AnonymBruker Skrevet 4. januar #21 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Javel? Aldri opplevd med noen av mine ledere. Når jeg gir beskjed om legetime kunne de nesten ikke brydd seg mindre, og har et kroppsspråk og svarer på en måte som uttrykker «hvorfor sier du dette til meg? Dette ordner du som du vil»😄. Heldigvis. Anonymkode: 74f5a...711 så heldig du er Anonymkode: 28ae0...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #22 Del Skrevet 4. januar Er ikke dette helt etter den blå politikkens ønsker da? Mange mener jo at arbeidstakerne har for mange rettigheter. Anonymkode: 2216d...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #23 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Før har jeg alltid vært hos legen/ tannlegen før eller etter arbeidstid. Det hadde ikke jeg fått til. Fastlegen jobber mens jeg er på jobb. Jeg prøver jo selvsagt å få time tidlig eller sent, slik at ikke mye av arbeidsdagen går bort, da fastlegen og jobben min ikke ligger rett i nærheten av hverandre. Noen ganger må man likevel bare ta den timen som er tilgjengelig, så jeg forstår virkelig ikke sånne ledere. Det burde være i deres interesse at arbeidstakere får den medisinske hjelpen de behøver. Anonymkode: 8540d...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå