AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:11 #1 Del Skrevet fredag kl 11:11 Hva er greia? Mulig jeg begynner å bli gammel og sær, men finner det uhygienisk og ubehagelig med menn og kvinner på treningssenteret som knapt har klær på. Jo flere eksponerte kroppsdeler desto mer fare for smitte og mer svette på apparater. Anonymkode: 00158...34a 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:14 #2 Del Skrevet fredag kl 11:14 Smitte? Sleiker du på apperatene? Anonymkode: b5879...bcd 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:21 #3 Del Skrevet fredag kl 11:21 Du er gammel og sær, ja. Anonymkode: b68c6...2f9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magika_fra_Fyll Skrevet fredag kl 11:23 #4 Del Skrevet fredag kl 11:23 Jeg er også gammel og sær men bryr meg ikke hva andre har på seg på trening så lenge de tørker av utstyret etterpå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:33 #5 Del Skrevet fredag kl 11:33 Hadde jeg trent i undertøyet hadde jeg blitt kastet ut 😂 Anonymkode: bfbba...fe7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:10 #6 Del Skrevet fredag kl 12:10 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva er greia? Mulig jeg begynner å bli gammel og sær, men finner det uhygienisk og ubehagelig med menn og kvinner på treningssenteret som knapt har klær på. Jo flere eksponerte kroppsdeler desto mer fare for smitte og mer svette på apparater. Anonymkode: 00158...34a Greia er vel å få oppmerksomhet og bli beglodd. Ikke pga. hygieniske forhold. Anonymkode: 85f2e...135 23 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:12 #7 Del Skrevet fredag kl 12:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greia er vel å få oppmerksomhet og bli beglodd. Ikke pga. hygieniske forhold. Anonymkode: 85f2e...135 Jeg synes lite klær er mest komfortabelt når jeg trener. Trener ikke på senter, men hjemme, på mølle, slynge, eller pilates. Så kler meg definitivt ikke for andre 😅 Men forstår velig godt at man ønsker samme komforten på senteret. Anonymkode: bfbba...fe7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:16 #8 Del Skrevet fredag kl 12:16 Meld deg inn i et senter med strengere kleskode om det er plagsomt. På mitt senter er det ikke lov å bruke singlet en gang - skuldre, mage og rygg må tildekkes. Som i og for seg er OK, hadde bare airconditionet funket på sommeren 🥵 Anonymkode: 7d154...33f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:26 #9 Del Skrevet fredag kl 12:26 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg synes lite klær er mest komfortabelt når jeg trener. Trener ikke på senter, men hjemme, på mølle, slynge, eller pilates. Så kler meg definitivt ikke for andre 😅 Men forstår velig godt at man ønsker samme komforten på senteret. Anonymkode: bfbba...fe7 Men da er det jo lettere å forstå deg også. Har alltid lurt på hvorfor en må stimle seg sammen i et treningssenter. Og så klager de samme over dyrtid og dårlig råd? De fleste kan trene hjemme, og vi har mye frisk skog og mark her i landet. Anonymkode: 85f2e...135 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:29 #10 Del Skrevet fredag kl 12:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da er det jo lettere å forstå deg også. Har alltid lurt på hvorfor en må stimle seg sammen i et treningssenter. Og så klager de samme over dyrtid og dårlig råd? De fleste kan trene hjemme, og vi har mye frisk skog og mark her i landet. Anonymkode: 85f2e...135 Jeg trente på senter før. Tid var ikke noe problem som ung, Utstyret er jo betydelig bedre og mer variert. Jeg kan savne gruppetimer litt de dagene motivasjonen svikter. Men... tredemølle, kettlebellsett, hoppetau, slynge og matte, og ikke minst youtube. Og ikke minst et ekstra soverom som jeg ikke hadde da jeg var ung. Så sparer jeg enormt med tid i en travel hverdag. Har alltid hatt dekket trening gjennom jobb, det tror jeg er en vanlig løsning for mange. Anonymkode: bfbba...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:35 #11 Del Skrevet fredag kl 12:35 De vil bli sett på. Man klarer helt fint å trene i en enkel t-skjorte og shorts eller tights. Må ikke være bh. Anonymkode: dadca...e9a 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:53 #12 Del Skrevet fredag kl 12:53 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De vil bli sett på. Man klarer helt fint å trene i en enkel t-skjorte og shorts eller tights. Må ikke være bh. Anonymkode: dadca...e9a BH er mest konfortabelt, både til løp og styrke. liker minst mulig stoff, både på grunn av komfort, og varme. - Kvinne nærmere 50, godt gift, trener hjemme. Anonymkode: bfbba...fe7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet fredag kl 12:59 #13 Del Skrevet fredag kl 12:59 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): BH er mest konfortabelt, både til løp og styrke. liker minst mulig stoff, både på grunn av komfort, og varme. - Kvinne nærmere 50, godt gift, trener hjemme. Anonymkode: bfbba...fe7 Man kan helt fint ha på seg en t-skjorte uten at det går utover komforten når man trener på senter. Hjemme kan du gjerne gå naken for min del. 21 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:02 #14 Del Skrevet fredag kl 13:02 Velg et senter med kleskode. Hos oss er det shorts og singlet minimum, men oppfordres til t-skjorte. Anonymkode: b4932...f8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:03 #15 Del Skrevet fredag kl 13:03 advent skrev (3 minutter siden): Man kan helt fint ha på seg en t-skjorte uten at det går utover komforten når man trener på senter. Hjemme kan du gjerne gå naken for min del. Det plager ikke meg hvordan andre går kledd. Jeg skriver ikke annet enn at jeg har full forståelse for at det er mest komfortabelt. Og synes det er rart at dere må slenge ut at det bare er for å vise seg. Anonymkode: bfbba...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet fredag kl 13:05 #16 Del Skrevet fredag kl 13:05 Ser at den yngre garde er glade i trenings bh/topp og korte shorts, men selv bryr jeg meg ikke særlig om det. De trener fokusert og herdig og de er ikke nakne så da tenker jeg at det er helt ok. Jeg går som regel i oversized t skjorter og tights (ser nok ut som den slasken), men er komfortabel selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:06 #17 Del Skrevet fredag kl 13:06 Hvis man er redd smitte, så får .an trene hjemme da. Anonymkode: 08eb0...459 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet fredag kl 13:07 #18 Del Skrevet fredag kl 13:07 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det plager ikke meg hvordan andre går kledd. Jeg skriver ikke annet enn at jeg har full forståelse for at det er mest komfortabelt. Og synes det er rart at dere må slenge ut at det bare er for å vise seg. Anonymkode: bfbba...fe7 Hvis man har behov for å gå rundt på et senter i bare bhen er man ekshibisjonistisk. Endret fredag kl 13:07 av advent 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:11 #19 Del Skrevet fredag kl 13:11 advent skrev (3 minutter siden): Hvis man har behov for å gå rundt på et senter i bare bhen er man ekshibisjonistisk. Behov? Hvorfor er du så redd for kropp? Anonymkode: e7cf9...b7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:11 #20 Del Skrevet fredag kl 13:11 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): De vil bli sett på. Man klarer helt fint å trene i en enkel t-skjorte og shorts eller tights. Må ikke være bh. Anonymkode: dadca...e9a Jeg trener hjemme i garasjen der jeg har mølle og fullt sett med benk og plater. Jeg orker virkelig ikke bruke t-skjorte når jeg trener. Det er alt for varmt. Hvem mener du jeg vil bli sett på av inne i garasjen siden jeg trener like lettkledd som de på senter? Anonymkode: 72493...398 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå