AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:48 #21 Del Skrevet lørdag kl 16:48 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han sliter ikke å komme med meg, men med andre han har vært med før, hva skal det bety? hvis noen menn kan forklare på det? Anonymkode: 14f16...cc5 Alle andre han har vært med før? Eller noen av de han har vært med før? At en voksen mann gjennom hele sin seksuelle ''karriere'' har slitt med å komme/holde tenningen minst én gang er faktisk ikke uvanlig. Sier han at det gjelder alle er det en løgn. Sier han at det gjelder de fleste er det vel noe så unikt og spesielt med deg som gjør at han ser verden gjennom nye briller. Grættis. Anonymkode: 224a9...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:56 #22 Del Skrevet lørdag kl 20:56 Jeg har hatt det samme problemet! Jeg har hatt sex med ei jente og føler friksjonen penis til vagina var ikke der? Altså innvendig så var det absolutt ingen friksjon som jeg følte enten hun var tørr eller sinnsykt våt. Andre jenta var våt og tørr og jeg kom uten problem altså som vanlig så kommer jeg etter 10 push inn og ut. Tredje person hadde 50% friksjon og var litt vanskelig å komme men måtte fortsette i 10-15min null stop. Jeg tror ikke det har noe å si om jeg er trygg eller ikke. Det er innvendig om det er friksjon eller så har han mista følelsen eller er at han er ikke sensetivt lenger der nede. Anonymkode: d95ce...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:16 #23 Del Skrevet lørdag kl 21:16 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har hatt det samme problemet! Jeg har hatt sex med ei jente og føler friksjonen penis til vagina var ikke der? Altså innvendig så var det absolutt ingen friksjon som jeg følte enten hun var tørr eller sinnsykt våt. Andre jenta var våt og tørr og jeg kom uten problem altså som vanlig så kommer jeg etter 10 push inn og ut. Tredje person hadde 50% friksjon og var litt vanskelig å komme men måtte fortsette i 10-15min null stop. Jeg tror ikke det har noe å si om jeg er trygg eller ikke. Det er innvendig om det er friksjon eller så har han mista følelsen eller er at han er ikke sensetivt lenger der nede. Anonymkode: d95ce...bff Innvendig i vagina? Anonymkode: 14f16...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet søndag kl 09:34 #24 Del Skrevet søndag kl 09:34 Jeg kommer ikke med damer jeg ikke liker «innerst inne». Med attraktiv dame jeg liker, null problem. Også hvis hun har en god vagina, eller har bevegelser som stimulerer meg på de rette stedene på penis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:37 #25 Del Skrevet søndag kl 09:37 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg ville ikke ha greid å holde jubelen tilbake, hvis jeg plutselig fikk full glede av sex igjen, og for oss som kommuniserer om det, så ville nå og før ha blitt et tema. Se for deg en voksen kvinne, der orgasmene plutselig begynte å trille. Tror du ikke tidligere opplevelser hadde blitt nevnt? Anonymkode: 2057f...419 Jeg er en voksen kvinne, og har et veldig bra sexliv med mannen. Som jeg sier til han. Jeg trenger dog ikke å si at ingen andre har fått meg til å komme osv. det er totalt unødvendig og mest sannsynlig noe han har sagt til flere kjærester Anonymkode: 1df51...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet søndag kl 09:38 #26 Del Skrevet søndag kl 09:38 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vil du at vi her skal bekrefte for deg at du betyr såååå nye mer enn noen andre for han? At du er spesiell? hva spiller det for en rolle egentlig? Og hvorfor har han fortalt deg dette? Dere har sex nå, det skal jo ikke sammenlignes med ekser. Anonymkode: 1df51...691 Enig . Forhenværende sexliv / ekser er et sykt uinteressant tema ( vertfall for meg) . Min erfaring er at menn el kvinner som sammenligner nye partner med forrige , har noe feil inni seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:18 #27 Del Skrevet søndag kl 11:18 Ikke gruble for mye på det, TS. Det er nok bare noe han sier. Anonymkode: 5abad...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:20 #28 Del Skrevet søndag kl 11:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke gruble for mye på det, TS. Det er nok bare noe han sier. Anonymkode: 5abad...a5e Er ikke noe vits å vri det om til noe annet. og ja om det er noe han bare sier kan det være fordi han vil jeg skal føle meg bra, men tror ikke det har noe med det å gjøre da. Kan være at jeg ikke er for våt eller tørr også. Jeg bare lurte hva dette skulle bety. Anonymkode: 14f16...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:32 #29 Del Skrevet søndag kl 11:32 Hvorfor spør du om dette? Har det noe betydning? Vil du han skal slite med å komme? Og hvorfor vet du at han slet før? Anonymkode: 9fe8e...83c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:34 #30 Del Skrevet søndag kl 11:34 Det kan godt hende at du og han er et perfekt match, og at han aldri har hatt det så bra før. Det kan også hende at han har hatt et bra sexliv med ekser, men at han for din skyld sier at du er bedre enn de andre. Det er en ganske vanlig hvit løgn for å få deg til å føle deg bra. Man sier jo ikke at "Oj, du er SKIKKELIG bra i sengen! Har kun ligget med to stykker før som var bedre!" Anonymkode: 61bb6...ab9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:35 #31 Del Skrevet søndag kl 11:35 En av de teiteste trådene jeg har sett når det kommer til fisking. Snakk om å ville høre hvor fantastisk og sexy du er, TS. Anonymkode: a9926...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet søndag kl 11:40 #32 Del Skrevet søndag kl 11:40 AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 4.28): Han sliter ikke å komme med meg, men med andre han har vært med før, hva skal det bety? hvis noen menn kan forklare på det? Anonymkode: 14f16...cc5 Jeg sliter å komme med nye partnere. Dette er egentlig ett stort kompliment. Hvis han er som meg, så betyr det at han er blitt trygg på deg. Føler seg komfortabel og klarer faktisk å slappe av rundt deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:41 #33 Del Skrevet søndag kl 11:41 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En av de teiteste trådene jeg har sett når det kommer til fisking. Snakk om å ville høre hvor fantastisk og sexy du er, TS. Anonymkode: a9926...ed1 Er ikke det det handler om, jeg lurer på HVORFOR han sier det. Uansett så spiller det ingen rolle hva han synes om meg? Det er jo jeg som holder på med han, ikke du. Så er du furt? Anonymkode: 14f16...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:42 #34 Del Skrevet søndag kl 11:42 Rosa Gnom skrev (1 minutt siden): Jeg sliter å komme med nye partnere. Dette er egentlig ett stort kompliment. Hvis han er som meg, så betyr det at han er blitt trygg på deg. Føler seg komfortabel og klarer faktisk å slappe av rundt deg. Jeg tror selv, at han er veldig trygg på meg. Anonymkode: 14f16...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:43 #35 Del Skrevet søndag kl 11:43 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor spør du om dette? Har det noe betydning? Vil du han skal slite med å komme? Og hvorfor vet du at han slet før? Anonymkode: 9fe8e...83c Nei. Står hvorfor jeg spør. Han sa han kom med meg, men slet med det tidligere. Anonymkode: 14f16...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:49 #36 Del Skrevet søndag kl 11:49 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han har ikke tent på de han har hatt sex med nei, men noen har jo sex for det, framfor å bruke hånden. Men det var ikke verdt det og angret hver gang. Vi var forelsket og ble fort trygge på hverandre. Jeg har heller ikke komt med andre enn han, pga trygghet. Han har tent på folk han har runket til før. Anonymkode: 14814...2d1 🤣🤭🫠😅😇 Anonymkode: 02174...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:52 #37 Del Skrevet søndag kl 11:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er ikke det det handler om, jeg lurer på HVORFOR han sier det. Uansett så spiller det ingen rolle hva han synes om meg? Det er jo jeg som holder på med han, ikke du. Så er du furt? Anonymkode: 14f16...cc5 Men hva med deg ts, får du vaginal orgasme og squirter bare en mann tar på deg? Anonymkode: 02174...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:38 #38 Del Skrevet søndag kl 12:38 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): 🤣🤭🫠😅😇 Anonymkode: 02174...ec6 Fordelen med å være bestevenner før dere blir sammen. Dere vet ALT om hverandre. Så nei, jeg tuller ikke Anonymkode: 14814...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:52 #39 Del Skrevet søndag kl 19:52 Se første episode av Friends, så skjønner du hvorfor Anonymkode: 38484...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:43 #40 Del Skrevet søndag kl 20:43 Her spår jeg potensproblemer om ikke så lenge. Mannen virker nevrotisk. Anonymkode: 5abad...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå