AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:28 #141 Del Skrevet mandag kl 14:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Historien gjentar seg. Men vi er fortsatt ikke der man var på 80-tallet hvor det var vanlig med tanga-body med hudfarget eller fargefulle strømpebukser under. Anonymkode: f66c8...3a6 En utrolig mote. Tenk at det var helt vanlig å kle seg sånn! Jeg tror det må ha vært en reaksjon på at kvinner hadde følt seg innestengt i årevis. Endelig kunne ha alt fokus på å vise hvilke sexobjekt kvinner kan være!! De ser lykkelige ut også. I motsetning til dagens feminister. Anonymkode: e348f...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:19 #142 Del Skrevet mandag kl 15:19 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): En utrolig mote. Tenk at det var helt vanlig å kle seg sånn! Jeg tror det må ha vært en reaksjon på at kvinner hadde følt seg innestengt i årevis. Endelig kunne ha alt fokus på å vise hvilke sexobjekt kvinner kan være!! De ser lykkelige ut også. I motsetning til dagens feminister. Anonymkode: e348f...4e9 Vel. for så vidt var de jo ganske påkledde, med heldrakt øverst og strømpebukse på beina. Anonymkode: 85f2e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet mandag kl 15:22 #143 Del Skrevet mandag kl 15:22 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg elsker at damene går lettkledd! Det er nyyytelse for synet, mens jeg strever meg gjennom alle øvelsene. Noe deilig oppi det hele (anser trening for nødvendig tortur). Jeg er kvinne, heterofil attpåtil. Selv går jeg heller i løse klær, da jeg synes det er mest komfortabelt. Anonymkode: 8d8c7...0aa Du er ikke hetero. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:04 #144 Del Skrevet mandag kl 16:04 Djungelvrål skrev (41 minutter siden): Du er ikke hetero. Joda. Noe kan være deilig for øyet uten å bety noe mer. Anonymkode: 8d8c7...0aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:18 #145 Del Skrevet mandag kl 16:18 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 13.53): BH er mest konfortabelt, både til løp og styrke. liker minst mulig stoff, både på grunn av komfort, og varme. - Kvinne nærmere 50, godt gift, trener hjemme. Anonymkode: bfbba...fe7 Selv foretrekker jeg stringtruse og baris. Mann 67 Anonymkode: 52249...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #146 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vel. for så vidt var de jo ganske påkledde, med heldrakt øverst og strømpebukse på beina. Anonymkode: 85f2e...135 Haha, skjønner hva du mener, men man føler seg IKKE ganske påkledd i dette...😅🙈 Anonymkode: ff53d...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #147 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Haha, skjønner hva du mener, men man føler seg IKKE ganske påkledd i dette...😅🙈 Anonymkode: ff53d...03a En del av meg skulle ønske at denne moten kom tilbake. Jeg bruker strømpebukse under hele vinteren. Gjerne med en body over slik at strømpebuksa ikke skal sige ned. Slik de gikk på bildene går jeg når jeg kommer hjem og tar av meg ytterklærne. Var det vanlig kunne jeg gjerne gått slik på et treningssenter, men jeg føler at jeg som denne tråden sier: At jeg går i undertøyet. Kommer det gjester tar jeg en shorts over. Men strømpebukse er mener jeg er mye mer behagelig å gå og kanskje trene i enn en tights Anonymkode: f66c8...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #148 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En del av meg skulle ønske at denne moten kom tilbake. Jeg bruker strømpebukse under hele vinteren. Gjerne med en body over slik at strømpebuksa ikke skal sige ned. Slik de gikk på bildene går jeg når jeg kommer hjem og tar av meg ytterklærne. Var det vanlig kunne jeg gjerne gått slik på et treningssenter, men jeg føler at jeg som denne tråden sier: At jeg går i undertøyet. Kommer det gjester tar jeg en shorts over. Men strømpebukse er mener jeg er mye mer behagelig å gå og kanskje trene i enn en tights Anonymkode: f66c8...3a6 Er ikke tights og strømpebukse omtrent det samme da? U.K. Tights er for eksempel et nettsted som selger strømpebukser, og flere utenlandske steder det samme. Hva blir da forskjellen? Anonymkode: 85f2e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #149 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En del av meg skulle ønske at denne moten kom tilbake. Jeg bruker strømpebukse under hele vinteren. Gjerne med en body over slik at strømpebuksa ikke skal sige ned. Slik de gikk på bildene går jeg når jeg kommer hjem og tar av meg ytterklærne. Var det vanlig kunne jeg gjerne gått slik på et treningssenter, men jeg føler at jeg som denne tråden sier: At jeg går i undertøyet. Kommer det gjester tar jeg en shorts over. Men strømpebukse er mener jeg er mye mer behagelig å gå og kanskje trene i enn en tights Anonymkode: f66c8...3a6 Trene i strømpebukse, ihvertfall med høy intensitet, anbefales ikke... 😬 Føltes ikke særlig komfy, strømpebukser har ikke samme svettetransporterende/absorberende effekt som treningstights som oftest har... Anonymkode: ff53d...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #150 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke tights og strømpebukse omtrent det samme da? U.K. Tights er for eksempel et nettsted som selger strømpebukser, og flere utenlandske steder det samme. Hva blir da forskjellen? Anonymkode: 85f2e...135 I UK heter strømpebukser tights. Det vi kaller tights (f.eks. treningstights), kalles leggings i UK. Anonymkode: ff53d...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #151 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I UK heter strømpebukser tights. Det vi kaller tights (f.eks. treningstights), kalles leggings i UK. Anonymkode: ff53d...03a O.K. Hvorfor gjøre det så forvirrende? Anonymkode: 85f2e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #152 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke tights og strømpebukse omtrent det samme da? U.K. Tights er for eksempel et nettsted som selger strømpebukser, og flere utenlandske steder det samme. Hva blir da forskjellen? Anonymkode: 85f2e...135 Strømpebukse har føtter. De på 80-tallet brukte strømpebukser med føtter. Jeg er ikke glad i de som stopper ved anklene og man må bruke sokker som strammer på anklene. Men det finnes heldigvis treningstights som er med føtter, selv om det er lite utvalg. Derfor skulle jeg ønske den gamle moten velkommen igjen. Anonymkode: f66c8...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 16 timer siden #153 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 12.11): Hva er greia? Mulig jeg begynner å bli gammel og sær, men finner det uhygienisk og ubehagelig med menn og kvinner på treningssenteret som knapt har klær på. Jo flere eksponerte kroppsdeler desto mer fare for smitte og mer svette på apparater. Anonymkode: 00158...34a Dette argumentet forstod jeg ikke helt. I mange ballidretter og kampsporter er det masse fysisk kontakt av bar hud som er helt svett. Det er helt ufarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #154 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 13.35): De vil bli sett på. Man klarer helt fint å trene i en enkel t-skjorte og shorts eller tights. Må ikke være bh. Anonymkode: dadca...e9a Enig! Kjøper ikke ett eneste sekund at de klær seg minimalt pga. det er mer behagelig. Ser også at de som klær seg lite, de er også veldig bevist på hvordan de står, hvordan håret er, og ha jaggu sminke på seg også... 😅😅 Anonymkode: 940e3...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #155 Del Skrevet 16 timer siden Makavelli skrev (6 minutter siden): Dette argumentet forstod jeg ikke helt. I mange ballidretter og kampsporter er det masse fysisk kontakt av bar hud som er helt svett. Det er helt ufarlig. Mange damer har aversjon for andres svette og væsker Anonymkode: 85f2e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå