AnonymBruker Skrevet 4. januar #21 Del Skrevet 4. januar Svart og hvitt. Mørk blått er på andreplass. Jeg strever dessverre med svette. Så derfor har jeg mest svarte klær Anonymkode: 7ed84...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #22 Del Skrevet 4. januar Svart, hvitt, rosa og lyseblått Anonymkode: 66934...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #23 Del Skrevet 4. januar Sort. Så kommer beige og hvitt. Noe blått, og noe khakigrønn. Anonymkode: 454dd...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 4. januar #24 Del Skrevet 4. januar Sort og grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #25 Del Skrevet 4. januar Hvitt, rosa, mørkeblått, svart og rødt. Fått mer sansen for lilla, gult og grønt desto eldre jeg har blitt 🤭 Anonymkode: 58290...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 4. januar #26 Del Skrevet 4. januar (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvitt, rosa, mørkeblått, svart og rødt. Fått mer sansen for lilla, gult og grønt desto eldre jeg har blitt 🤭 Anonymkode: 58290...22a Gult er vanskelig på meg. Fikk meg en gul sommerkjole, fra Mango for litt siden. Nydelig fasong. Men fargen ble visst feil, fikk beskjed om å skifte fra resten av familien. 🙈 Jeg kler ellers olivengrønt og sånt, med brune øyne, brunt hår og lys hud med gyllen undertone. Men er noe som krasjer med gult er kanskje for lys i huden. Endret 4. januar av Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. januar #27 Del Skrevet 4. januar Mest grønt og lilla, men også en del blått, gult og rødt. Jeg er glad i juvelfarger som dette: 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #28 Del Skrevet 4. januar Bacteria skrev (49 minutter siden): Gult er vanskelig på meg. Fikk meg en gul sommerkjole, fra Mango for litt siden. Nydelig fasong. Men fargen ble visst feil, fikk beskjed om å skifte fra resten av familien. 🙈 Jeg kler ellers olivengrønt og sånt, med brune øyne, brunt hår og lys hud med gyllen undertone. Men er noe som krasjer med gult er kanskje for lys i huden. Kommer helt an på gulfargen her. Lyse gulfarger går fint. Sommergult, men ikke sterke gulfarger. Gulfargede blomster på hvite kjoler, sommergule kjoler med andre blomster på, svarte kjoler med gule blomster. Har lys hud, blå øyne og mørkebrunt hår. Anonymkode: 58290...22a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #29 Del Skrevet 4. januar Svart definitivt. På andreplass kommer grått. Prøver å få inn litt farger som lilla, burgunder og ulike nyanser av rosa. Fordelen er at jeg alltid har jakke, veske, sko, støvletter og annet tilbehør som passer. Anonymkode: 50c1f...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #30 Del Skrevet 4. januar Vet ikke, men antagelig blått i de fleste nyanser, til rødt og burgunder som jeg tror er nummer to. En del svart, men ikke mest svart. Anonymkode: b0eba...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. januar #31 Del Skrevet 4. januar Svart. Har også mye mørkeblått, lyseblått, gråblått, lilla og grått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. januar #32 Del Skrevet 4. januar 🖤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 4. januar #33 Del Skrevet 4. januar Hos meg går det mest i rødt, burgunder, oransje, rosa (mest mørkere rosatoner), korall, lilla og grønt (mest mørkegrønne og militærgrønne nyanser). Har kun et par svarte jakker, ellers har jeg omtrent ingenting i verken svart, hvitt, grått eller beige. For meg er burgunder og militærgrønt nøytrale farger i garderoben. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. januar #34 Del Skrevet 5. januar Grønt, trur eg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. januar #35 Del Skrevet 5. januar Jeg kler best klare farger. Blått - klar blått/kongeblått, mørkeblått Turkis - både turkisblått og turkisgrønt Rødt - Klar rødt eller mørkerødt og burgunderrødt Gult - Gjerne knallgult Lilla Grønt Og til slutt litt sort Farger jeg aldri gått i: brunt og beige. Og veldig sjeldent helhvitt. Jeg er kjent for å ha litt fargesprakende og matchende klær. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 5. januar #36 Del Skrevet 5. januar Sort, blått og hvitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. januar #37 Del Skrevet 5. januar Har veldig mange hvite plagg til sommerbruk. Lin ditt og datt. Lyseblå, marineblå. Diverse rosa og grønnfarger. Noen svarte bukser. Har en del i gult også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. januar #38 Del Skrevet 5. januar Har mange kjoler men ikke en som er rent svart. Noe svarte med trykk på. Meste er hvite i grunnfargen. Noen røde og blå. Ingen grønn kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #39 Del Skrevet 5. januar Blå tror jeg ,på grunn av dongeribuksene . Så blir det sikkert grå og lilla, har veldig lite svart. Anonymkode: 6a3e8...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #40 Del Skrevet 5. januar Grønt, sort, litt lyst beige, hvitt, burgunder. Men også noe pastell, rødt, blått, mønstrete... Anonymkode: 60d03...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå