Gå til innhold

Festkjole… hva med denne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hjelpe meg. Du vil ikke gå med kjolen fordi du ikke vil vise dette. Punktum. Jeg ville ikke hatt en slik kjole heller, fordi jeg liker å dekke til armene mine. Men at kjolen var nydelig er det ingen tvil om. 

Anonymkode: de35f...7b4

Jeg ville fint gått med den kjolen for de tinga som er nevnt plager ikke meg og er ikke ting jeg mener trekker ned for denne kjolen. Jeg tror kanskje du blander brukere for jeg har ikke nevnt noe om mine preferanser eller meninger om kjolen før nå.

Anonymkode: 4a907...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ville fint gått med den kjolen for de tinga som er nevnt plager ikke meg og er ikke ting jeg mener trekker ned for denne kjolen. Jeg tror kanskje du blander brukere for jeg har ikke nevnt noe om mine preferanser eller meninger om kjolen før nå.

Anonymkode: 4a907...408

Ah. Mulig det ja. Men uansett hvem som dro frem disse tingene, er det rart og unødvendig. Vi har ingen anelse om noe om ts, annet enn at hun lurer på hva vi andre mener om kjolen.

Anonymkode: de35f...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine kommentarar. Har kjøpt kjolen og den er mer tettsittende på meg en modellen. Med en god hold inn truse satt den perfekt selv om jeg er 65 kg /170 høy. Har både cellulitter/litt mage (dette vistes ikke). Min eneste bekymring nå er at søler jeg en bit under middagen vil det lage synlig flekk på kjolen pga stoffet🙀

Anonymkode: c10c7...c82

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...