Gå til innhold

Hvilken farge har du mest av på klær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Svart og hvitt. Mørk blått er på andreplass. Jeg strever dessverre med svette. Så derfor har jeg mest svarte klær

Anonymkode: 7ed84...8d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Svart, hvitt, rosa og lyseblått

Anonymkode: 66934...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sort.

Så kommer beige og hvitt. Noe blått, og noe khakigrønn.

Anonymkode: 454dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvitt, rosa, mørkeblått, svart og rødt. Fått mer sansen for lilla, gult og grønt desto eldre jeg har blitt 🤭

Anonymkode: 58290...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvitt, rosa, mørkeblått, svart og rødt. Fått mer sansen for lilla, gult og grønt desto eldre jeg har blitt 🤭

Gult er vanskelig på meg. Fikk meg en gul sommerkjole, fra Mango for litt siden. Nydelig fasong. Men fargen ble visst feil, fikk beskjed om å skifte fra resten av familien. 🙈

Jeg kler ellers olivengrønt og sånt, med brune øyne, brunt hår og lys hud med gyllen undertone. Men er noe som krasjer med gult er kanskje for lys i huden. 

Endret av Bacteria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest grønt og lilla, men også en del blått, gult og  rødt. 

Jeg er glad i juvelfarger som dette: 

il_fullxfull.3834888673_mr19.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bacteria skrev (49 minutter siden):

Gult er vanskelig på meg. Fikk meg en gul sommerkjole, fra Mango for litt siden. Nydelig fasong. Men fargen ble visst feil, fikk beskjed om å skifte fra resten av familien. 🙈

Jeg kler ellers olivengrønt og sånt, med brune øyne, brunt hår og lys hud med gyllen undertone. Men er noe som krasjer med gult er kanskje for lys i huden. 

Kommer helt an på gulfargen her. Lyse gulfarger går fint. Sommergult, men ikke sterke gulfarger. Gulfargede blomster på hvite kjoler, sommergule kjoler med andre blomster på, svarte kjoler med gule blomster. Har lys hud, blå øyne og mørkebrunt hår. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svart definitivt. På andreplass kommer grått. Prøver å få inn litt farger som lilla, burgunder og ulike nyanser av rosa. Fordelen er at jeg alltid har jakke, veske, sko, støvletter og annet tilbehør som passer.

Anonymkode: 50c1f...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke, men antagelig blått i de fleste nyanser, til rødt og burgunder som jeg tror er nummer to. En del svart, men ikke mest svart. 

Anonymkode: b0eba...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart. Har også mye mørkeblått, lyseblått, gråblått, lilla og grått. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg går det mest i rødt, burgunder, oransje, rosa (mest mørkere rosatoner), korall, lilla og grønt (mest mørkegrønne og militærgrønne nyanser). 

Har kun et par svarte jakker, ellers har jeg omtrent ingenting i verken svart, hvitt, grått eller beige. For meg er burgunder og militærgrønt nøytrale farger i garderoben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kler best klare farger.

Blått - klar blått/kongeblått, mørkeblått

Turkis - både turkisblått og turkisgrønt

Rødt - Klar rødt eller mørkerødt og burgunderrødt

Gult - Gjerne knallgult 

Lilla

Grønt

Og til slutt litt sort 

Farger jeg aldri gått i: brunt og beige. Og veldig sjeldent helhvitt.

Jeg er kjent for å ha litt fargesprakende og matchende klær.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig mange hvite plagg til sommerbruk. Lin ditt og datt. Lyseblå, marineblå. Diverse rosa og grønnfarger. Noen svarte bukser. Har en del i gult også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange kjoler men ikke en som er rent svart. Noe svarte med trykk på. Meste er hvite i grunnfargen. Noen røde og blå. Ingen grønn kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blå tror jeg ,på grunn av dongeribuksene . Så blir det sikkert grå og lilla, har veldig lite svart.

Anonymkode: 6a3e8...734

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grønt, sort, litt lyst beige, hvitt, burgunder. Men også noe pastell, rødt, blått, mønstrete...

Anonymkode: 60d03...060

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...