AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:46 #21 Del Skrevet fredag kl 23:46 Gjør. Det. Slutt. Anonymkode: b4175...f70 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:47 #22 Del Skrevet fredag kl 23:47 Sant som alle skriver her. Han vil kun ha besøk når han har barna for da trenger han hjelp til å ta seg av de. Mann 45 her og det høres ut som en sweet deal for han. S9 kan han gjøre akkurat hva han vil ellers. For du går jo aldri fra han. Tar han alltid tilbake. Men du må bare forstå at han ikke vil ha deg, han vil kun ha hjelp med barna. Så kom deg videre og møt noen som faktisk vil ha deg rundt seg. Også en kveld han er sliten bare fordi man kan slappe av sammen. Dette kan jo ikke bli klarere at han bare utnytter deg. Skal du være barnevakt må du ihvertfall få betalt for det. For det er alt du er for han. Anonymkode: 9d3e0...ff4 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:14 #23 Del Skrevet lørdag kl 00:14 Det var vondt å lese dette. Kanskje mest fordi det minner meg på min egen erfaring med et sånt kaldt forhold. Det tok hele to år før jeg skjønte at dette ikke var ekte kjærlighet. Ved ekte kjærlighet så får man energi av å være sammen med partneren sin. Man blir ikke mer sliten. Så enten er det egoisme det handler om hos ‘kjæresten’din eller psykisk sykdom. Kanskje en kombinasjon. Mitt er å gjøre det slutt så snart som mulig. Du kan være like direkte som jeg var med min eks og si: «Jeg føler meg ensom i forholdet med deg. Jeg blir nedstemt fremfor å føle meg lykkelig og tror faktisk jeg vil bli lykkeligere uten deg» 💔 Lykke til! Du vil aldri angre på dette bruddet og den eneste sorgen du vil kjenne på i tiden etterpå, er tanken på hvor lenge du lot deg bli behandlet slik. INGEN skal bli behandlet slik av sin kjæreste. Du er mer verdt enn som så. Anonymkode: 19fde...1e8 2 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:40 #24 Del Skrevet lørdag kl 06:40 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det var vondt å lese dette. Kanskje mest fordi det minner meg på min egen erfaring med et sånt kaldt forhold. Det tok hele to år før jeg skjønte at dette ikke var ekte kjærlighet. Ved ekte kjærlighet så får man energi av å være sammen med partneren sin. Man blir ikke mer sliten. Så enten er det egoisme det handler om hos ‘kjæresten’din eller psykisk sykdom. Kanskje en kombinasjon. Mitt er å gjøre det slutt så snart som mulig. Du kan være like direkte som jeg var med min eks og si: «Jeg føler meg ensom i forholdet med deg. Jeg blir nedstemt fremfor å føle meg lykkelig og tror faktisk jeg vil bli lykkeligere uten deg» 💔 Lykke til! Du vil aldri angre på dette bruddet og den eneste sorgen du vil kjenne på i tiden etterpå, er tanken på hvor lenge du lot deg bli behandlet slik. INGEN skal bli behandlet slik av sin kjæreste. Du er mer verdt enn som så. Anonymkode: 19fde...1e8 Tusen takk for gode råd og for at du deler med meg❤️glad du har kommet deg utav det, å det skal jaggu meg jeg å klare ❤️ Anonymkode: 314be...0c0 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:42 #25 Del Skrevet lørdag kl 06:42 Uansett hvor mye du passer barna hans, og gir han, så blir han ikke mer interessert. Dette er lavmål. Han vil ikke møte deg for å kysse deg engang🙄 Anonymkode: 868e1...6b0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:31 #26 Del Skrevet lørdag kl 08:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett hvor mye du passer barna hans, og gir han, så blir han ikke mer interessert. Dette er lavmål. Han vil ikke møte deg for å kysse deg engang🙄 Anonymkode: 868e1...6b0 Helt sant, skal ikke måtte kjempe for de sin kjæreste.hadde han vært i nærheten av meg og ville stikke innom hadde jeg blitt så utrolig glad for overraskelsen 😊 Anonymkode: 314be...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:33 #27 Del Skrevet lørdag kl 08:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sant som alle skriver her. Han vil kun ha besøk når han har barna for da trenger han hjelp til å ta seg av de. Mann 45 her og det høres ut som en sweet deal for han. S9 kan han gjøre akkurat hva han vil ellers. For du går jo aldri fra han. Tar han alltid tilbake. Men du må bare forstå at han ikke vil ha deg, han vil kun ha hjelp med barna. Så kom deg videre og møt noen som faktisk vil ha deg rundt seg. Også en kveld han er sliten bare fordi man kan slappe av sammen. Dette kan jo ikke bli klarere at han bare utnytter deg. Skal du være barnevakt må du ihvertfall få betalt for det. For det er alt du er for han. Anonymkode: 9d3e0...ff4 Ja han vil ha hjelp med barna, støtte til håndtere ex kona .stort sett når jeg kommer er det så skittent og rotete i leiligheten hans at jeg må starte vaske /rydde for klare slappe av der . han skal nå til køben på jobb konferanse /middag.dette er med følge å de andre skal ha konene med. jeg måtte pent bli hjemme for det ble «for dyrt «🙈 Anonymkode: 314be...0c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet lørdag kl 08:38 #28 Del Skrevet lørdag kl 08:38 TS, hva vil du vi skal hjelpe deg med? For jeg tror du har skrevet om dette før. Alt er ganske klart, og du vet jo tydeligvis selv at du blir utnyttet. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet lørdag kl 08:39 #29 Del Skrevet lørdag kl 08:39 Hvor desperat er du egentlig etter en kjæreste🙊 Han liker deg jo ikke engang og bare utnytter deg. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:41 #30 Del Skrevet lørdag kl 08:41 Hvor naiv går det ann å være???? Flau. Anonymkode: 92b9a...e53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #31 Del Skrevet lørdag kl 08:52 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja han vil ha hjelp med barna, støtte til håndtere ex kona .stort sett når jeg kommer er det så skittent og rotete i leiligheten hans at jeg må starte vaske /rydde for klare slappe av der . han skal nå til køben på jobb konferanse /middag.dette er med følge å de andre skal ha konene med. jeg måtte pent bli hjemme for det ble «for dyrt «🙈 Anonymkode: 314be...0c0 Du er ikke en partner, du er en mamma. Anonymkode: b4175...f70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:04 #32 Del Skrevet lørdag kl 09:04 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja han vil ha hjelp med barna, støtte til håndtere ex kona .stort sett når jeg kommer er det så skittent og rotete i leiligheten hans at jeg må starte vaske /rydde for klare slappe av der . han skal nå til køben på jobb konferanse /middag.dette er med følge å de andre skal ha konene med. jeg måtte pent bli hjemme for det ble «for dyrt «🙈 Anonymkode: 314be...0c0 Hvorfor ble de skilt i utgangspunktet, skal tro ...? Ble hun lei av å være hushjelp og barnepike? Anonymkode: 6c2b5...b68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:20 #33 Del Skrevet lørdag kl 09:20 Dere er ikke særboere. Du er ikke kjæresten hans en gang. Du er hushjelp på booty call, når det passer ham. Anonymkode: 4656c...acf 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:34 #34 Del Skrevet lørdag kl 09:34 Dere er ikke kjærester. Du er gratis barnevakt og puledukke. Sorry. Anonymkode: 39060...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:57 #35 Del Skrevet lørdag kl 10:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ble de skilt i utgangspunktet, skal tro ...? Ble hun lei av å være hushjelp og barnepike? Anonymkode: 6c2b5...b68 Sikkert, han jobbet en stund i Sverige 8 mnd men kom aldri hjem Anonymkode: 314be...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:57 #36 Del Skrevet lørdag kl 10:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere er ikke kjærester. Du er gratis barnevakt og puledukke. Sorry. Anonymkode: 39060...811 Helt sant Anonymkode: 314be...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:26 #37 Del Skrevet lørdag kl 11:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja han vil ha hjelp med barna, støtte til håndtere ex kona .stort sett når jeg kommer er det så skittent og rotete i leiligheten hans at jeg må starte vaske /rydde for klare slappe av der . han skal nå til køben på jobb konferanse /middag.dette er med følge å de andre skal ha konene med. jeg måtte pent bli hjemme for det ble «for dyrt «🙈 Anonymkode: 314be...0c0 Så hvorfor er du fortsatt sammen med han? Anonymkode: 1464a...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:24 #38 Del Skrevet lørdag kl 13:24 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja han vil ha hjelp med barna, støtte til håndtere ex kona .stort sett når jeg kommer er det så skittent og rotete i leiligheten hans at jeg må starte vaske /rydde for klare slappe av der . han skal nå til køben på jobb konferanse /middag.dette er med følge å de andre skal ha konene med. jeg måtte pent bli hjemme for det ble «for dyrt «🙈 Anonymkode: 314be...0c0 Send ham en melding rett før han reiser på den turen, at du avslutter forholdet. Og så sletter og blokkerer du ham på sosiale medier! Du har et rent år foran deg - du må velge å skape det beste du kan ut av det. Og ingen start er da bedre enn å kvitte deg med dette stinkende "forholdet", hvor du blir stygt utnyttet! Send ham en melding her og nå, kutt tvert, så er du ferdig med ham. Og så bruker du helgen til å gjøre gode ting for deg selv. Litt egenpleie, gå tur, lag litt sunn og god mat. Ring en venninne, les en god bok, begynn på noe håndarbeide, nyt en kopp te eller kakao på trappa godt innpakket i varme vinterklær - kjenn på at den friske luften renser deg og gjør deg klar for resten av ditt liv, som bare kan bli bedre fremover når du har kvittet deg med han som ikke bryr seg om deg og behandler deg stygt. Anonymkode: 08b57...966 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:31 #39 Del Skrevet lørdag kl 13:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikkert, han jobbet en stund i Sverige 8 mnd men kom aldri hjem Anonymkode: 314be...0c0 Lol den var god. Anonymkode: 92b9a...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:42 #40 Del Skrevet lørdag kl 13:42 Hadde ikke gidde spille en melding på ham. Bare ghostet. Anonymkode: a577c...d66 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå