AnonymBruker Skrevet 6. januar #21 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 16.40): Jeg bare lurer, har du spurt han om han hadde tenkt å sende melding til deg? Eventuelt hvor lenge etter daten hadde tenkt å vente med å sende? Anonymkode: 7b069...af0 Hvorfor føler du behov for å spørre om noe slikt? For å se om du klarer å ødelegge noe veldig fint? Anonymkode: 96fbf...854 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faustine Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar Te- Presten skrev (På 3.1.2025 den 14.57): Jeg tror situasjonen til TS er litt annerledes enn det du beskriver. Slik jeg tolker ditt svar, er svaret ditt ment til en situasjon hvor TS ikke vil treffe mannen på nytt og håper han ikke tar kontakt i ettertid. (Men jeg skal være åpen for at jeg feiltolker ditt svar). Slik jeg ser situasjonen til TS er det mer at hun hadde det hyggelig og håper han hadde det like hyggelig. Derfor stresser hun med meldingen. TS ønsker, svært forståelig, at han bekrefter at dette var hyggelig ved å sende en melding. Derfor er vi flere som sier at vi syntes TS bør ta kontroll over situasjonen ved å være ærlig og "sårbar". Da får hun vite om hun sender meldingen 🙂 Ah... Ja, jeg tenkte det var en mulighet for at jeg tolket motsatt - ut fra egne erfaringer😅 Jeg hadde tilknytningsangst så det holdt og ble alltid stresset for å høre fra de igjen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar Det er bare å sende melding. Han blir sikkert veldig glad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #24 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 21.56): Jeg sendte han en melding seint i går. Har ikke turt å åpne datingappen og har avinstallert den. Så skal sjekke det i morgen. Anonymkode: 0cb10...a55 Hvordan gikk det? Anonymkode: 84818...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 16.40): Jeg bare lurer, har du spurt han om han hadde tenkt å sende melding til deg? Eventuelt hvor lenge etter daten hadde tenkt å vente med å sende? Anonymkode: 7b069...af0 Han hadde ikke tenkt å vente og satt egentlig klar for å sende meg en melding da min kom, vi spiller ikke spill! Anonymkode: 10eca...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #26 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan gikk det? Anonymkode: 84818...661 TS her! Har ikke vært inne å sjekket ennå. Har en veldig dårlig følelse på at han ikke svarer/ ghoster meg. Venter til jeg er ferdig med en eksamen som jeg skal ha på fredag. Anonymkode: 0cb10...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #27 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her! Har ikke vært inne å sjekket ennå. Har en veldig dårlig følelse på at han ikke svarer/ ghoster meg. Venter til jeg er ferdig med en eksamen som jeg skal ha på fredag. Anonymkode: 0cb10...a55 Hva er det du driver med? Du ghoster jo like mye du.. Har han ikke skrevet noe så er det jo ikke noe å tenke på, da går du bare videre med livet som ingen ting. Anonymkode: de320...891 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #28 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): TS her! Har ikke vært inne å sjekket ennå. Har en veldig dårlig følelse på at han ikke svarer/ ghoster meg. Venter til jeg er ferdig med en eksamen som jeg skal ha på fredag. Anonymkode: 0cb10...a55 Men i alle dager? Tenk om han gjør det samme som deg? Hvis alle hadde gjort det sånn, hadde jo ingen vært i forhold! Kvinn deg opp, kom deg inn på appen og sjekk. Hvis han har skrevet, svarer du, sier du har vært travel pga. eksamen osv. og tar det derfra. Hvis han ikke har skrevet, går du videre med livet ditt. Anonymkode: 84818...661 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå