Gå til innhold

Visste ikke han var så forelsket i meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dere møttes første gang i desember og du er redd han skal forlate deg igjen? Så det har vært et lite opphold mellom dere allerede? 🤔

Anonymkode: 77150...015

Nei jeg frykter fordi eksen min hadde ei elskerinne bak ryggen min i et halvt år. Men merker han her er forelsket i meg, virkelig. Vi møtes hver dag, han vil mer enn meg nesten. Vi handler sammen på de butikkene der det er flest folk, han elsker å vise meg til andre. 

Jeg kan aldri tro at dette er lovebombing , tross det gikk fort I starten. Noen går fort inn i et forhold og det gjorde vi☺️

Anonymkode: 315c1...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ødela sjansen sin. La han leve med det, så får han kanskje en wakeup-call og kan bli en bedre partner for noen andre i fremtiden. Folk må lære fra tabbene sine.

Anonymkode: f3d3c...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han ødela sjansen sin. La han leve med det, så får han kanskje en wakeup-call og kan bli en bedre partner for noen andre i fremtiden. Folk må lære fra tabbene sine.

Anonymkode: f3d3c...8ac

Tror nok også det. Han unskyldte seg celdig og sa at alt var hans feil. Jeg ventet lenge på han også men nå er toget dratt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror nok også det. Han unskyldte seg celdig og sa at alt var hans feil. Jeg ventet lenge på han også men nå er toget dratt. 

Det var bra det ikke ble noe med ham uansett,  siden han røyker hasj.

Anonymkode: 09812...7fc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 8.11):

Dette er en jeg har kjent ganske lenge, vi møttes i ungdommen men gjenopptok kontakten som voksne. Vi møttes på Tinder igjen 2021 og datet litt, men ble igrunnen bare med det. Så mistet vi kontakten litt igjen men så tok vi den skikkelig opp i 2023 igjen. Vi møttes, koste , gikk turer og laget mat sammen. Likevel følte jeg at noe manglet fra hans side. Han kunne plutselig ikke treffe meg , jeg måtte mase litt på han. Han har røykt litt hasj innimellom som har fått meg til å ikke vil involvere meg med han, men han er stødig og snill for det. 

Nå fikk jeg meg nettopp kjæreste. Endelig! Vi klaffet veldig bra. Men så fikk jeg den mld av han vennen min, han hatet seg selv og angret på at han ikke tok mer tak. Nå er han dypt lei seg og sier han er glad I meg og at han visstnok har hatt følelser for meg. Er dette noe jeg kan stole på? Jeg visste ikke han hadde dype følelser, får litt vondt av han. 

Ikke stol på folk med rusproblemer. Kos deg med den nye kjæresten din

Anonymkode: 7b6fa...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit gjort å prøve å få deg til å syns synd på seg. Også, liker du han? 

Å han røyker hasj. Dårlig ide. 

Hvor lite liker du kjæresten din når en random dop fyr kan sende meling om at han spiser dårlig å nå revurderer du alt?

Anonymkode: 8e552...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...