AnonymBruker Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar Likte Emilia og alle guttenavnene unntatt Mikkel men det er jo dere som skal like navnet. Jeg har topplistenavn på begge mine barn og ignorerer at KG derfor tror de blir ungdomskriminelle 🤣 Anonymkode: 142fa...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Likte Emilia og alle guttenavnene unntatt Mikkel men det er jo dere som skal like navnet. Jeg har topplistenavn på begge mine barn og ignorerer at KG derfor tror de blir ungdomskriminelle 🤣 Anonymkode: 142fa...013 Liam og Noah/Mio/Theo/Matheo? Anonymkode: a7dd8...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #23 Del Skrevet 10. januar Emilia og Mia Aksel, Mikkel og Oliver. De andre: Nei. Anonymkode: 92506...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Liam og Noah/Mio/Theo/Matheo? Anonymkode: a7dd8...46d Noe sånt Anonymkode: 142fa...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #25 Del Skrevet 13. januar Lilja og Alex Anonymkode: b22fa...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå