AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:08 #1 Del Skrevet fredag kl 19:08 Hei! Tidligere i uken fikk jeg positive graviditetstester. De ble ikke veldig tydelige, men nok til at jeg kunne skimte en strek på 8dpo og 11dpo. 12dpo var testene helt negative... Og jeg fikk mensen i dag.. Hva tror dere kan ha skjedd? Har de positve testene vært feil, eller kan det ha vært en kjemisk? Anonymkode: 6816c...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:12 #2 Del Skrevet fredag kl 19:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Tidligere i uken fikk jeg positive graviditetstester. De ble ikke veldig tydelige, men nok til at jeg kunne skimte en strek på 8dpo og 11dpo. 12dpo var testene helt negative... Og jeg fikk mensen i dag.. Hva tror dere kan ha skjedd? Har de positve testene vært feil, eller kan det ha vært en kjemisk? Anonymkode: 6816c...526 Den ser ikke positiv ut, men defekt. Hvis du ser på streken så er den veldig flytende utover.. Anonymkode: 17626...94b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:13 #3 Del Skrevet fredag kl 19:13 Jeg synes den ser ødelagt ut. Streken er skjev og utflytende. Anonymkode: cbab2...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet fredag kl 19:15 #4 Del Skrevet fredag kl 19:15 Den ser dessverre ikke positivt ut. Ser ut som det har fått for mye urin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:19 #5 Del Skrevet fredag kl 19:19 Mest sannsynlig hatt en kjemisk abort. Anonymkode: 5ce80...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:19 #6 Del Skrevet fredag kl 19:19 Bruk test med ukeindikator. Anonymkode: 3008c...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #7 Del Skrevet i går, 15:20 Det skal mye til før man får falske positive tester. Selv med sånne blødninger på test nr 2, er det allikevel ganske tydelig at de er positive. Man ser en tydelig rosa strek på begge. Jeg tipper du har hatt en kjemisk graviditet. Jeg har hatt to slike kjemiske selv. Der jeg kun tester positivt i max to dager før streken forsvinner. Slike kjemiske er mer vanlige enn man tror. Anonymkode: bdd46...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Tror nok ikke det er noe galt med testene, disse viser en svak strek. Men det var nok en kjemisk som andre her sier ja. Men bare å prøve igjen, da sitter den nok snart Anonymkode: ff2e5...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå