AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:58 #81 Del Skrevet søndag kl 20:58 Dette skriker rus og psykiatri på lang vei. Sterkt gjort av deg å bryte ut av dette, TS. Anonymkode: b7245...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #82 Del Skrevet i går, 11:52 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Som far har jeg opplevd han som trygg og god sålangt men jeg har jo ikke vært tilstede hele tiden . mor vet om det som er der , hun har selv vært i leiligheten og det andre vet hun om. men mor er også av et tilfelle der barna ikke har det særlig stabilt og trygt. jeg har opplevd to barn som er ganske store men har behov som 2-3 åringer. altså ble veldig avhengige av meg.kunne ikke gå på toalette en gang uten at 11 åringen fulgte etter meg.henta jeg posten alene kom barnet springende etter meg.to veldig urolige barn.som var klistremerker, kranglet myyye og konstant i uro 🙈 Anonymkode: 314be...0c0 Nei. Han er ikke trygg og god far hvis han ruser seg og tilbyr en søppelkloakkbule som hjem til barna. Hvis barna har behov som 2-3 åringer, så sier det seg selv at det er et resultat av omsorgssvikt. Og håper du ikke låner han mer penger. Og håper du ikke venter med å forlate han til du har fått tilbake pengene. Da risikerer du at dere er sammen til han finner ei anna som han kan tømme bankkontoen til, og bruke som barnevakt og hushjelp. Anonymkode: a24f5...429 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:08 #83 Del Skrevet i går, 12:08 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Han er ikke trygg og god far hvis han ruser seg og tilbyr en søppelkloakkbule som hjem til barna. Hvis barna har behov som 2-3 åringer, så sier det seg selv at det er et resultat av omsorgssvikt. Og håper du ikke låner han mer penger. Og håper du ikke venter med å forlate han til du har fått tilbake pengene. Da risikerer du at dere er sammen til han finner ei anna som han kan tømme bankkontoen til, og bruke som barnevakt og hushjelp. Anonymkode: a24f5...429 Nei er komt meg utav det nå, han er blokkert fra min telefon og mine sosiale medier 🙈jeg skal varsle ja. Anonymkode: 314be...0c0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 12:51 #84 Del Skrevet i går, 12:51 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei er komt meg utav det nå, han er blokkert fra min telefon og mine sosiale medier 🙈jeg skal varsle ja. Anonymkode: 314be...0c0 Du har slått opp med han og blokkert han? Heeeeeeerlig! Så glad på dine vegne! ❤️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #85 Del Skrevet 22 timer siden Blått skrev (2 timer siden): Du har slått opp med han og blokkert han? Heeeeeeerlig! Så glad på dine vegne! ❤️ Takk ja det var endelig en lettelse ❤️nå var familie og venner lei av hele tiden se meg så nedtrykt.jeg er jo egentlig en veldig livsglad , humoristisk og smilende person😊nå følte jeg meg bare som et skall. endte til og med opp med sovemedisiner🙈 Anonymkode: 314be...0c0 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #86 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk ja det var endelig en lettelse ❤️nå var familie og venner lei av hele tiden se meg så nedtrykt.jeg er jo egentlig en veldig livsglad , humoristisk og smilende person😊nå følte jeg meg bare som et skall. endte til og med opp med sovemedisiner🙈 Anonymkode: 314be...0c0 Hvordan gjorde du det, og hvordan reagerte han? Syns å huske at du slo opp med han for noen uker siden også, og at han lot til å ikke bry seg? Hva som gjorde at du tok han tilbake den gang? Kjip situasjon. Håper du klarer å holde deg unna fra nå❤️ Anonymkode: 44f65...c92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #87 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan gjorde du det, og hvordan reagerte han? Syns å huske at du slo opp med han for noen uker siden også, og at han lot til å ikke bry seg? Hva som gjorde at du tok han tilbake den gang? Kjip situasjon. Håper du klarer å holde deg unna fra nå❤️ Anonymkode: 44f65...c92 Ja det har virkelig ikke vært enkelt å jeg er så lett person overtale og får mest vondt av andre hele tiden 🙈😂riktig person spille spill med og leke med følelsene til🙈det var venner og familie som sa nå er det nok, nå tar du livet ditt tilbake ❤️vi har mista den morsomme , smilende og flotte vennen vår🙈det var sårt høre.han ble litt sint mente vi burde snakke oss gjennom det, men NOK er NOK.en venn skrev til meg han var helt nede , men tenker det har han selv sørget for og det kan bare være et spill de også . Anonymkode: 314be...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #88 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 23.51): Vi har vært særboere i ca 3 år nå. jeg jobber turnus og mannen 2 uker på og 2 av. vi bor 20 min fra hverandre. i arb ukene vil han aldri møtes og heller ikke at jeg bare stikker innom om jeg er hos min søster som bor 5 min fra. når han endelig har fri så har han hviledager her og der så da kan jeg heller ikke forstyrre. føler meg liksom i veien.jeg kan jobbe langvakter, natt, dag, kveld. men han er alltid velkommen hos meg, jeg tenker selv om jeg er sliten kan vi alltids ligge nær hverandre å chille Han vil ofte ha meg der den friuka han har barna for det er avlastende , men ellers får jeg begrensninger. Hvordan hadde dere det i avstandsforhold? Anonymkode: 314be...0c0 Blir oppriktig trist av lese dette. I 3 år???? Hææ? TS FORLAT mannen. Han utnytter deg helt ekstremt 🥺 Anonymkode: 1a982...eac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #89 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir oppriktig trist av lese dette. I 3 år???? Hææ? TS FORLAT mannen. Han utnytter deg helt ekstremt 🥺 Anonymkode: 1a982...eac Har forlatt nå..er så sliten og lei nå🙈følelsene har vært en berg og dalbane Anonymkode: 314be...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21 timer siden #90 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 23.51): Vi har vært særboere i ca 3 år nå. jeg jobber turnus og mannen 2 uker på og 2 av. vi bor 20 min fra hverandre. i arb ukene vil han aldri møtes og heller ikke at jeg bare stikker innom om jeg er hos min søster som bor 5 min fra. når han endelig har fri så har han hviledager her og der så da kan jeg heller ikke forstyrre. føler meg liksom i veien.jeg kan jobbe langvakter, natt, dag, kveld. men han er alltid velkommen hos meg, jeg tenker selv om jeg er sliten kan vi alltids ligge nær hverandre å chille Han vil ofte ha meg der den friuka han har barna for det er avlastende , men ellers får jeg begrensninger. Hvordan hadde dere det i avstandsforhold? Anonymkode: 314be...0c0 Dette er ikke et forhold. Dump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #91 Del Skrevet 21 timer siden Maleficenta skrev (2 minutter siden): Dette er ikke et forhold. Dump! Nei de er enveiskjøring og full utnyttelse. jeg har blitt blind oppi alt.nå skal jeg ta tilbake verdigheten min ❤️ Anonymkode: 314be...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #92 Del Skrevet 21 timer siden Tantemor skrev (På 4.1.2025 den 0.13): Du, nå skal du få høre det jeg tror du innerst inne allerede vet selv, og er i bakhodet ditt når du nå deler frustrasjonen din her. For det første så husker jeg ditt forrige innlegg her om akkurat dette. Hvorfor tok du ikke til deg rådene du fikk der? Husker ikke alt, men dreide det seg ikke om at denne fyren bare utnytter deg? Uansett, det er det jeg mener da. Han tar bare, han gir overhodet ingenting. Du får komme og hjelpe med barna thats it. Dette er bare ikke en mann som er forelsket nok og har lyst til å være sammen med deg. Og bare deg. At han er sliten de ukene han jobber er sikkert sant det, men at han aldri overhodet ikke kan møte deg er bare rart. Men han vil jo egentlig ikke møte deg når han har fri heller, kun når han har barna og får hjelp av deg. Du VET at dette ikke holder. Det er ikke sånn det bør være. Dere har et for ulikt liv og i allefall ulike behov for mengde treff. Jeg hadde ikke giddet dette opplegget. Det hadde drept alle følelser. Han vanner jo ikke der det skal gro han. Som sagt, dette er det du selv tenker også. Nå synes jeg du skal slutte å frustrere deg over dette og heller vurdere om du skal ditche ham! Samtidig så tror jeg ta må være helt "klar" for å gå. Et eller annet sted inni der tror jeg ta selv vet at det ikke er et forhold som holder eller er bra, men hun er så hekta at det ikke er lett å avslutte. Ta: når du har bestemt deg, så går du. Hvis ikke bør du ta et oppgjør med han og konfrontere ham om dine tanker rundt forholdet. Hvis ikke er jeg sannelig ikke så sikker på at noe noengang vil endre seg! Lykke til ❤️ Anonymkode: 08b60...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #93 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samtidig så tror jeg ta må være helt "klar" for å gå. Et eller annet sted inni der tror jeg ta selv vet at det ikke er et forhold som holder eller er bra, men hun er så hekta at det ikke er lett å avslutte. Ta: når du har bestemt deg, så går du. Hvis ikke bør du ta et oppgjør med han og konfrontere ham om dine tanker rundt forholdet. Hvis ikke er jeg sannelig ikke så sikker på at noe noengang vil endre seg! Lykke til ❤️ Anonymkode: 08b60...64a Selvfølgelig TS ikke TA 😂 Anonymkode: 08b60...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #94 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig TS ikke TA 😂 Anonymkode: 08b60...64a Har bestemt meg skikkelig denne gang …venner og familie godt planta i ryggen min❤️nå skal jeg få et fint år med fokus på meg selv og barna❤️ Anonymkode: 314be...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #95 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har bestemt meg skikkelig denne gang …venner og familie godt planta i ryggen min❤️nå skal jeg få et fint år med fokus på meg selv og barna❤️ Anonymkode: 314be...0c0 Godt å høre❤️❤️ Håper du klarer å holde ham på avstand. Han er vel ikke en sånn fyr som kan komme uanmeldt på døra di? Anonymkode: 42997...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #96 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Godt å høre❤️❤️ Håper du klarer å holde ham på avstand. Han er vel ikke en sånn fyr som kan komme uanmeldt på døra di? Anonymkode: 42997...19f Nei det gjør han ikke 😊er ikke av den typen mann😊 Anonymkode: 314be...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #97 Del Skrevet 20 timer siden Det som skremmer meg her er at du har egne barn og likevel går inn i sånne forhold. Anonymkode: 4656c...acf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #98 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det som skremmer meg her er at du har egne barn og likevel går inn i sånne forhold. Anonymkode: 4656c...acf Du aner ikke hvor god man blir på å skåne barna. Ikke la deg skremme. Barna kommer alltid først🥰 Anonymkode: 44f65...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 19 timer siden #99 Del Skrevet 19 timer siden Godt du ska fokusere på deg og barna nå. Han hørres ikke god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #100 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): han ble litt sint mente vi burde snakke oss gjennom det, Er du litt kynisk svarer du at dere kan snakke når han har betalt pengene han skylder. AnonymBruker skrev (2 timer siden): en venn skrev til meg han var helt nede , men tenker det har han selv sørget for og det kan bare være et spill de også . Anonymkode: 314be...0c0 Det siste du trenger er "venner" som løber din eks sitt ærend. Anonymkode: a577c...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå