Gå til innhold

I hvilken alder er sex mer bry enn hva det er verdt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når du blir så gammel at du må ha sex med kvinner over 40. Da er det egentlig ikke vits lengre.

Anonymkode: 4445c...c76

Ja, eller menn over 40. For ikke å snakke om over 50. Grøss. K50+

Anonymkode: c9ca9...227

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jeg fylte 50 synes jeg det er mer styr enn det gir nytelse og glede. Er på full fart på vei inn i overgangsalderen. Hatt dalende sexlyst siste 4 år. Nå er den ca null. Er heldigvis singel. Prøvd å date litt siste årene, men jeg treffer ingen jeg vil ligge med. De gangene jeg har hatt sex siste år, har det ikke gitt meg noe. Synes ingen menn er seksuelt attraktive. Det er ikke mennenes feil, jeg har bare ikke lyst. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 30-årene var ting komplisert, utrygg på egen kropp og seksualitet, små barn og hamsterhjul. Da var det mer pes en pleasure. I 40 årene skjedde en modning, jeg ble trygg på egen kropp og ikke lenger redd for å bli gravid, og klarte å formidle hva jeg likte og ønsket. Etter fylte 45 har lysten på sex, nytelsen og gleden økt. Jeg nyter og koser meg ofte.. 

så svaret må bli at det starter ganske trasig og blir veldig mye bedre etter hvert. 
k53

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hører en del i 50 alderen si, at det er ikke bryet verdt å ha sex lenger. Selv om lysten kanskje er der ennå. Skjønner at overgangsalder og eventuelle helseproblemer har noe å si. Men tenker de fleste sånn?

Anonymkode: 7930f...07f

Hvem er disse; en del i 50 alderen? 

Anonymkode: 35ba9...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hører en del i 50 alderen si, at det er ikke bryet verdt å ha sex lenger. Selv om lysten kanskje er der ennå. Skjønner at overgangsalder og eventuelle helseproblemer har noe å si. Men tenker de fleste sånn?

Da jeg var i 20 åra så brydde jeg meg lite om sex, i hvert fall i forholdt til nå i 30 årene. Jeg tenker vel at det blir bedre med årene, med mindre man er lat. 

Anonymkode: 930ef...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes egentlig sex var best som tenåring. Fikk alltid orgasme, synes synd på dere som møtte så ubrukelige unggutter, alle jeg har hatt sex med har vært svært opptatt av min nytelse. Etter jeg fikk barn som 30-åring mistet jeg egentlig helt lysten på sex. Får fortsatt orgasme hver gang om jeg først orker, men det er liksom stort sett ikke bryet verdt. Vil heller trene, lese, sove… Har sex kanskje to ganger i måneden. Er 45 nå, mannen er 50. 

Anonymkode: 2011a...818

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er så redd fordi jeg snart er 31 og ikke har hatt god sex enda. Lysten er lav nå, hva da senere? Den vil sikkert falle til 0.

Noen som har opplevd at den har økt om de har møtt noen de er svært tiltrukket av? Har ikke opplevd å virkelig tenne på en partner. Er singel, ligger ikke. Har ikke lyst til å oppsøke det en gang. Stressende at mange menn kanskje allerede har lagt sitt sexliv på hylla på min alder allerede.

Da blir det ingen sexliv da? 😱 

Anonymkode: fb296...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg "bare" 35, men jeg syntes tjueårene var litt nja til sex, jeg kunne lett stå over. Jeg hadde småbarn den perioden. Mannen var også litt lat seksuelt (jevngammel), men hadde helt klart behov jeg ikke kjente på. Sexen er nå bedre enn noen gang for oss begge, og har ingen planer om å snu den trenden. 

Anonymkode: 4cf35...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Når du blir så gammel at du må ha sex med kvinner over 40. Da er det egentlig ikke vits lengre.

Den var stygg. Er mann selv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da jeg var i 20 åra så brydde jeg meg lite om sex, i hvert fall i forholdt til nå i 30 årene. Jeg tenker vel at det blir bedre med årene, med mindre man er lat. 

Anonymkode: 930ef...789

Jeg er absolutt ikke lat. Men nå som 50+ synes jeg sex er mer bry enn glede

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er absolutt ikke lat. Men nå som 50+ synes jeg sex er mer bry enn glede

Pga kroppslige plager, eller at du bare ikke ser vitsen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvem er disse; en del i 50 alderen? 

Anonymkode: 35ba9...8ef

Mange personer som har bikket 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, eller menn over 40. For ikke å snakke om over 50. Grøss. K50+

Ikke vær så slem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har ikke opplevd å virkelig tenne på en partner. Er singel, ligger ikke. Har ikke lyst til å oppsøke det en gang.

Tenner du på egenhånd da? Hvis du ikke har lyst til å oppsøke det, så er det vel ikke så farlig om sexlivet uteblir? 

Det kan jo være verdt å prøve tantrisk massasje, eller å teste sex med kvinner. 

Anonymkode: 50e0b...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 9.45):

Har aldri hørt noen si dette. Enkelte oppfører seg kanskje slik, uten å si det høyt. Det er utelukkende kvinner.

Anonymkode: ba5a8...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt individuelt! Men manglende sexlyst henger ofte sammen med stress, nedstemthet, depresjon og irritasjon, noe svært mange føler sterkt på etter langvarige ekteskap med svært ujevn arbeidsfordeling. Når man ikke lenger føler seg sett eller respektert, når man blir tatt for gitt og behandles som en ubetalt hushjelp, så blir det sakte men sikkert enda mer knusktørt enn Sahara der nede. Når den ene parten kjenner på stor sexlyst og sexoverskudd mens den andre svimer av i senga kl 21 så er det åpenbart at arbeidsfordelingen er blodig urettferdig.

Anonymkode: 74fdb...a44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er helt individuelt! Men manglende sexlyst henger ofte sammen med stress, nedstemthet, depresjon og irritasjon, noe svært mange føler sterkt på etter langvarige ekteskap med svært ujevn arbeidsfordeling. Når man ikke lenger føler seg sett eller respektert, når man blir tatt for gitt og behandles som en ubetalt hushjelp, så blir det sakte men sikkert enda mer knusktørt enn Sahara der nede. Når den ene parten kjenner på stor sexlyst og sexoverskudd mens den andre svimer av i senga kl 21 så er det åpenbart at arbeidsfordelingen er blodig urettferdig.

Anonymkode: 74fdb...a44

Sånn blir når man kun evner å se hva man gjør selv og har lagt seg til en avsky for mannen fordi man ikke er seksuelt interessert i han fra før så man er helt blind for alt han gjør, irriterer seg over alt «han ikke gjør» og skylder på manglende bidrag i husarbeidet. Problemet i utgangspunktet er som alltid. Du er ikke seksuelt tiltrukket av mannen du er sammen med. Rent fysisk. 

Slutt å lag unnskyldninger. Om du blir så utkjørt av husarbeid bør du kanskje også komme deg i bedre form. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pga kroppslige plager, eller at du bare ikke ser vitsen?

Ingen plager. Bare synes det er kjedelig 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen plager. Bare synes det er kjedelig 

Ærlig sak

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 13.46):

Dette er i alle fall tull. Nå er jeg såpass voksen at de fleste jeg ligger med er over 40. Har aldri harr bedre sex enn nå.

I tenåra derimot… da var det mer styr enn nytelse ofte egentlig. Var nok slett ikke alltid jeg syns det var verdt det den gangen nEi 😅

Anonymkode: 71c85...3c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...