AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Jeg kommer ikke inn med bank id, siden står bare og spinner.. Anonymkode: 90db8...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Avida Anonymkode: 90db8...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar Den spinner lenge, men kommer til slutt her. Anonymkode: 16297...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar Jeg kom inn med en gang. Jeg skal si opp mitt Santander Flexi Visa-kort etter forfall av siste faktura 20. januar og ikke bruke det etter 31.12.24. Gidder ikke ha det når det ikke gir bonus på drivstoff lenger. Anonymkode: ba268...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kom inn med en gang. Jeg skal si opp mitt Santander Flexi Visa-kort etter forfall av siste faktura 20. januar og ikke bruke det etter 31.12.24. Gidder ikke ha det når det ikke gir bonus på drivstoff lenger. Anonymkode: ba268...ee4 Takk for svar, jeg har prøvd å komme inn tre dager nå, må vel kontakte kundeservice. Jeg vurderer også å avslutte hos dem. Ts Anonymkode: 90db8...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:35 #6 Del Skrevet lørdag kl 08:35 Jeg kommer inn. Men veldig elendig nettside og har fått renter og purregebyr selv om faktura fra Santander alltid og nå også er blitt betalt innen fristen Prøvde å ringe Avida ble satt i eviglang kø kom ikke fram . Nei dette virker useriøst! I tillegg står det at Santanderkort er midlertid sperret! Betalt inn hele efakturas pålydende og frister ikke å bruke kortet mere. Men irriterende med lite oversiktlig nettside for så vet jeg ikke om de fakturerer meg for mer! Anonymkode: f5d43...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet lørdag kl 09:26 #7 Del Skrevet lørdag kl 09:26 Alt Santander gjør er på kanten og business modellen er å tjene penger på utsettelser og gebyrer. Bare å holde seg langt unna, selv med høye renter på innskudd og utsettelser "gebyrfritt" må man rett og slett bare innse at det er djevelens bank. https://www.dailykos.com/stories/2011/12/09/1043726/-Banco-Santander-The-epitome-of-bankster-evil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:59 #8 Del Skrevet lørdag kl 11:59 Særdeles dårlig kundeservice hos Avida finans. Sittet i telefonkø i mange timer, når klokken bikker 15.00 så blir en tinget tilbake, for så å bare få lagt på lyd. Sendte dem en e-post, og ba om å bli oppringt. Fikk svar etter flere dager, de har ikke kapasitet til å prate med folk på telefon. Da hadde jeg alt måttet sperre kortet, det stod at jeg skulle ha fått, fordi jeg ikke hadde fått det. Det er slutt på valgt kategori for bonus. Kortet fra Santander ble alltid brukt til kjøp av drivstoff, det er slutt på å kjøpe drivstoff. Rabatt på lading av bil får vi med DNB sitt kredittkort. Santander Avida kortet blir sagt opp og klippet når returbeløpet fra returnerte varer etter netthandle er brukt opp. Dette er på alle måter for dårlig. Det finnes bedre, både på kundeservice og ellers. Anonymkode: 7909b...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå