AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:23 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:23 Daten min og jeg traff hverandre 4 ganger før vi endte i senga. Han fikk meg til å komme med fingrene inni meg, efen teknikk på fet. Altså jeg fikk den såkalte squirtingen. Er det fordi jeg var trygg på han? Klarte å slappe av? Jeg kommer desverre ikke på samme måte i sexen. Er 37 Anonymkode: bb203...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:23 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Daten min og jeg traff hverandre 4 ganger før vi endte i senga. Han fikk meg til å komme med fingrene inni meg, efen teknikk på fet. Altså jeg fikk den såkalte squirtingen. Er det fordi jeg var trygg på han? Klarte å slappe av? Jeg kommer desverre ikke på samme måte i sexen. Er 37 Anonymkode: bb203...c38 Litt skrivebom 😅 Anonymkode: bb203...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:30 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:30 Vil tro det du sier selv, at du klarte å slappe av og nyte, og var på mentalt. Men ikke minst at han brukte rett teknikk med fingrene. Noen kan squirte ved penetrering, andre må fingrene trå til for at det kan skje😊 Anonymkode: 7c4d3...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:21 #4 Del Skrevet lørdag kl 12:21 Det trenger ikke være mer komplisert enn at han vet hva han driver med. Anonymkode: 10330...705 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:01 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:01 Kommunikasjon er viktig, sex med squirt første gang, kan fort bli ukomfortabelt og kleint. Hvis han gjorde det kontrollert, burde han ha vett nok til å avklare på forhånd om det var noe ts ønsket. Ellers var han bare klønete på en tydeligvis god måte Anonymkode: 7cb99...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:15 #6 Del Skrevet lørdag kl 17:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kommunikasjon er viktig, sex med squirt første gang, kan fort bli ukomfortabelt og kleint. Hvis han gjorde det kontrollert, burde han ha vett nok til å avklare på forhånd om det var noe ts ønsket. Ellers var han bare klønete på en tydeligvis god måte Anonymkode: 7cb99...7ec Jeg tror han bare gjorde noe. Men det er en teknikk noen få menn klarer å gjøre med fingrene rett og slett. Det skjer ganske ut av det blå. Anonymkode: bb203...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:07 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:07 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg tror han bare gjorde noe. Men det er en teknikk noen få menn klarer å gjøre med fingrene rett og slett. Det skjer ganske ut av det blå. Anonymkode: bb203...c38 Det er veldig stor forskjell fra kvinne til kvinne hvor lett det er å squirte (og å få orgasme). Noen spruter når de kommer, andre for, noen etter, noen helt uavhengig av orgasmen. Av mine tidligere forhold var det en som squirtet “hvert skuddår”, men som nærmest hadde en “ut av kroppen opplevelse” de gangene vi fikk det til. En som spruter innimellom, det var digg, men ikke veldig “ekstraordinært”, og en som squirtet veldig(!) lett. Svært sjelden vi hadde sex uten at hun sprutet (også ved PIV). Såpass at vi alltid la ut håndklær i senga for å ta unna. Om jeg gikk for g-punkt-massasje med den klassiske “kom hit”, så spruter hun mye! og flere ganger. Nåværende kjæreste (og mitt klarte lengste forhold) har aldri spruter og jeg blir veldig overrasket om det skulle skje. Men jeg tviler på teknikken min er blitt dårligere med årene.. Anonymkode: 691dd...430 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:14 #8 Del Skrevet lørdag kl 23:14 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror han bare gjorde noe. Men det er en teknikk noen få menn klarer å gjøre med fingrene rett og slett. Det skjer ganske ut av det blå. Anonymkode: bb203...c38 Det som pleier å funke, er to "kom hit" fingre rett innenfor åpningen. Anonymkode: 7cb99...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:11 #9 Del Skrevet i går, 00:11 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det som pleier å funke, er to "kom hit" fingre rett innenfor åpningen. Anonymkode: 7cb99...7ec Ja eller litt lengre inn 😉 med to litt kroka fingre. Ts Anonymkode: bb203...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet i går, 10:34 #10 Del Skrevet i går, 10:34 Pleier å få alle kjærestene til å squirte. Ei var vanskelig, hun var elstremt følsom dernede. Hyperfølsom. Det er en teknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 10:44 #11 Del Skrevet i går, 10:44 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er veldig stor forskjell fra kvinne til kvinne hvor lett det er å squirte (og å få orgasme). Noen spruter når de kommer, andre for, noen etter, noen helt uavhengig av orgasmen. Av mine tidligere forhold var det en som squirtet “hvert skuddår”, men som nærmest hadde en “ut av kroppen opplevelse” de gangene vi fikk det til. En som spruter innimellom, det var digg, men ikke veldig “ekstraordinært”, og en som squirtet veldig(!) lett. Svært sjelden vi hadde sex uten at hun sprutet (også ved PIV). Såpass at vi alltid la ut håndklær i senga for å ta unna. Om jeg gikk for g-punkt-massasje med den klassiske “kom hit”, så spruter hun mye! og flere ganger. Nåværende kjæreste (og mitt klarte lengste forhold) har aldri spruter og jeg blir veldig overrasket om det skulle skje. Men jeg tviler på teknikken min er blitt dårligere med årene.. Anonymkode: 691dd...430 Dette var interessant å lese. Takk for at du deler. Jeg har aldri squirtet hverken alene, eller med en partner. For min del kan jeg bare glemme å få orgasme i det hele tatt om jeg ikke er emosjonelt tilknyttet, trygg på han eller stoler på han. Noen damer er slik at dem kan komme av teknikk alene... Vil tro at en kombinasjon av både følelser og teknikk tilstede, er det som kan skape magi slik jeg har forstått det. Følelser kan øke følsomheten, og gjøre orgasmene fantastiske 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet i går, 10:47 #12 Del Skrevet i går, 10:47 Sander33 skrev (13 minutter siden): Pleier å få alle kjærestene til å squirte. Ei var vanskelig, hun var elstremt følsom dernede. Hyperfølsom. Det er en teknikk. Så det er du som gjør at det gjør d 🤣🤣🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet i går, 11:46 #13 Del Skrevet i går, 11:46 Jannepåvannet skrev (57 minutter siden): Så det er du som gjør at det gjør d 🤣🤣🙃 Du, jeg tok ett sånn online kurs. Betalte 600.- ellernosånt. Det var knallbra. Det funket kan jeg si! Har blitt mange fornøyde kjærester og dates🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Har du prøvet med såkalt G-punkt leketøy, og kommer du på samme måte da? Eller er det ikke noe mål i seg selv å få det til? Noen synes jo det blir unødig mye gris... Anonymkode: 091c3...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå