AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:50 #41 Del Skrevet fredag kl 18:50 Jeg bryr meg ikke så veldig hva folk trener i. Dem gjør det jo for å bli sett. Men det morsomme er jo at dem klager om folk ser på dem. Anonymkode: 2db7d...e7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:53 #42 Del Skrevet fredag kl 18:53 Jeg er godt trent, men bruker svære oversized t-shirts når jeg trener fordi det er mest behagelig. Blir ubekvem av småripsa som vaser rundt i scrunch-shorts og sportsbh, ikke fordi jeg er sjalu på kroppen deres. Men fordi jeg ikke synes det passer seg. Ingenting med svett rygg/mage/bein på treningsapparater frister heller. Må jo være ubehagelig å sitte fast på alt. Anonymkode: 194ca...2e5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet fredag kl 18:59 #43 Del Skrevet fredag kl 18:59 advent skrev (5 timer siden): Hvis man har behov for å gå rundt på et senter i bare bhen er man ekshibisjonistisk. BH og truse eller bare truse er helt akseptabelt på stranda.... Det er vel heller du som endrer syn på personen i BH, en personen som plutselig blir ekshibisjonistisk bare fordi den flyter seg fra stranden til treningsenteret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:02 #44 Del Skrevet fredag kl 19:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er litt kort mellom øra eller? Jeg nevner at jeg trener hjemme og bruker samme type klær det klages på at brukes på senter for å vise til at det handler om komfort, ikke om å bli sett. Anonymkode: 72493...398 Er du litt kort mellom ørene?!? Veldig mange gjør det med nettopp den hensikten du tror de ikke gjør/prøver å bagatellisere…. Mange av de samme folkene snapper og har lært seg positurer for å fremheve dobbeltlepper, dobbeltpupper (med kløft, eller synkehull…) og jaggu meg så har de ikke også trukket tightsen sa langt inn i rumpehullet at det er helt overlatt til fantasiene om det er fossefall med usynlig grotte inni der, eller bare et grøftehull….. «Åhh, jeg bare MÅ trene med små sexy klær, ellers blir det såååååå ubehagelig å løfte den vekta….T-skjorte gjør trening sååå ubehagelig!» «Åhh, du mener tangaen som strammer - buksestrengen inni rumpa og pressede pupper?? Hehe, nei, det såpass må vi tåle når vi trener ….» 🙈😂😂 Anonymkode: 940e3...b5d 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:03 #45 Del Skrevet fredag kl 19:03 Folk går i det de føler seg komfortabel i. Moter og trender spiller nok også inn. Hva som er in blant 20- åringer og 50- åringer er nok veldig forskjellig, og iblant ulike grupper. Selv trener jeg poledance som treningsform, og der går vi alle i minimale antrekk. Ikke for å vise oss frem, men for å få bedre grep på stangen. Men syns faktisk det er behagelig å trene i lite tøy og. Gir litt frihetsfølelse og luft på kroppen, i tillegg til at det er mindre å drasse med/ vaske. Har trent på Elixia med tights og t- skjorte før da det var regler på det, og jeg svettet igjennom klærne når jeg trente. Glad for at jeg har funnet en treningsform hvor det er godt samhold, lite kroppsfokus og hvor man heldigvis er lite opptatt av hva andre gjør galt eller feil. Anonymkode: c1802...cbe 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet fredag kl 19:06 #46 Del Skrevet fredag kl 19:06 advent skrev (5 timer siden): Jeg er ikke redd kropp, men et treningssenter er ikke rett sted for å vise seg frem på den måten. Blir bare flau av de som argumenterer med at de gjør det for komforten. Hvor mye svetter man egentlig hvis noen cm med lett bomull gjør det så forferdelig varmt at man må av med t-skjorta? Hvordan kan du hevde at alle som trener med mindre klær en deg gjør det for å "vise seg", når mange hær forteler deg at de gjør det for komfort selv når de er allene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:13 #47 Del Skrevet fredag kl 19:13 Definer undertøy. Er vel ingen som trener i truse og bh Anonymkode: f5f93...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:16 #48 Del Skrevet fredag kl 19:16 Det er kvalmt! Og i tillegg er folk veldig farlige på vaske etter seg 🤮 Anonymkode: 26c1c...2e0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:21 #49 Del Skrevet fredag kl 19:21 Det er jo selvsagt for å vise seg frem. Anonymkode: 8d623...dbc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:25 #50 Del Skrevet fredag kl 19:25 Om folk er redde for svette på treningssenter, så kanskje de ikke burde bruke apparater som blir brukt av 20+ stk hver dag. Eller forstå at svette har en normal sammenheng med trening. Passer det ikke deg, gjør noe annet. Ikke grin og krev at hele verden skal ta hensyn. Jeg ser ikke på andre folk når jeg trener. Jeg aner ikke hvordan andre folk på mitt treningssenter kler seg Selv trener jeg med tights og stor T-skjorte, men jeg drar armene opp i enkelte øvelser for å se meg selv i speilet, for å sjekke om jeg gjør øvelsen riktig Anonymkode: 0ca01...7b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:28 #51 Del Skrevet fredag kl 19:28 Så en sliten småbarnsmor på en campingplass i sommer leiende på skrikende barn med fleecejakke og scrunch tights. Harry er bare fornavnet🙈 Tror datteren min hadde vært dritflau hvis jeg noen gang hadde vist meg offentlig i en sånn bukse😅 Anonymkode: 84612...311 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:31 #52 Del Skrevet fredag kl 19:31 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg bryr meg ikke så veldig hva folk trener i. Dem gjør det jo for å bli sett. Men det morsomme er jo at dem klager om folk ser på dem. Anonymkode: 2db7d...e7c Hadde det vert et alvorlig problem for de kunne de vel heller løpt en tur i skogen eller trent hjemme? Anonymkode: 85f2e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:35 #53 Del Skrevet fredag kl 19:35 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Definer undertøy. Er vel ingen som trener i truse og bh Anonymkode: f5f93...a21 Er ikke langt unna for de som trener i treningsbh og minishorts (med eller uten truse inni). Anonymkode: ebf89...3fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:03 #54 Del Skrevet fredag kl 20:03 De som går "kledd" i slike tynne stramme tights. Hvem er dette det største problemet for, menn eller for andre kvinner? Anonymkode: 85f2e...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:11 #55 Del Skrevet fredag kl 20:11 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så en sliten småbarnsmor på en campingplass i sommer leiende på skrikende barn med fleecejakke og scrunch tights. Harry er bare fornavnet🙈 Tror datteren min hadde vært dritflau hvis jeg noen gang hadde vist meg offentlig i en sånn bukse😅 Anonymkode: 84612...311 Datteren min hadde vært dritflau om jeg dømte noen slik du gjør. Anonymkode: 77faa...1c6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet fredag kl 20:29 #56 Del Skrevet fredag kl 20:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med de som ikke er interessert i å se nesten oppi rattata til folk og at de skal svette rundt på apparater med minimalt med bekledning? Hvorfor ikke hensynta det? ALLE vet at de går i det for å vise seg frem. Kan de ikke vente med det til sommeren og stranda? Kan for noen fremstå litt patetisk. De som er interessert i å se lettkledde trene kan se det på IG osv. Anonymkode: 84612...311 Det er selvsagt at en tørker apparater etter bruk. Ellers kan de som misliker kropp heller gå på disse sentrene med streng kleskode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:29 #57 Del Skrevet fredag kl 20:29 yo! Jeg vet ikke, men jeg synes ikke de går rundt i undertøy? For øvrig er jeg bare glad de går rundt "i undertøyet", for da slipper jeg oppmerksomhet selv. 🤡 mohahaha. jeg synes det er ganske greit? altså, de har jo noenlunde fine kropper. og har ikke noe imot å bli sett på så veldig, så sånn sett er det jo noenlunde "ryddige forhold"? men jeg stirrer jo ikke på dem da. jeg synes ikke det er så veldig spennende. jeg synes det er litt rart med dem som skriver her at de har lyst til å bli glodd på. altså, det er veldig mange som liker å bli glodd på, men de på treningssenter i så fall gjør det bare på en litt ærligere måte, synes jeg i så fall. verre med dem som lager masse kompleksitet og støy og mas og til syvende og sist vil de bare ha oppmerksomhet og bli glodd på, og så er de ikke engang særlig fine å se på!!! hrmf. Anonymkode: 8f7d3...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:33 #58 Del Skrevet fredag kl 20:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde det vert et alvorlig problem for de kunne de vel heller løpt en tur i skogen eller trent hjemme? Anonymkode: 85f2e...135 Sikkert ikke alvorlig problem, for dem har jo lyst til at folk skal stirre. Sminker seg, tar på seg minimalt med klær er jo at folk skal legge merke til dem. Da er det jo rimelig idiotisk å klage at folk ser på dem. Anonymkode: 2db7d...e7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:35 #59 Del Skrevet fredag kl 20:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert ikke alvorlig problem, for dem har jo lyst til at folk skal stirre. Sminker seg, tar på seg minimalt med klær er jo at folk skal legge merke til dem. Da er det jo rimelig idiotisk å klage at folk ser på dem. Anonymkode: 2db7d...e7c sier du det samme om feks utstillingsvinduer? at butikken gjør utstillingen så lekker at det skulle bare mangle at folk sleiker på glasset, og bare står der og glor i timesvis? butikken sin feil.... Anonymkode: 8f7d3...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:39 #60 Del Skrevet fredag kl 20:39 Jeg bryr meg nada hva folk har på seg. Tenker de er stolt over kroppen sin og at de liker å vise seg frem. Mange går i små shorts, nesten sånn at rumpeballene henger ut. Gjerne med en søm som går inn i rumpesprekken. Og en kort magetopp. Jeg går helst i lang tights og t-skjorte/langermet. Anonymkode: bb1d7...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå