AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:30 #1 Del Skrevet fredag kl 16:30 Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 #2 Del Skrevet fredag kl 19:51 Det finnes sertifiserte medium. Eneste som er seriøst. Spåtelefoner er bare tøys. Anonymkode: c6a7f...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:57 #3 Del Skrevet fredag kl 19:57 Jeg lurer på hvordan man sertifiseres som medium..🤔 Anonymkode: 79136...a04 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:07 #4 Del Skrevet fredag kl 20:07 Bare sjekk trådene nedover siden her, mange som har fått spesifikke svar og hjelp. Så det finnes de som ser litt mer enn andre. Anonymkode: a6cac...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:58 #5 Del Skrevet fredag kl 22:58 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Du finn kontaktinformasjonen til sertifiserte medium på heimesidene til Norsk Spiritualistisk Forening: https://spiritualist.no/ Anonymkode: d5aa3...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:03 #6 Del Skrevet fredag kl 23:03 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Prøv oranum, er dyrt men mange flinke dere. Anonymkode: f3aba...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet lørdag kl 21:29 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:29 Ryddet for latterliggjøring og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 17.30): Må ha råd og svar ang en mann, om forhold. Hvem kan og bør jeg kontakte som er seriøs? Anonymkode: 263e9...b00 Anbefaler readings by mali på Facebook billig og konkret Anonymkode: d7b1a...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå