uti våren. Anonymkode: ac502...008 Den brukes her og, på blå resept, men anser ikke den som fuktighetskrem? Anonymkode: e7939...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #14 Del Skrevet 4. januar Weleda skin food! Bra for dem med roscea også har ingen irtiterende kjemikalier. Den har vært på topplista i mangen år masse awards. Men den er jo ganske fet så ville brukt den som nattkrem. Anonymkode: 25183...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #15 Del Skrevet 4. januar Castor oil. Fantastisk. Anonymkode: e740f...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Del Skrevet 4. januar Jeg bruker Lumene sin nattkrem også om dagen. Syns den er utrolig mild og god, og gir masse fukt. Har serum under. https://www.shopping4net.com/no/Apotek/Haar-Hudpleie/Ansikt/Ansiktskremer/Normal-hud/Nordic-Hydra-Hydration-Recharge-Overnight-Cream.htm?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA1eO7BhATEiwAm0Ee-MZNk4LrbdAIUSajBDW0Zr38jlfv_Xm6mhugH-xedNsY6r0JjEFn3hoCm1EQAvD_BwE Anonymkode: e5160...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 4. januar #17 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ansikt 🙂 Anonymkode: d7cfe...e69 Du skriver ikke i hvor stor grad huden din er sensitiv, men jeg vil anbefale Eucerin Ultra Soothing Care Dry Skin. Den inneholder ingen irriterende ingredienser, roer ned sensitiv hud og gir godt med fukt. Den kan fint kombineres med et fuktgivende og barrierestyrkende serum, f.eks.The Inkey List Ectoin Hydro-Barrier Serum. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. januar #18 Del Skrevet 4. januar A-Derma har mange milde kremar. Blant anna denne som var favoritten min lenge : A-Derma Universal Cream, 50 ml - Eksem - Farmasiet.no (No brukar eg ein dagkrem mot rosacea) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 5. januar #19 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Castor oil. Fantastisk. Anonymkode: e740f...860 Gir ikke den økt hårvekst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #20 Del Skrevet 5. januar https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/cosrx-balancium-comfort-ceramide-cream/ Anonymkode: 63f98...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå