AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Hei! Jeg og min mann prøver å bli gravide for første gang, og har derfor laget en liten navneliste. Tenkte å skrive ned noen av navnene for å høre andres tanker. Jeg skjønner at det er vi som skal ta valget til slutt, men syntes oppriktig det er litt gøy å høre andres meninger. Så gjerne kommenter navnene dere liker og ikke liker! Dersom dere har andre forslag er det bare å nevne, er sikkert mange navn vi enda ikke har tenkt på Noen jentenavn vi liker: Belle Emilia Lilja Mia Emmeline Guttenavn vi liker: Felix Silas Mikkel Axel Oliver Anonymkode: c658e...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Oliver🥰 heter kaninen min 🐰 og Silas heter kalkunen min🦃 Anonymkode: 0c49b...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar Jeg liker Emilia og Lilja (det heter tanten min) 😊 Og Silas og Olivier 😊 Anonymkode: 8efbb...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker Emilia og Lilja (det heter tanten min) 😊 Og Silas og Olivier 😊 Anonymkode: 8efbb...7f4 *Oliver. Anonymkode: 8efbb...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar Emilia og Axel ( synes for øvrig Aksel er finere med K) Anonymkode: 88149...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar Emilia og Mia, Mikkel og Oliver likte jeg best. Belle minner meg om en norsk massemorderdame ,som drepte mange menn i Amerika.😨 Anonymkode: ddb1a...3e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar Belle disney princesse i gul kjole. Emilia svensk. Lilja litt sært, foreldre som må finne et navn som "skiller seg ut" Mia helt vanlig, søtt Emmeline overbrukt, sukkersøtt, Felix katt Silas skurk Mikkel rev Axel f Oliver "please sir, can i have some more" twist Anonymkode: e3111...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar Er vel du å mannen din så skal like navnet ? Hva har meninger til brukere her inne ??? Anonymkode: 540c1...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå