Gå til innhold

Når han kun vil møtes når det passer han?🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han sier aldri jeg skal vaske, men når jeg kommer er det skitt og møkk på hele kjøkkenet, oppvask over alt.tett do og dusj som er helt svart, flasker over alt.skitne sengetøy , klær slengt over alt.konfyren er helt ingrodd, muggen mat i kjøleskap.

når han skulle her rydda jeg alltid, kjøpte inn god mat, la nytt på senga, tenkte de koselig med lys.

hans leilighet lukter vemmelig i det jeg kommer inn døra.

nei jeg har gitt opp nå.er helt utslitt av alt å bare orker ikke mer .

tenk bare fått kommet til kjæresten en gang å det så koselig ut der

Anonymkode: 314be...0c0

Dette lukter psykiatri lang vei. Bokstavelig talt. Antagelig holder han deg på avstand i forsøk om å skjule noe av dette for deg. Kanskje omfanget av det. Det betyr ikke at du skal finne deg i det. det. Løp i mens du kan.

Du kan derimot gjerne heve hodet ekstra ved å vise litt  ‘omsorg’ ifm bruddet. Si rett ut at du mistenker han sliter ned noe og håper han søker hjelp for det. Men at den hjelpen må bli uten deg fordi du har ikke mer å gi ham nå.

Anonymkode: 19fde...1e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette lukter psykiatri lang vei. Bokstavelig talt. Antagelig holder han deg på avstand i forsøk om å skjule noe av dette for deg. Kanskje omfanget av det. Det betyr ikke at du skal finne deg i det. det. Løp i mens du kan.

Du kan derimot gjerne heve hodet ekstra ved å vise litt  ‘omsorg’ ifm bruddet. Si rett ut at du mistenker han sliter ned noe og håper han søker hjelp for det. Men at den hjelpen må bli uten deg fordi du har ikke mer å gi ham nå.

Ja faktisk, fikk nettop vite det var pågått mye has røyking også, å dating profiler så nå ble de endelig en slutt.nå er han også blokkert fordi jeg orker ikke mer trygling og beklagelser. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja faktisk, fikk nettop vite det var pågått mye has røyking også, å dating profiler så nå ble de endelig en slutt.nå er han også blokkert fordi jeg orker ikke mer trygling og beklagelser. 

Hasj *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettop komt meg litt ovenpå som pårørende til lillesøster som har vært misbruker i 7 år , og nå endelig ferdig i 1 års behandling 😊

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det snakk om sosiale tilfeller. Hele innlegget gir nå mening 

Anonymkode: 3315c...e6e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er nettop komt meg litt ovenpå som pårørende til lillesøster som har vært misbruker i 7 år , og nå endelig ferdig i 1 års behandling 😊

Når du får det destruktive forholdet til denne mannen litt på avstand, så vil du nok komme deg langt mer ovenpå igjen. For det å være i et så destruktivt forhold tapper deg enormt for krefter og du mister deg selv i deg.

Nå gir du deg selv muligheten til å komme deg opp igjen, finne tilbake til deg selv og få det langt bedre.

❤️

Anonymkode: 08b57...966

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Også denne biten er mye likt som slik det var i forholdet mitt. Jeg mistenker min eks hadde udiagnostisert adhd og Asberger. I tillegg periodevis deprimert. I deprimerte perioder fikk jeg nesten ikke tak i ham og han ble forbannet og slapp meg ikke inn da jeg kom uanmeldt fordi jeg var bekymret. Ved å ta en rask titt i leiligheten så det bomba ut. Til forskjell fra din ville han bare vise sine beste sider og passet på å ha det noen lunde ryddig og rent om vi hadde avtalt at jeg skulle besøke ham. Følte av og til at han levde et dobbeltliv, men han var for lite interessert i sex til at jeg mistenkte han var utro. Var inne på tanken om han bare var sammen med meg for å kunne si til folk at han hadde en kjæreste. Men han inviterte meg aldri med på familieting. Var også inne på tanken om han var homofil og ikke kommet ut av skapet. Han har levd 10 år som singel såvidt jeg vet etter meg. Er ikke venn med ham i sosiale medier eller noe, men fisker litt hos felles kjente inni mellom. Vet ikke helt, men søker kanskje fortsatt en bekreftelse på at det var han det var noe galt med. Ikke meg. For å leve i et sånt forhold der en alltid havner nederst på prioriteringslista, det gjør virkelig noe med selvbildet ditt

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så tøft gjort av deg❤️  Dette hørtes jo bare mer og mer ille ut, så godt du blokkerte.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor han med tett do og møkkete dusj, røyker hasj,  og har ansvar for barn, så er det en barnevernssak. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og tryglingen handler jo bare om at han akkurat mistet sin tilgang til sex ved behov og gratis barnevakt😔 Datingprofilene handler jo om at han antagelig kun hadde deg på vent i mens han lette videre. Hjerteskjærende.  Her var blokkering virkelig det eneste rette.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (4 minutter siden):

Bor han med tett do og møkkete dusj, røyker hasj,  og har ansvar for barn, så er det en barnevernssak. 

Denne ts. Hvordan er hans relasjon til barna? Er han en god og trygg far? Eller har det bare gått fint fordi du var der? Du bør virkelig vurdere om dette er en bv sak. Evt få råd av bv anonymt. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sier aldri jeg skal vaske, men når jeg kommer er det skitt og møkk på hele kjøkkenet, oppvask over alt.tett do og dusj som er helt svart, flasker over alt.skitne sengetøy , klær slengt over alt.konfyren er helt ingrodd, muggen mat i kjøleskap.

når han skulle her rydda jeg alltid, kjøpte inn god mat, la nytt på senga, tenkte de koselig med lys.

hans leilighet lukter vemmelig i det jeg kommer inn døra.

nei jeg har gitt opp nå.er helt utslitt av alt å bare orker ikke mer .

tenk bare fått kommet til kjæresten en gang å det så koselig ut der

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Dette er en bv sak og DU som voksen har ett ansvar for å melde han inn. Du får ikke komme uanmeldt og han har ikke tid/ork ellers fordi han ruser seg. Ring bv og løp.

Anonymkode: 2efd4...49e

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en gris! Og stakkars ungene! Det er ikke bra for dem å bo med en forelder som ruser seg og ikke ha boevne. Hadde gitt beskjed til mor til ungene, så hun vet hvordan ungene har det hos han!

Anonymkode: a24f5...429

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Herlighet for en gris! Og stakkars ungene! Det er ikke bra for dem å bo med en forelder som ruser seg og ikke ha boevne. Hadde gitt beskjed til mor til ungene, så hun vet hvordan ungene har det hos han!

Anonymkode: a24f5...429

Som far har jeg opplevd han som trygg og god sålangt men jeg har jo ikke vært tilstede hele tiden .

mor vet om det som er der , hun har selv vært i leiligheten og det andre vet hun om.

men mor er også av et tilfelle der barna ikke har det særlig stabilt og trygt.

jeg har opplevd to barn som er ganske store men har behov som 2-3 åringer.

altså ble veldig avhengige av meg.kunne ikke gå på toalette en gang uten at 11 åringen fulgte etter meg.henta jeg posten alene kom barnet springende etter meg.to veldig urolige barn.som var klistremerker, kranglet myyye og konstant i uro 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk også mer i lønn en meg, har mye lavere matbudsjett da han spiser på jobb 2 av 4 uker i mnd …allikevel ville han alltid låne penger i slutten av mnd🙈som som jeg har jeg nå kreditt som må betales fordi jeg skulle hjelpe.ja det høres helt sykt ut nå🙈 men kan ikke gå rundt straffe meg selv og være sint på meg selv visst jeg skal komme meg videre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (11 timer siden):

Nei eldste på 14 fikk jeg aldri i dusjen, hun ville vente til kom til mor..jeg selv kjørte til min søster og dusja.dusjen har vært tett i 2 år og dette er en utleiebolig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer du det holde han ut av livet, ts? Har du alliert deg med familie/venner som kan hjelpe deg med å stå i beslutningen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM75 skrev (1 time siden):

Klarer du det holde han ut av livet, ts? Har du alliert deg med familie/venner som kan hjelpe deg med å stå i beslutningen? 

Ja har gjort de nå slik at jeg kan få støtte og noen som er i ryggen min😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja har gjort de nå slik at jeg kan få støtte og noen som er i ryggen min😊

Hvordan tror du han vil reagere hvis du kutter kontakten? Og hva med barna hans?

Anonymkode: a577c...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Som far har jeg opplevd han som trygg og god sålangt men jeg har jo ikke vært tilstede hele tiden .

mor vet om det som er der , hun har selv vært i leiligheten og det andre vet hun om.

men mor er også av et tilfelle der barna ikke har det særlig stabilt og trygt.

jeg har opplevd to barn som er ganske store men har behov som 2-3 åringer.

altså ble veldig avhengige av meg.kunne ikke gå på toalette en gang uten at 11 åringen fulgte etter meg.henta jeg posten alene kom barnet springende etter meg.to veldig urolige barn.som var klistremerker, kranglet myyye og konstant i uro 🙈

Så disse foreldrene er begge to ustabile.

Ts, du MÅ varsle barnevernet om hvor ille det er. For når du er borte er trolig også den eneste trygge disse barna hadde borte.

Du har plikt til å varsle når du vet at barn lever med denne typen omsorgssvikt!

Anonymkode: 08b57...966

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...