Maskinfører Skrevet 14. januar #21 Del Skrevet 14. januar (endret) Kondolerer ♥️💔🕯️🕯️ Endret 14. januar av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #22 Del Skrevet 14. januar Huff, dette stakk i hjertet. Vil bare sende over en god klem å si at du gjør det rette ❤️ Anonymkode: 00443...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar En liten oppdatering og takk for meldingene. Nå er det en uke siden hunden min ble avlivd. Jeg har fortsatt ikke greid å rydde bort alle tingene hans, men det går litt bedre dag for dag. Det er stille, tomt og rart her hjemme uten han og jeg får stadig smell av sorg men det er mer av den gode, ikke bare vonde sorgen. Jeg ser mye på bilder av han og går tur selv om han ikke er med. Jeg vet at det var riktig valg og det ble en så god avslutning det kunne bli. Han fikk sovne inn i senga si og var helt rolig. Det var en aksept der nesten som om han forstod hva som skjedde og var enig. Anonymkode: 9a296...944 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 12.25): Takk for fine ord og ennå mer takk og klem til dere som forteller om egne erfaringer med å ta avskjed med egne pelsklinger❤️ Det er like vondt i dag men jeg er litt roligere i avgjørelsen. Jeg er sikker på at jeg har valgt en flink dyrlege til å komme hjem til oss, jeg er sikker på at det at han får lov å slippe her hjemme i egen seng med kos og ro er så riktig det kan bli i en slik situasjon. Jeg ser jo og vet at det er på tide. Jeg ser at bestevennen min er mett på livet nå. Jeg har selvfølgelig vist at dagen vil komme men jeg har tviholdt på et håp om at jeg ville slippe å ta avgjørelsen. Jeg har håpt så veldig at han bare skulle få sovne inn selv uten min innblanding. Det ville være lettere for meg men nå tviholder jeg på at om ikke annet så har jeg holdt ord og passa på han så godt jeg kan fra første til siste dag. Anonymkode: 9a296...944 ❤️ ❤️🫂❤️ Endret 15. januar av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå