AnonymBruker Skrevet 5. januar #41 Del Skrevet 5. januar Lilla! Har bare blitt slik helt ubevisst. Anonymkode: acaeb...b99 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. januar #42 Del Skrevet 6. januar Beige, offwhite, grått, sort, mørk denim. Trives best i nøytrale farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 6. januar #43 Del Skrevet 6. januar Har et ganske fargerikt klesskap, alt fra orange til rosa, gult, grønt, blått og ikke minst rødt. Mye rene farger. Har ingenting i beige og off-white samt fint lite i brunt og mørkeblått. En del sort og hvitt selvsagt, vanskelig å unngå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. januar #44 Del Skrevet 6. januar Det er nok sort, men har mye mørkeblått, vinrødt/burgunder, mørkegrått, mørkebrunt og mørkegrønt også. Foretrekker definitivt mørke farger, både fordi jeg føler meg mer vel i det, og av praktiske årsaker (alle små flekker synes på lyse klær, og noen flekker kan være vanskelige å få bort i vask). Tror ikke jeg har et eneste plagg i lys blått, lys rosa eller gult. Bortsett fra på bluser/skjorter og sokker bruker jeg heller aldri hvitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. januar #45 Del Skrevet 6. januar Bacteria skrev (På 4.1.2025 den 15.29): Gult er vanskelig på meg. Fikk meg en gul sommerkjole, fra Mango for litt siden. Nydelig fasong. Men fargen ble visst feil, fikk beskjed om å skifte fra resten av familien. 🙈 Jeg kler ellers olivengrønt og sånt, med brune øyne, brunt hår og lys hud med gyllen undertone. Men er noe som krasjer med gult er kanskje for lys i huden. Jeg har akkurat samme farger som deg, og føler også at gult er helt feil på meg. Sånn sennepsgult eller grønnaktig gult kunne kanskje fungert, men lys gult eller klar gult styrer jeg helt ubevisst unna. Misliker ikke fargen i seg selv, men føler ikke den er noe fin på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 6. januar #46 Del Skrevet 6. januar Sort, grå og mørkegrønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #47 Del Skrevet 13. januar Hvitt 🤍😇 Anonymkode: 7d0c6...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 13. januar #48 Del Skrevet 13. januar I garderoben min er det masse gammelt og stygt, blått, grått og svart. Den kunne hatt godt av litt fornyelse. Samtidig ønsker jeg at noen utrydder krympetrollene som ødelegger de nyeste buksene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 14. januar #49 Del Skrevet 14. januar Er nok sort og mørkt grått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #50 Del Skrevet 14. januar Sort, grått og litt dyp rosa. Anonymkode: 623b1...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå