Gå til innhold

Stresset etter date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg var på date i går kveld og det var veldig hyggelig! Det ble litt sent. Men med en gang jeg dro derfra ble jeg veldig stresset. Stresset over om han kommer til å sende meg melding i etterkant. Tips til hvordan jeg kan slutte og overtenke dette?

Anonymkode: 0cb10...a55

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du stresser mindre når du føler du har kontrollen. Du trenger ikke å vente på en melding, du kan sende en melding. Om det blir en date til eller ikke, det er en usikkerhet du alltid må leve med, men svaret kan du få når du måtte ønske

Anonymkode: 96fbf...854

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du stresset, er det vel ikke helt riktig da. Lytt til deg selv, ikke gjør noe du ikke har lyst til.  Det går an å si nei på en høflig måte hvis det er det du vil. Takk, men nei takk liksom. 

Min erfaring er at man VET når man har lyst til å treffe noen igjen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper det går bra. Oppdater. Ta gjerne kontakt med han :)

Anonymkode: 88c6f...e76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker kanskje å sende en melding i morgen. Sånn at vi har fått litt tid begge to. Er det for dumt at jeg skal sende han en melding ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er rett mann tuller du ikke noe til ved å være deg selv, og har du lyst å tekste, tekster du.  Om han ikke vil sees igjen/hører av seg har du bare spart tid ;) 

Anonymkode: 4a17c...ef8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, jeg var på date i går kveld og det var veldig hyggelig! Det ble litt sent. Men med en gang jeg dro derfra ble jeg veldig stresset. Stresset over om han kommer til å sende meg melding i etterkant. Tips til hvordan jeg kan slutte og overtenke dette?

Min kjæreste sendte meg melding med en gang etter vår første date. Det var veldig hyggelig at han viste interesse med en gang. Er man interessert i noen blir det ikke kleint med rask kommunikasjon. Ikke spill spillet, vær deg selv så går det fint om han er rett for deg 🙂

Anonymkode: cd230...1f6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av å bære følelser på utsiden. Ta kontroll og eierskap over situasjonen. Send han ei melding og si at du hadde det fint. Dette etablerer en standard. Du viser han hva du forventer av kommunikasjon. Noe som er utrolig viktig. Om han ikke er interessert er det nok ikke det avgjørende punktet at du sendte en melding. Da får du klarhet.

Dersom han er interressert og hadde det like koselig som deg, syntes han garantert det er fint. Ikke overtenk hva det betyr hvem som sender første melding.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finn på noe gøy istedet for å vente på mld

Anonymkode: 6735d...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faustine skrev (5 timer siden):

Blir du stresset, er det vel ikke helt riktig da. Lytt til deg selv, ikke gjør noe du ikke har lyst til.  Det går an å si nei på en høflig måte hvis det er det du vil. Takk, men nei takk liksom. 

Min erfaring er at man VET når man har lyst til å treffe noen igjen. Lykke til :)

Jeg tror situasjonen til TS er litt annerledes enn det du beskriver. Slik jeg tolker ditt svar, er svaret ditt ment til en situasjon hvor TS ikke vil treffe mannen på nytt og håper han ikke tar kontakt i ettertid. (Men jeg skal være åpen for at jeg feiltolker ditt svar).

Slik jeg ser situasjonen til TS er det mer at hun hadde det hyggelig og håper han hadde det like hyggelig. Derfor stresser hun med meldingen. TS ønsker, svært forståelig, at han bekrefter at dette var hyggelig ved å sende en melding.
Derfor er vi flere som sier at vi syntes TS bør ta kontroll over situasjonen ved å være ærlig og "sårbar". Da får hun vite om hun sender meldingen 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tenker kanskje å sende en melding i morgen. Sånn at vi har fått litt tid begge to. Er det for dumt at jeg skal sende han en melding ?

Hvis han liker deg så er det absolutt ikke dumt å sende han melding, man jager ikke bort en mann som er interessert ved å sende en melding.

Anonymkode: 56eab...eed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Det er nesten litt tortur. 

Jeg tror jeg ville sendt en melding, og da får du vite hva han tenker. I stedet for å gå å fundere. 

Anonymkode: 7b069...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her!

Jeg tror jeg skal sende en melding i morgen. Tror jeg er redd for å bli ghostet. Har opplevd dette en rekke ganger før. Er nok derfor jeg er stresset

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

TS her!

Jeg tror jeg skal sende en melding i morgen. Tror jeg er redd for å bli ghostet. Har opplevd dette en rekke ganger før. Er nok derfor jeg er stresset

Ja jeg vet! Men likevel får du da et svar. Å ikke få et svar er også et svar. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, liker du han og ønsker å se han igjen vil dette bare forsterke det han føler og tenker om deg. I den ene eller den andre retningen. Er jo ikke sikkert han er like gira, men da slipper du å tenke mer på han. Om han allerede har lyst å treffe deg igjen og du sender en slik melding, vel, da vil han nok glede seg enda mer til å se deg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

TS her!

Om det hjelper. Jeg har blir ghostet utallige ganger. Heller tidligere enn senere. Og mange med meg opplever dette. Jeg ville sendt den meldingen og tenkt at nå har jeg sparket ballen over til han og ikke prøvd å ikke tenke mer på det. For jeg har da gjort alt jeg kan innenfor min kontroll, hva som så skjer kan jeg ikke påvirke på noen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sendte du melding? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

TS her!

Jeg sendte en hyggelig melding 30 minutter etter at vi skilte lag, han var overlykkelig over initiativet  da han var like begeistret for meg.  Vi avklarte at vi var et par etter andre helgen sammen.  Han har mange ganger fortalt om hvor utrolig glad han ble for min sms ❤️❤️

Anonymkode: 10eca...3f2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg sendte en hyggelig melding 30 minutter etter at vi skilte lag, han var overlykkelig over initiativet  da han var like begeistret for meg.  Vi avklarte at vi var et par etter andre helgen sammen.  Han har mange ganger fortalt om hvor utrolig glad han ble for min sms ❤️❤️

Anonymkode: 10eca...3f2

Jeg bare lurer, har du spurt han om han hadde tenkt å sende melding til deg? Eventuelt hvor lenge etter daten hadde tenkt å vente med å sende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 13.22):

Håper det går bra. Oppdater. Ta gjerne kontakt med han :)

Anonymkode: 88c6f...e76

Jeg sendte han en melding seint i går. Har ikke turt å åpne datingappen og har avinstallert den. Så skal sjekke det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...