AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:54 #101 Del Skrevet mandag kl 22:54 Jeg tenker litt på 11 og 14-åringen her. Hadde meldt det til barnevernet, men hadde også sendt melding til dem (forutsatt at de har mobil) om at hvis de trenger en trygg voksen så er du der for dem slik at de har en trygg havn å dra til. Ditt hus og dine regler. De må slutte å krangle his deg og du skal ikke ha noe med faren deres å gjøre. Anonymkode: 85496...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:40 #102 Del Skrevet mandag kl 23:40 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tenker litt på 11 og 14-åringen her. Hadde meldt det til barnevernet, men hadde også sendt melding til dem (forutsatt at de har mobil) om at hvis de trenger en trygg voksen så er du der for dem slik at de har en trygg havn å dra til. Ditt hus og dine regler. De må slutte å krangle his deg og du skal ikke ha noe med faren deres å gjøre. Anonymkode: 85496...222 Tror ikke jeg makter ha mer barn ta hensyn til..er så utslitt selv og barna krever myyye ..det er barn som hadde hatt behov for litt hjelp. Jeg har redda så mange mennesker opp gjennom årene at jeg har ikke mer gå på desverre 🥲 Anonymkode: 314be...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:42 #103 Del Skrevet mandag kl 23:42 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det som skremmer meg her er at du har egne barn og likevel går inn i sånne forhold. Anonymkode: 4656c...acf Tror du ikke det er i tankene mine kom fra før..men man blir så manipulert og så blind.jeg er oppegående nok til å se at de ikke var bra i de hele.heldigvis var barna lite involvert(altså mine ) men de har såklart sett en mor ikke ha de så greit🥲jeg er ikke den første og ikke den siste.alt vi kan gjøre nå er de fremover og ha det fint og trygt sammen❤️ Anonymkode: 314be...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #104 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 21.58): Dette skriker rus og psykiatri på lang vei. Sterkt gjort av deg å bryte ut av dette, TS. Anonymkode: b7245...ee3 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 314be...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #105 Del Skrevet 13 timer siden Håper du klarer å stå støtt i avgjørelsen om å holde deg unna han. Både for din del og barna dine sin del. Anonymkode: 8ad96...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #106 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tror ikke jeg makter ha mer barn ta hensyn til..er så utslitt selv og barna krever myyye ..det er barn som hadde hatt behov for litt hjelp. Jeg har redda så mange mennesker opp gjennom årene at jeg har ikke mer gå på desverre 🥲 Anonymkode: 314be...0c0 Har du meldt dette til barnevernet nå? Anonymkode: 08b57...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå