AnonymBruker Skrevet 12. januar #41 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ble veldig nysgjerrig på hva en veldig tidkrevende og dyr hobby kan være… kan du gi et eksempel? Anonymkode: 8d1d1...2f4 Innlegg 7. Anonymkode: e9bc1...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #42 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble veldig nysgjerrig på hva en veldig tidkrevende og dyr hobby kan være… kan du gi et eksempel? Anonymkode: 8d1d1...2f4 Gaming? Anonymkode: 62bf9...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #43 Del Skrevet 12. januar Jeg syr. Klær, vesker, og diverse. I tillegg dyrker jeg litt planter og grønnsaker. Før, og forhåpentligvis snart igjen, brukte jeg mye tid på hund. Synes det virker veldig idyllisk å ha maling som hobby, men jeg har ikke tålmodigheten til det. Anonymkode: 94177...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #44 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gaming? Anonymkode: 62bf9...ca0 En av de. Gamingutstyret er 80000+ Anonymkode: e9bc1...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #45 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): En av de. Gamingutstyret er 80000+ Anonymkode: e9bc1...5b6 Da trekker jeg tilbake det jeg skrev tidligere i tråden... Ikke fordi du bruker tid og penger på hobby, men fordi jeg synes det er så barnslig med voksne menn som gamer. Det er noe utiltrekkende over det, etter mitt syn. Og jeg får assosiasjoner til veldig sære typer som murer seg inne på "gutterommet". Anonymkode: 513c5...736 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #46 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Da trekker jeg tilbake det jeg skrev tidligere i tråden... Ikke fordi du bruker tid og penger på hobby, men fordi jeg synes det er så barnslig med voksne menn som gamer. Det er noe utiltrekkende over det, etter mitt syn. Og jeg får assosiasjoner til veldig sære typer som murer seg inne på "gutterommet". Anonymkode: 513c5...736 Ok. Du står fritt til å kommentere de andre hobbyene mine også. Gaming er ikke det jeg bruker mest tid på, men har på en måte hengt med dette side den spede begynnelse og liker å følge med på progresjonen og fremgangen i det. Mulig du syns det er barnslig å sveve høyt oppe i luften også? Eller spille progressiv metal? Til våren blir det jaggu kjøp av mc og lange turer ligger og venter. Anonymkode: e9bc1...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå