Gå til innhold

Mannen opplever at jeg lemper barna over på han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjønner godt at du er sliten. Jeg har en 4 uker gammel prematur baby og er i samme situasjon mtp sugetak som gjør at jeg må amme sittende døgnet rundt og gjøre melkekompresjoner. Etter 4 uker uten å sove mer enn maks 2 timer i strekk og stort sett ikke mer enn 4 timer tilsammen om natta, er jeg helt utslitt. At du da klarer mye husarbeid etc samtidig som dette forstår ikke jeg 😅 

Vi har heldigvis ikke andre barn, men mannen hjelper meg masse med babyen og tar de fleste bleieskift, gjør husarbeid og lager mat. Skulle selvsagt bare mangle når han også har pleiepenger siden baby er prematur, men ja. 

Anonymkode: 31594...004

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi fikk nummer to så tak mannen ut hele ferien + de to ukene ved nedkomst, han tok eldste barnet mye de seks ukene han var hjemme så vi fikk en lettere start.

Dette var veldig deilig for meg og han leverte da eldste i barnehagen så jeg slapp det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakk sammen blir fort krøll å misforståelse. Samt få de eldre barna ut I lek og moro. Virker som i dagens samfunn barna skal sitte oppå foreldre. 

Anonymkode: f911a...09d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du fødte for TO uker siden. Kjenner mannen din får lite sympati fra meg, TS.

Anonymkode: 8551f...2e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du tar alt av baby, husarbeid og fødte for to (TO!) uker siden- og mannen er sur fordi han må ta de to eldste? Er «mannen» din 13 år og egentlig tenåringssønnen din eller? 

Anonymkode: 799dc...bc4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er i barsel og har baby som krever litt ekstra. Dette må han forstå. 

Hvis han er sliten kan dere bestille vaskehjelp og mat hjem noen uker. 

Anonymkode: e13b6...1c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis barnet er to uker, har da vel far hatt fri siden før jul. Dette «problemet» kan da ikke ha oppstått i dag, og hele familien har da vel ikke hatt annet enn «helg», så hvordan har det seg at DU som er i barsel gjør 100% av alt? Alle tre barn, og deg, er hans ansvar. Hverdag som helg. De/dere er ikke jobb og ansvar, og slett ikke FIN jobb og ditt ansvar. Han må selvfølgelig fikse både egne barn og eget hjem. Du skal ligge til sengs (hvis du må) og amme. Han kan også se på TV-serier om natten hvis han ønsker. 

Anonymkode: b921d...699

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er dust.

Anonymkode: 09db2...f30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...