AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Det er mye snakk om omreisene sykepleiere. Som kan tjene grasalt med penger på kort tid ved å resie rundt i landet og være vikar for noen uker eller måneder. Er dette mulig for helsefagarbeidere også? Anonymkode: 84fc0...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Du må sjekke ut ulike vikarbyråer. De er nok ikke like ettertraktet, for mange har nok eller erstatter dem med assistenter. De kan også erstattes av sykepleiere om det finnes. Sykepleiere kan ikke like lett erstattes, og er derfor en mer ettertraktet vare. Anonymkode: 3a869...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet lørdag kl 15:31 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:31 Jeg meldte meg på noen vikarbyrå for noen år siden, får stadig mail om at de trenger kortere vikariater rundt om i landet. Jeg er helsefagarbeider. Jeg har en fast stilling, så jeg har ikke svart på de mailene, men du må bare ta kontakt. De trenger stadig folk rundt omkring i landet. De betaler reisen og boligen mens du er der. Nordic Care heter de jeg får meldinger fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:38 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:38 Har sett byrå som søker etter helsefagarbeidere på den måten, då da er det en mulighet. Helsefagarbeidere gjør stortsett det samme som sykepleierere. Anonymkode: 4565a...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:40 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:40 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 7.36): Det er mye snakk om omreisene sykepleiere. Som kan tjene grasalt med penger på kort tid ved å resie rundt i landet og være vikar for noen uker eller måneder. Er dette mulig for helsefagarbeidere også? Anonymkode: 84fc0...3e5 Ja det er en mulighet😊 Anonymkode: 33542...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 #6 Del Skrevet i går, 10:16 Som omreisende sykepleier har jeg truffet en del omreisende helsefagarbeidere, og de er noen av de dyktigste folkene jeg har jobbet sammen. I Finnmark jobba jeg blant annet sammen en eldre, svensk helsefagarbeider som lærte meg så mye, og jeg er tross alt også en erfaren sykepleier. En av de tingene hun lærte meg var at hvis man kommer til et sted der man får vondt i magen av å jobbe på grunn av dårlige forhold på arbeidsplassen, altså at pasientene ikke har det bra, bør man finne seg en ny plass umiddelbart. Og jo, de fleste arbeidsplasser rundt omkring er gode arbeidsplasser hvis man er interessert i å jobbe mye og ta de minst populære vaktene. Anonymkode: 734e3...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 10:21 #7 Del Skrevet i går, 10:21 Ja det skal være mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå