Gå til innhold

Skal jeg gidde å kalle dem ekser? Useriøse drittsekker, hva er de verdt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var da du som valgte dem. Jeg tenker du gjør rett i å «eie» det valget som ene og alene ditt valg, og ditt ansvar. Og å ta grep om egen psykiske helse og livserfaringer som gjør at du valgte - eller fremdeles velger? - slike partnere. (For du tenkte vel neppe - der og da i forholdet - annet enn at dette var drømmemannen i din etc foregående forhold, heller?)

For, ja, de er jo ikke dugende partnere. Men du valgte dem som det likevel. Og det faktum bør du ta alvorlig nok til å endre adferd. Ellers sitter du her om 40 år og lurer på hvorfor alle exene dine er udugelige. At du her og nå tror din nåværende er dugende er egentlig ikke relevant. Fordi du har rett ut sagt din dømmekraft er fraværende.

Anonymkode: 78b08...7d0

Skjønner at det er vanskelig å lese teksten i HI, som sagt har jeg forsøkt å rapportere det inn sånn at admin kan endre det. Men det er litt slitsomt å gjenta mange ganger her at dette er ekser fra mange år tilbake og at jeg har en bra mann nå. 

Anonymkode: 1b08f...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Fossiler🤣

Enda bedre 😂

Anonymkode: 34a67...578

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir for dumt for hvem? 

Blir for dumt generelt, og forsåvidt ovenfor den nye partneren din. Man må kunne eie tidligere erfaringer og beslutninger man har tatt i livet sitt. Hvordan ellers skal man vokse som person?

Anonymkode: 67000...881

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir for dumt generelt, og forsåvidt ovenfor den nye partneren din. Man må kunne eie tidligere erfaringer og beslutninger man har tatt i livet sitt. Hvordan ellers skal man vokse som person?

Anonymkode: 67000...881

Samboer vet da om de tidligere forholdene jeg har vært i. Han synes ikke det er noe negativt med at jeg velger å ikke benevne dem som ekser, han sier jeg skal gjøre det som er riktig for meg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

To ekser. Ene for 10 år siden og andre for 3,5 år siden. Tror ikke det sier så mye om meg nå da jeg har funnet en skikkelig god mann nå. 

Hvorfor snakke om det da? Spesielt den for 10 år siden? Hvorfor tenke på det?

Anonymkode: 5e0fb...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakke om det da? Spesielt den for 10 år siden? Hvorfor tenke på det?

Anonymkode: 5e0fb...a84

Nettopp. Noen useriøse ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mennesker kan gjøre feil og ende opp i et dårlig forhold.

Hvis du sier at alle dine tidligere forhold har vært dårlige så vil jeg tenke mindre om deg, og det er kanskje en tanke jeg ville ha holdt for meg selv.

Anonymkode: c0398...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker kan gjøre feil og ende opp i et dårlig forhold.

Hvis du sier at alle dine tidligere forhold har vært dårlige så vil jeg tenke mindre om deg, og det er kanskje en tanke jeg ville ha holdt for meg selv.

Jeg tenker det sier mer om deg når det er snakk om bare 2 stk og for mange år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt ønsket om å viske ut disse to mennene fra historien din. De behandla deg jo skikkelig dårlig! Tenker at han første i hvertfall trenger du ikke omtale som en eks. Dere var jo bare sammen noen måneder. Jeg har et lignende forhold bak meg og regner han ikke som en ordentlig kjæreste (han var langt fra så fæl som din tidligere, men han behandla meg ikke bra og var ganske nedbrutt under og etter relasjonen). Regner derfor min mann som mitt første ordentlige forhold. 

Nummer to er jo en ganske lang relasjon og dere bodde sammen. Han er jo på en måte en eks, men du kan jo velge hvor mye du vil snakke om han. Og så kan du jo si at ditt nåværende forhold er det første som er verdt å huske på? Veldig godt å høre at du endelig har fått et godt forhold og at du har klart å innse at du fortjente så mye mer enn de tidligere relasjonene! ❤️ 

Anonymkode: f5f33...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det sier mer om deg når det er snakk om bare 2 stk og for mange år siden. 

Ok. Du har fått responsen min på spørsmålet ditt, at du ikke setter pris på den er en ærlig sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...