Cid Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar (endret) De ville egentlig prøve seg på en fortsettelse til Akutten men de fikk ikke lov så de lagde en helt ny serie, med 15 episoder som alle tar plass i løpet av 1 time. Så en miks av Akutten og 24, jeg skal se 😃 Kommer på Max. Endret 4. januar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Ny sykehusserie på Max, to episoder ute. For oss gamle ER-fans er dette seriegull. Strålende kritikker fra Aftenposten også. Jeg har sett de to første episodene og er hekta. Flere som følger med? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Kålrota skrev (1 time siden): Ny sykehusserie på Max, to episoder ute. For oss gamle ER-fans er dette seriegull. Strålende kritikker fra Aftenposten også. Jeg har sett de to første episodene og er hekta. Flere som følger med? Den skal jeg se - men jeg vil vente til hele sesongen er ute 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Ja jeg likte det veldig godt Anonymkode: aab97...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Takk for tipset! Anonymkode: 6fa99...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Takk for tips! Som jeg elsket ER, savner den!☺️ Anonymkode: c1e8e...858 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for tips! Som jeg elsket ER, savner den!☺️ Anonymkode: c1e8e...858 Jeg også! Alle sesongene ligger på Max. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar Jeg har sett de to første episodene og liker serien godt så langt. Jeg skal definitivt fortsette å se. Håper det kommer nye episoder snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. januar #9 Del Skrevet 12. januar Mezzosoprena skrev (På 11.1.2025 den 12.35): Den skal jeg se - men jeg vil vente til hele sesongen er ute 🙂 Samme her. Leste anmeldelsen i aftenposten, så sparer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Del Skrevet 12. januar Dr. Carter er fremdeles kjekk ❤️ Anonymkode: 71e1f...628 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar Forfatter #11 Del Skrevet 31. januar (endret) Skal se når alle episodene er ute Liker å binge serier Endret 31. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 31. januar #12 Del Skrevet 31. januar Nei men jeg gleder meg! Må bare få litt alenetid med TVen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar To tråder med samme tema er slått sammen. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 31. januar #14 Del Skrevet 31. januar Jeg har sett de fem episodene som har kommet hittil og liker den veldig godt! Irriterende med en episode i uka, hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #15 Del Skrevet 31. januar Det er to av karakterene jeg bare ikke klarer mer av, så jeg har kuttet ut serien. Synd, den kunne vært bra! Anonymkode: f047d...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 31. januar #16 Del Skrevet 31. januar Jeg elsker den, håper det blir mange sesonger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar Forfatter #17 Del Skrevet 31. januar Synes det er synd at han ikke fikk lov til å lage ny Akutten men dette blir vel det ant beste Håper at søksmålet mot han blir droppet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Del Skrevet 31. januar Har hovedpersonen i the Pitt vært med i akutten? Og er det noen sammenheng i historien hans? Skjønner ikke helt 😅 Anonymkode: 653dd...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar Forfatter #19 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har hovedpersonen i the Pitt vært med i akutten? Og er det noen sammenheng i historien hans? Skjønner ikke helt 😅 Anonymkode: 653dd...b65 Er en helt ny karakterer men han spilte en av hovedpersonene i Akutten, helt fra 1994 når han bare var 23 år gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 31. januar #20 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hovedpersonen i the Pitt vært med i akutten? Og er det noen sammenheng i historien hans? Skjønner ikke helt 😅 Anonymkode: 653dd...b65 Dr. Carter i ER 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå