AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Har sett de to første episodene, og denne er ordentlig bra! Realistisk katastrofeserie med mange interessante personer. Danskene leverer igjen! Anonymkode: 5f2c3...7c8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Har sett de to første episodene. Helt ok, skal sikert se resten og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Synes den var helt urealistisk. Danmark kan ikke havne så lett helt under vann. Det skal veldig mye til og ville tatt lang tid. Ikke noe skjer over natten. Er vel bare noen wokefolk som vil lage film om hvordan det hadde vært for danskene å være flyktninger. Men så urealistisk tull gidder jeg ikke å se på. Anonymkode: 3a96e...866 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Nå pleier ikke katastrofefilmer og -serier å være spesielt realistiske. Jeg gleder meg til denne! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar Jeg så to episoder i kveld og gleder meg til resten😊Selv om det trigger litt mørke skap-beredskapstanker🤭 Anonymkode: 902d4...417 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 19.06): Synes den var helt urealistisk. Danmark kan ikke havne så lett helt under vann. Det skal veldig mye til og ville tatt lang tid. Ikke noe skjer over natten. Er vel bare noen wokefolk som vil lage film om hvordan det hadde vært for danskene å være flyktninger. Men så urealistisk tull gidder jeg ikke å se på. Anonymkode: 3a96e...866 Spoiler Det har jo heller ikke skjedd over natten? Myndighetene har bestemt seg for å evakuere befolkningen i stedet for å bruke enorme midler på flomsikring, siden det ikke fungerte i Nederland. Har du sett noe av serien? Dette er noe av det mest realistiske jeg har sett av katastrofeserier. Anonymkode: 5f2c3...7c8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Hun datteren, Laura, er så irriterende dum. Ødelegger for alle rundt seg. Anonymkode: 19c5b...69f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar Urealistisk woke-møl. Anonymkode: 74639...bbe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Liker den! Anonymkode: f2030...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar Har ikke sett den ennå, men regissøren er råkul. Det er han med "Et glass til'. Skal se den. Tenker det er sunt i vårt høyrevridde samfunn, å se en film der VI bleke skandinaver er flyktningene. Anonymkode: 05152...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 23.11): Har ikke sett den ennå, men regissøren er råkul. Det er han med "Et glass til'. Skal se den. Tenker det er sunt i vårt høyrevridde samfunn, å se en film der VI bleke skandinaver er flyktningene. Anonymkode: 05152...cf4 Woke ja. Anonymkode: 3a96e...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petunius Skrevet 12. januar #12 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 22.40): Hun datteren, Laura, er så irriterende dum. Ødelegger for alle rundt seg. Anonymkode: 19c5b...69f Enig! Hun er helt idiot 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 12. januar #13 Del Skrevet 12. januar Ga opp etter episode tre. Tregt og lite action. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Del Skrevet 12. januar Skummer gjennom episodene, men blir ikke hektet. Poenget er sikkert at jeg skal sette meg inn i situasjonen til en familiemamma som må flykte fra alt, men treffer meg ikke. Mye gode skuespillere da. Anonymkode: becde...582 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 22.40): Hun datteren, Laura, er så irriterende dum. Ødelegger for alle rundt seg. Anonymkode: 19c5b...69f Ja, hun er i grunn urealistisk dum.. Snakk om å ta egoistiske valg uten å tenke konsekvenser. Så akkurat det er irriterende. Men likte serien som helhet likevel. Anonymkode: 0b803...879 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 13. januar #16 Del Skrevet 13. januar (endret) Lurer på en ting Spoiler Får vi noen forklaring på hvem som nikolaj og partner skøt og drepte i ep 3? I bilen… Edit: der kom forklaringa ja. Uff… Endret 13. januar av Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #17 Del Skrevet 15. januar Jeg likte serien veldig godt! Anonymkode: bd451...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #18 Del Skrevet 16. januar Elendig slutt på en middelmådig serie, der "woke og havremelkfolket" fikk lov å utfolde seg med statlige midler . Anonymkode: 74639...bbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #19 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 20.45): Ja, hun er i grunn urealistisk dum.. Snakk om å ta egoistiske valg uten å tenke konsekvenser. Så akkurat det er irriterende. Men likte serien som helhet likevel. Anonymkode: 0b803...879 Tenåringer er dumme og korttenkt. Jeg er mindre imponert over faren, men ser jo hvor hun har det fra. Anonymkode: 5906b...52a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #20 Del Skrevet 16. januar Jeg synes serien var kjempedårlig, og ble veldig skuffet. Personene i serien oppfører seg helt fjernt og urealistisk, det er skrevet inn for mange små historier som har null med saken å gjøre, replikkene er kleine og skuespillerne har dårlig kjemi og spiller dårlig. Jeg blir også irritert av de evinnelige sms-greiene som vises. Selve ideen er god, men dessverre igjen elendig gjennomføring. Alle som har sett «the rain» skjønner hva jeg mener. Anonymkode: fc590...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå