AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:30 #1 Del Skrevet fredag kl 16:30 Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 #2 Del Skrevet fredag kl 19:51 Det finnes sertifiserte medium. Eneste som er seriøst. Spåtelefoner er bare tøys. Anonymkode: c6a7f...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:57 #3 Del Skrevet fredag kl 19:57 Jeg lurer på hvordan man sertifiseres som medium..🤔 Anonymkode: 79136...a04 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:07 #4 Del Skrevet fredag kl 20:07 Bare sjekk trådene nedover siden her, mange som har fått spesifikke svar og hjelp. Så det finnes de som ser litt mer enn andre. Anonymkode: a6cac...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:58 #5 Del Skrevet fredag kl 22:58 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Du finn kontaktinformasjonen til sertifiserte medium på heimesidene til Norsk Spiritualistisk Forening: https://spiritualist.no/ Anonymkode: d5aa3...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:03 #6 Del Skrevet fredag kl 23:03 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Prøv oranum, er dyrt men mange flinke dere. Anonymkode: f3aba...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet lørdag kl 21:29 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:29 Ryddet for latterliggjøring og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:40 #8 Del Skrevet mandag kl 22:40 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 17.30): Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Anbefaler readings by mali på Facebook billig og konkret Anonymkode: d7b1a...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 20.57): Jeg lurer på hvordan man sertifiseres som medium..🤔 Anonymkode: 79136...a04 Vet om ei som sier hun er utdannet i det men hun har lite evner og det å ringe spåtelefoner er nok bedre. Anonymkode: 8dac0...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Fikk hjelp av ei dame som heter Rachel Beavan for noen år siden: https://www.rachelbeavan.com/psychicmediumshipreadings Jeg snakket med henne på Skype. Den gangen hadde jeg spesielt ett veldig toxic relationship, og jeg sa ingenting til henne på forhånd. Hun sa hun fikk kontakt med en mann (jeg syntes beskrivelsen lignet svært mye på min avdøde bestefar), og denne mannen fortalte om en udugelig fyr som slet med alkoholisme/misbruk - og hun lurte på om dette var kjent for meg. Det var det 🤯 Hun fortalte også at jeg snart ville møte mannen jeg skulle gifte meg med, og blant annet hvordan vi ville møtes og hvordan bryllupet vårt ville være. Alt viste seg å stemme på en prikk! Dette møtet skjedde litt over 1 år etterpå. Det stemte også at vi endte opp med å få barn. Av hele samtalen (som jeg kan huske), var det kanskje én ting som ikke resonnerte. Så ja, hun her kan være verdt å prøve! Anonymkode: 248fd...2c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå