AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:38 #41 Del Skrevet lørdag kl 11:38 Det er helt individuelt! Men manglende sexlyst henger ofte sammen med stress, nedstemthet, depresjon og irritasjon, noe svært mange føler sterkt på etter langvarige ekteskap med svært ujevn arbeidsfordeling. Når man ikke lenger føler seg sett eller respektert, når man blir tatt for gitt og behandles som en ubetalt hushjelp, så blir det sakte men sikkert enda mer knusktørt enn Sahara der nede. Når den ene parten kjenner på stor sexlyst og sexoverskudd mens den andre svimer av i senga kl 21 så er det åpenbart at arbeidsfordelingen er blodig urettferdig. Anonymkode: 74fdb...a44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:25 #42 Del Skrevet lørdag kl 12:25 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er helt individuelt! Men manglende sexlyst henger ofte sammen med stress, nedstemthet, depresjon og irritasjon, noe svært mange føler sterkt på etter langvarige ekteskap med svært ujevn arbeidsfordeling. Når man ikke lenger føler seg sett eller respektert, når man blir tatt for gitt og behandles som en ubetalt hushjelp, så blir det sakte men sikkert enda mer knusktørt enn Sahara der nede. Når den ene parten kjenner på stor sexlyst og sexoverskudd mens den andre svimer av i senga kl 21 så er det åpenbart at arbeidsfordelingen er blodig urettferdig. Anonymkode: 74fdb...a44 Sånn blir når man kun evner å se hva man gjør selv og har lagt seg til en avsky for mannen fordi man ikke er seksuelt interessert i han fra før så man er helt blind for alt han gjør, irriterer seg over alt «han ikke gjør» og skylder på manglende bidrag i husarbeidet. Problemet i utgangspunktet er som alltid. Du er ikke seksuelt tiltrukket av mannen du er sammen med. Rent fysisk. Slutt å lag unnskyldninger. Om du blir så utkjørt av husarbeid bør du kanskje også komme deg i bedre form. Anonymkode: 4445c...c76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:53 #43 Del Skrevet lørdag kl 14:53 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Pga kroppslige plager, eller at du bare ikke ser vitsen? Anonymkode: 7930f...07f Ingen plager. Bare synes det er kjedelig Anonymkode: c9ca9...227 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:28 #44 Del Skrevet lørdag kl 19:28 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen plager. Bare synes det er kjedelig Anonymkode: c9ca9...227 Ærlig sak Anonymkode: 7930f...07f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:36 #45 Del Skrevet søndag kl 00:36 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 13.46): Når du blir så gammel at du må ha sex med kvinner over 40. Da er det egentlig ikke vits lengre. Anonymkode: 4445c...c76 Dette er i alle fall tull. Nå er jeg såpass voksen at de fleste jeg ligger med er over 40. Har aldri harr bedre sex enn nå. I tenåra derimot… da var det mer styr enn nytelse ofte egentlig. Var nok slett ikke alltid jeg syns det var verdt det den gangen nEi 😅 Anonymkode: 71c85...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:49 #46 Del Skrevet søndag kl 00:49 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 13.46): Når du blir så gammel at du må ha sex med kvinner over 40. Da er det egentlig ikke vits lengre. Anonymkode: 4445c...c76 Damer i 40 årene er deilige da hadde glatt hatt sex med en 40 åring fremfor en 20 åring. Anonymkode: 1515d...58f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:55 #47 Del Skrevet søndag kl 00:55 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sånn blir når man kun evner å se hva man gjør selv og har lagt seg til en avsky for mannen fordi man ikke er seksuelt interessert i han fra før så man er helt blind for alt han gjør, irriterer seg over alt «han ikke gjør» og skylder på manglende bidrag i husarbeidet. Problemet i utgangspunktet er som alltid. Du er ikke seksuelt tiltrukket av mannen du er sammen med. Rent fysisk. Slutt å lag unnskyldninger. Om du blir så utkjørt av husarbeid bør du kanskje også komme deg i bedre form. Anonymkode: 4445c...c76 Hilsen Gunnar Feite, 52, iført helsetrøye og slaskete joggebukse, mens han kobler av med litt fotball på TV mens dama lager ostesmørbrød til han. Det er hardt å være arbeidskar! Anonymkode: f2b84...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:21 #48 Del Skrevet søndag kl 07:21 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Damer i 40 årene er deilige da hadde glatt hatt sex med en 40 åring fremfor en 20 åring. Anonymkode: 1515d...58f Det hadde du nok neppe sagt om du faktisk hadde sjangs på en fysisk attraktiv 20-åring. Anonymkode: 4445c...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:23 #49 Del Skrevet søndag kl 07:23 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hilsen Gunnar Feite, 52, iført helsetrøye og slaskete joggebukse, mens han kobler av med litt fotball på TV mens dama lager ostesmørbrød til han. Det er hardt å være arbeidskar! Anonymkode: f2b84...e6c Har du sett hvordan dama til Gunnar Feite på 52 ser ut? Det er velkjent at damer må velge langvarig partner ca på eget nivå. Så hun er nok bælfeit hun også. Muffintop og hengegeiter til knærne. Når hun er ferdig med husarbeid sitter hun å trykker i seg cheese doodlez og ser 90 days på TV-apparatet. Anonymkode: 4445c...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:36 #50 Del Skrevet søndag kl 07:36 Sex er aldri bryet verdt. Rett og slett kjedelig og ekkelt. Anonymkode: f887a...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friminutt Skrevet søndag kl 07:45 #51 Del Skrevet søndag kl 07:45 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 18.21): Hvor gammel er du? Endret søndag kl 07:48 av Friminutt Ingen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:55 #52 Del Skrevet søndag kl 07:55 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det hadde du nok neppe sagt om du faktisk hadde sjangs på en fysisk attraktiv 20-åring. Anonymkode: 4445c...c76 Så på gamle bilder av meg og kjæresten på den alderen i går å.... Om noen er langt eldre er det serriøst creepy å like noen så ung. Tenkte desverre på dere når jeg så gjennom kjære minner. Det var virkelig ingen plass på de bildene for en eldre herremann. Det har vært til å kaste opp av. Anonymkode: fb296...9b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:11 #53 Del Skrevet søndag kl 08:11 Jeg tror lysten går i bølger og kan komme og gå gjennom livet avhengig av omstendighetene. Jeg var umettelig på sex i 20-årene, også i årene før jeg ble 25 (første gang fikk orgasme med/av en mann). Husker jeg tenkte at jeg visst dessverre aldri kom til å møte en mann med like stor sexlyst som meg. I 30-årene mistet jeg lysten fullstendig etter å ha fått barn, men tror nok den kunne ha vært vekket til live igjen hvis mannen jeg hadde da hadde vært opptatt av min nytelse også, ikke bare sin egen. Det ble ren plikt fra min side, siden mannen ble uutholdelig å leve sammen med hvis han ikke "fikk sex", så én gang i uka ble minimum (mest fordi det elendige humøret hans ikke bare gikk utover meg, men også barna). Det endte selvfølgelig og heldigvis med skilsmisse, og deretter trodde jeg ikke jeg noensinne kom til å ha lyst på sex igjen. Men etter noen år møtte jeg en mann som var like fantastisk som han jeg var sammen med i 20-årene, og plutselig er JEG som jeg var i 20-årene. Kan ha sex i timevis og hver dag. Får ikke nok. Trodde ikke det var mulig å ha det sånn i slutten av 40-årene. Helt fantastisk. Anonymkode: dcd63...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:33 #54 Del Skrevet søndag kl 08:33 Det blir bedre og bedre, aldri hatt så deilig sex eller fått så mange, intense og harde orgasmer som etter fylte 50. Samme med min mann, som har funnet gleden med prostata orgasmer Anonymkode: a8ac6...8d7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet søndag kl 10:31 #55 Del Skrevet søndag kl 10:31 Dust. Aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet søndag kl 11:31 #56 Del Skrevet søndag kl 11:31 Livssituasjon og helse er vel mer avgjørende enn alder. Hører jo om de som har sex på gamlehjem (uten at jeg kjenner til noen selv 😅). Hvis helsa gjør at man ikke orker eller det gjør vondt pga skade, alder eller sykdom, da vil jeg tro det behovet bare skrur seg av. Det er neppe viktigere å ha sex enn å være smertefri og frisk. Ellers har jeg bare hatt en fase i livet hvor sex ble nedprioritert og undertrykket, i småbarnsfasen når relasjonen til barnefar også sluknet. Da tenkte jeg fint lite på sex, behovet skrudde seg ned til ingenting. Jeg vet faktisk ikke hvor lenge, men sikkert et par år. Men med større og mer selvstendige barn, og ny mann de siste årene, er sexlivet digg og en av livets store gleder igjen. Så midten av 40-årene er hvertfall ingen hindring 😉👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:13 #57 Del Skrevet søndag kl 13:13 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det hadde du nok neppe sagt om du faktisk hadde sjangs på en fysisk attraktiv 20-åring. Anonymkode: 4445c...c76 Jo! Anonymkode: 1515d...58f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå