AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Til både kvinner og menn. Er selv mann, 29. For min del opplever jeg så utrolig stor variasjon i orgasmens både styrke, lengde og intensitet. En kjapp en kan gi de mest intense orgasmer så sterke at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ofte intenst sterkt, men ikke så langvarige. Det kan og variere fra gang til gang ved samme type stimuli. Ved langvarig teasing med utsettelse av orgasmen, skulle en tro at alt tar helt av, det gjør det og på en måte, men orgasmen blir helt annerledes. Mange beskriver en ut av kroppen opplevelse ved langvarig teasing. For meg er det veldig intenst i oppbyggingen, men opplevelsen når orgasmen kommer er lissom litt flat, det bygger seg ikke opp så intenst som jeg forventer, men mer rolige bølger som går gjennom kroppen, men som kan vare ganske lenge, flere minutter. Det er ingen sånn wow opplevelse jeg hadde trodd. Det er sånn hver gang ved teasing, orgasmen blir litt «nedtur» på et vis. For meg er det nesten så jeg foretrekker de raske med intense orgasmer, men klart tease perioden før orgasmen, er utrolig deilig, så gjør det jo det ganske ofte. Unnskyld lang tekst. Er det andre, menn / kvinner som har samme opplevelse av orgasmen etter teasing? Anonymkode: 7dd8c...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til både kvinner og menn. Er selv mann, 29. For min del opplever jeg så utrolig stor variasjon i orgasmens både styrke, lengde og intensitet. En kjapp en kan gi de mest intense orgasmer så sterke at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ofte intenst sterkt, men ikke så langvarige. Det kan og variere fra gang til gang ved samme type stimuli. Ved langvarig teasing med utsettelse av orgasmen, skulle en tro at alt tar helt av, det gjør det og på en måte, men orgasmen blir helt annerledes. Mange beskriver en ut av kroppen opplevelse ved langvarig teasing. For meg er det veldig intenst i oppbyggingen, men opplevelsen når orgasmen kommer er lissom litt flat, det bygger seg ikke opp så intenst som jeg forventer, men mer rolige bølger som går gjennom kroppen, men som kan vare ganske lenge, flere minutter. Det er ingen sånn wow opplevelse jeg hadde trodd. Det er sånn hver gang ved teasing, orgasmen blir litt «nedtur» på et vis. For meg er det nesten så jeg foretrekker de raske med intense orgasmer, men klart tease perioden før orgasmen, er utrolig deilig, så gjør det jo det ganske ofte. Unnskyld lang tekst. Er det andre, menn / kvinner som har samme opplevelse av orgasmen etter teasing? Anonymkode: 7dd8c...7db Ja, kvinne 40 år, har litt lik erfaring. Men jeg har begynt å sprute når jeg kommer om stimuleringen er for intens. Litt slitsomt å ta høyde for det. Så jeg har begynt med kortere orgasmer, der jeg slutter å stimulere rett før jeg kjenner jeg kommer. Anonymkode: 47ad9...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, kvinne 40 år, har litt lik erfaring. Men jeg har begynt å sprute når jeg kommer om stimuleringen er for intens. Litt slitsomt å ta høyde for det. Så jeg har begynt med kortere orgasmer, der jeg slutter å stimulere rett før jeg kjenner jeg kommer. Anonymkode: 47ad9...7df Ikke helt ukjent fenomen dette. En kamerat og ei venninne beskriver begge ytterpunkter. En tar helt av, hun opplever som meg. Men avbryter du ikke orgasmen når du stanser stimuleringen rett før du kommer? Føler det ødelegger orgasmen. Anonymkode: 7dd8c...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå