AnonymBruker Skrevet 31. januar #21 Del Skrevet 31. januar Oj, den må jeg se! elsker ER. Selv om Carter ikke var favoritten. Anonymkode: 7469f...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:20 #22 Del Skrevet søndag kl 17:20 Jeg så aldri ER, vi hadde ikke TV3, så måtte nøye meg med Chicago Hope 😄 Har sett de 5 episodene av the Pitt som har kommet til nå. Synes den er bra, det medisinske er bra til TV-serie å være. Har lagt merke til noen irriterende feil i tekstingen, men det gjør jo ikke serien dårlig. Det er en dramaserie, så det må selvfølgelig være litt drama med persongalleriet også, synes noen av karakterene er for karikerte, men det blir dårlig TV av bare normale folk. (For de som eventuelt skulle være i tvil, så fungerer ikke norske akuttmottak helt på samme måte som i USA) Anonymkode: 62dd9...ab5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet søndag kl 17:41 #23 Del Skrevet søndag kl 17:41 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg så aldri ER, vi hadde ikke TV3, så måtte nøye meg med Chicago Hope 😄 Har sett de 5 episodene av the Pitt som har kommet til nå. Synes den er bra, det medisinske er bra til TV-serie å være. Har lagt merke til noen irriterende feil i tekstingen, men det gjør jo ikke serien dårlig. Det er en dramaserie, så det må selvfølgelig være litt drama med persongalleriet også, synes noen av karakterene er for karikerte, men det blir dårlig TV av bare normale folk. (For de som eventuelt skulle være i tvil, så fungerer ikke norske akuttmottak helt på samme måte som i USA) Anonymkode: 62dd9...ab5 Da vil jeg anbefale deg å se ER, den ligger på Max den og (mener jeg å huske). Den har tålt tidens tann den synes jeg, men klart… det er en annen kvalitet på filming etc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:43 Forfatter #24 Del Skrevet søndag kl 17:43 Fjugur skrev (Akkurat nå): Da vil jeg anbefale deg å se ER, den ligger på Max den og (mener jeg å huske). Den har tålt tidens tann den synes jeg, men klart… det er en annen kvalitet på filming etc Jeg likte godt serien helt opp til sesong 11, da ble jeg lei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:49 #25 Del Skrevet søndag kl 17:49 Fjugur skrev (5 minutter siden): Da vil jeg anbefale deg å se ER, den ligger på Max den og (mener jeg å huske). Den har tålt tidens tann den synes jeg, men klart… det er en annen kvalitet på filming etc Å, gjør den? Takk for tips! Må se om jeg kan finne den. Det er ofte så vanskelig å finne gamle serier på strømmetjenester, så jeg har ikke tenkt på å sjekke om den er tilgjengelig. Bildekvaliteten gjør ingenting så lenge handlingen er bra. Anonymkode: 62dd9...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet søndag kl 17:50 #26 Del Skrevet søndag kl 17:50 Ooh, dette skal jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet søndag kl 18:01 #27 Del Skrevet søndag kl 18:01 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å, gjør den? Takk for tips! Må se om jeg kan finne den. Det er ofte så vanskelig å finne gamle serier på strømmetjenester, så jeg har ikke tenkt på å sjekke om den er tilgjengelig. Bildekvaliteten gjør ingenting så lenge handlingen er bra. Anonymkode: 62dd9...ab5 Ja, måtte inn og dobbeltsjekke. Der ligger det 15 sesonger 🤩👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:13 #28 Del Skrevet mandag kl 08:13 Fjugur skrev (14 timer siden): Da vil jeg anbefale deg å se ER, den ligger på Max den og (mener jeg å huske). Den har tålt tidens tann den synes jeg, men klart… det er en annen kvalitet på filming etc Enig! Jeg begynte å se ER under covid, hadde aldri sett den før. Ble raskt hekta. Det er klart at TV da var noe helt annet enn TV nå, men jeg er enig i at den har tålt tidens tann godt! Anonymkode: 7469f...8a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet mandag kl 08:16 #29 Del Skrevet mandag kl 08:16 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å, gjør den? Takk for tips! Må se om jeg kan finne den. Det er ofte så vanskelig å finne gamle serier på strømmetjenester, så jeg har ikke tenkt på å sjekke om den er tilgjengelig. Bildekvaliteten gjør ingenting så lenge handlingen er bra. Anonymkode: 62dd9...ab5 Den kommer opp som forslag når du ser The Pitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:17 #30 Del Skrevet mandag kl 08:17 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å, gjør den? Takk for tips! Må se om jeg kan finne den. Det er ofte så vanskelig å finne gamle serier på strømmetjenester, så jeg har ikke tenkt på å sjekke om den er tilgjengelig. Bildekvaliteten gjør ingenting så lenge handlingen er bra. Anonymkode: 62dd9...ab5 Handlingen er definitivt bra! ER gikk jo i 15 år, og det skjedde mye på de årene med TV - både opptakskvalitet og hva en TV-serie skal være - både på godt og på vondt. De første årene var ER den aller mest populære TV-serien i USA, skyhøye seertall. Senere fikk de konkurranse av Grey’s (og andre), og det vises (kvaliteten gikk ned). Gode skuespillere, høyt tempo, humor, realisme (og ikke realisme), karakterer du bryr deg om (og karakterer du hater). Anonymkode: 7469f...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:17 #31 Del Skrevet mandag kl 20:17 Jeg har begynt å se på the ER også pga the pitt, vi hadde heller ikke tv3 og jeg vokste opp med Chicago hope, som jeg synes var ganske bra da 😅 Anonymkode: b8f67...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:22 #32 Del Skrevet mandag kl 21:22 Koselig å se dr Carter igjen 😁 Anonymkode: a5e03...6a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #33 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har begynt å se på the ER også pga the pitt, vi hadde heller ikke tv3 og jeg vokste opp med Chicago hope, som jeg synes var ganske bra da 😅 Anonymkode: b8f67...80c Haha, jeg hadde heller ikke TV3 hjemme og måtte se Chicago Hope! Det likte jeg veldig bra. Men jeg ser jo nå at kvaliteten på ER var veldig mye høyere enn CH, det er vel en grunn til at folk fremdeles ser på ER, mens ingen ser på CH…? ER ble ikonisk, CH… not so much. Anonymkode: 7469f...8a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet onsdag kl 16:48 #34 Del Skrevet onsdag kl 16:48 Jeg liker den! Har sett alt hittil. Gleder meg til mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå