AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:45 #21 Del Skrevet lørdag kl 11:45 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hjelpe meg. Du vil ikke gå med kjolen fordi du ikke vil vise dette. Punktum. Jeg ville ikke hatt en slik kjole heller, fordi jeg liker å dekke til armene mine. Men at kjolen var nydelig er det ingen tvil om. Anonymkode: de35f...7b4 Jeg ville fint gått med den kjolen for de tinga som er nevnt plager ikke meg og er ikke ting jeg mener trekker ned for denne kjolen. Jeg tror kanskje du blander brukere for jeg har ikke nevnt noe om mine preferanser eller meninger om kjolen før nå. Anonymkode: 4a907...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:02 #22 Del Skrevet lørdag kl 12:02 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg ville fint gått med den kjolen for de tinga som er nevnt plager ikke meg og er ikke ting jeg mener trekker ned for denne kjolen. Jeg tror kanskje du blander brukere for jeg har ikke nevnt noe om mine preferanser eller meninger om kjolen før nå. Anonymkode: 4a907...408 Ah. Mulig det ja. Men uansett hvem som dro frem disse tingene, er det rart og unødvendig. Vi har ingen anelse om noe om ts, annet enn at hun lurer på hva vi andre mener om kjolen. Anonymkode: de35f...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:52 #23 Del Skrevet lørdag kl 12:52 Takk for mange fine kommentarar. Har kjøpt kjolen og den er mer tettsittende på meg en modellen. Med en god hold inn truse satt den perfekt selv om jeg er 65 kg /170 høy. Har både cellulitter/litt mage (dette vistes ikke). Min eneste bekymring nå er at søler jeg en bit under middagen vil det lage synlig flekk på kjolen pga stoffet🙀 Anonymkode: c10c7...c82 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 12:04 #24 Del Skrevet søndag kl 12:04 Kjempefin kjole! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå