AnonymBruker Skrevet i går, 04:28 #21 Del Skrevet i går, 04:28 AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 22.38): Ja, men ikke på samme måte som at staten dekker mesteparten av regninga. Anonymkode: ec3f4...f4a ? Staten betaler ikke for wegovy. Man betaler selv på hvit resept, ingen får den på blå Anonymkode: d1aef...eb7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:18 #22 Del Skrevet i går, 17:18 AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 15.54): Jeg gikk på Wegovy fra februar til oktober, siste sprøyta satt 21. oktober. Gikk ned 55kg på den tiden. Klarer helt fint å holde vekta stabil (+/- 2kg) den dag i dag siden jeg innarbeidet et sunt kosthold og treningsregime jeg kan leve med Anonymkode: 373ee...6fe Tallene på vektoppgang etter dietter osv måles gjerne etter 3-5 år. Ikke måneder. Anonymkode: d9b12...611 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet i går, 19:03 #23 Del Skrevet i går, 19:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tallene på vektoppgang etter dietter osv måles gjerne etter 3-5 år. Ikke måneder. Anonymkode: d9b12...611 samtidig sies det også at disse medisinene er såpass nye at det ikke nødvendigvis er nok forskning helt enda som er 100% sikker. Så begynner man og slutter på medisinene må man nesten bare se og føle seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:10 #24 Del Skrevet i går, 19:10 AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 16.02): Ja, og derfor har jeg valgt å ikke begynne på det. Det er virkelig siste utvei i min bok. Anonymkode: c2b07...28c Jeg prøvde det i vel 3 mnd. Gikk ned 5 kg og spydde veldig ofte så jeg klarte ikke å gå på det. Livet ble bare dritt av det. Jeg vet ikke om jeg har gått opp igjen. Har kjøpt meg medlemskap på gym nå. Men skal ikke trene for å gå ned i vekt men for å styrke muskler i bein og lår spesielt.. og armer litt. Anonymkode: 5a81b...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:51 #25 Del Skrevet i går, 19:51 AnonymBruker skrev (15 timer siden): ? Staten betaler ikke for wegovy. Man betaler selv på hvit resept, ingen får den på blå Anonymkode: d1aef...eb7 Nei, nettopp. Anonymkode: ec3f4...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #26 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): ? Staten betaler ikke for wegovy. Man betaler selv på hvit resept, ingen får den på blå Anonymkode: d1aef...eb7 Betyr det at man får dekket medisinen når man har oppnådd en viss årlig sum? Anonymkode: 459c8...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #27 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Betyr det at man får dekket medisinen når man har oppnådd en viss årlig sum? Anonymkode: 459c8...3ba Nei. Anonymkode: 631a7...b73 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #28 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Betyr det at man får dekket medisinen når man har oppnådd en viss årlig sum? Anonymkode: 459c8...3ba Nei, vi betaler opp mot 38k i året av egen lomme. Anonymkode: d1aef...eb7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #29 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Betyr det at man får dekket medisinen når man har oppnådd en viss årlig sum? Anonymkode: 459c8...3ba Ingenting dekkes ved bruk av Wegovy! Anonymkode: 56fcb...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #30 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, vi betaler opp mot 38k i året av egen lomme. Anonymkode: d1aef...eb7 Så eventuelt overskridende beløp betales av staten? Eller er det uansett ikke dyrere enn nevnte sum pr år? Anonymkode: 459c8...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #31 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så eventuelt overskridende beløp betales av staten? Eller er det uansett ikke dyrere enn nevnte sum pr år? Anonymkode: 459c8...3ba INGENTING betales av staten! All bruk av wegovy må en finansiere selv. Anonymkode: 56fcb...d83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå