Gå til innhold

Har noen prøvd hjemmetest for celleprøve?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva i alle dager er dette for et svar? Skulle tro at jeg hadde gått direkte til angrep på deg sånn som du svarer/ skriver. 

Anonymkode: ddf39...e90

Når starter helt tydelig sier at å ta celleprøven er helt umulig på grunn av traumer og lurer på om det er noen som har erfaring med hjemmetest  burde det si seg selv at man da ikke kommer med kommentarer  om at det beste er å ta en skikkelig test uten å ha lest det opp på disse hjemmetestene. Og vi som ikke klarer å ta disse testene hos legen er fullstendig klar over at det hadde vært det beste, men er man alvorlig traumatisert  så klarer man ikke dette selv om man vet at det er den beste løsningen.

Og du kan bare reagere på mitt svar så mye du vil, men  ditt svar var det flere enn meg som reagerte på med tanke på det responsen jeg fikk på min kommentar

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå får du faen meg gi deg. Det går ikke an å svare folk på den måten. 

Anonymkode: 4f0a3...ee5

Du får faen meg gi deg selv. Jeg står fullt ut bak min egen kommentar da kommentaren jeg responderte på ikke var innafor den heller.

Anonymkode: d3334...656

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er enig i at man ikke skal utsette seg for traumer hvis man ikke må. Men man trenger ikke å svare folk ufint av den grunn. Det er lov å oppføre seg mot folk som ikke ønsker andre annet enn vel. Da sikter jeg til personen du siterte. 

Når folk som har null kunnskap kommer med uttalelser som kun gjør vondt verre fordi det gjelder så har jeg null problemer med å svare både direkte og bestemt og om du har problemer med det så er det bare å scrolle seg videre. Eller enda bedre ikke legg igjen en kommentar i en tråd om en tematikk du har absolutt null kunnskap om.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Når starter helt tydelig sier at å ta celleprøven er helt umulig på grunn av traumer og lurer på om det er noen som har erfaring med hjemmetest  burde det si seg selv at man da ikke kommer med kommentarer  om at det beste er å ta en skikkelig test uten å ha lest det opp på disse hjemmetestene. Og vi som ikke klarer å ta disse testene hos legen er fullstendig klar over at det hadde vært det beste, men er man alvorlig traumatisert  så klarer man ikke dette selv om man vet at det er den beste løsningen.

Og du kan bare reagere på mitt svar så mye du vil, men  ditt svar var det flere enn meg som reagerte på med tanke på det responsen jeg fikk på min kommentar

Du får faen meg gi deg selv. Jeg står fullt ut bak min egen kommentar da kommentaren jeg responderte på ikke var innafor den heller.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Når folk som har null kunnskap kommer med uttalelser som kun gjør vondt verre fordi det gjelder så har jeg null problemer med å svare både direkte og bestemt og om du har problemer med det så er det bare å scrolle seg videre. Eller enda bedre ikke legg igjen en kommentar i en tråd om en tematikk du har absolutt null kunnskap om.

Kanskje på tide at du ruller inn nå. Frekkere enn flatlusa er du når noen kommer med noe du ikke er enig i. Ta deg en tidlig kveld, natta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kanskje på tide at du ruller inn nå. Frekkere enn flatlusa er du når noen kommer med noe du ikke er enig i. Ta deg en tidlig kveld, natta. 

🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...