AnonymBruker Skrevet 7. januar #41 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 10.31): Venter min første til våren og er ganske sjokket over mengden ting man kan kjøpe og ikke minst hvor dyrt mye av det er! 🫣 Vogn er kjøpt men er usikker på hva man skal ha inni vognen som barnet skal ligge i? Ser mange har en babycarrier fra najell, er den faktisk god eller bare mote? Er det bare den man trenger i en vogn? Og hvilke andre valg er det som dere kan anbefale? + Hvilke annet utstyr kjøpte du som du faktisk fikk bruk for, og hva var bortkastet? (er klar over at det varierer fra barn til barn men generelt) Hjelp en overveldet førstegangsfødende med shoppingen! 🙏 Anonymkode: 3e754...e11 Nå er det 21 (!) år siden mitt yngste barn var baby. Ble tante for et par år siden. De hadde bilstol/bilsete (?) som de klikket rett på vogn-understellet. Automatisk vogn-vugge og elektrisk vippestol. Hadde jeg skulle hatt barn i dag hadde det vært pri 1 på innkjøpslista! For ikke å snakke om dagens baby-caller vs de som var på markedet i 2001… I dag er rekkevidden doblet, kamera, temperatur, varsling på mobilen… Nybakte foreldre i dag vet ikke hvor lettvindt de har det. Jeg synes det var tungvindt i 2001, jeg gremmes når mamma forteller hvordan det var da jeg var nyfødt på starten av 80-tallet. Da måtte de ha meg i bærebag i baksetet. Det var ikke bare å få meg ut av bilen med et enkelt klikk, og babycall hadde de aldri hørt om… Anonymkode: f87ea...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå